مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

نمایش صحیح قیمت محصولات به تومان در ووکامرس

ووکامرس اصلی ترین مغازه‌ساز دربین بقیه دکان‌ساز های سیستم های مدیر محتوا میباشد که می توانید بسادگی و تنها با نصب آن در درون وردپرس ، فروش خویش را استارت فرمایید ولی حتما تنظیمات صحیح این مغازه و استعمال درست از ابزارها و امکاناتی طراحی سایت در مشهد که در دست ما قرار می‌دهد بسیار اصلی میباشد . در شرایطی که علاقمند می‌باشید تا صفر تا صد ووکامرس را در پوسته یک عصر کوتاه و یک سری ساعته بعنوان یک کارشناس حافظه بگیرید می‌توانید از زمان پیشنهادی ما استعمال نمایید :
مطالب بیشتر و روش درس دادن و سرفصل های زمان را می توانید در برگه جزئیات خویش عصر رسیدگی فرمائید . بها یکی‌از قسمت های بسیار اصلی در دکان شما میباشد ! به دلیل آنکه در صورتی‌که واحد ارزش و عدد بها درست نباشد ، مطمئنا پرداخت های شما نیز از روش درگاه بانکی به صحت شکل نخواهد گرفت . تهیه و تنظیم بها یکی‌از شغل های اول میباشد که می بایست در ووکامرس جاری ساختن دهید . این عمل بسیار معمولی میباشد ، برای تهیه و تنظیم بها ها در ووکامرس ( که در میهن ما ارزش یا این که به ریال میباشد و یا این که به تومان ) :
آغاز وارد نصیب پیشخوان وردپرس گردیده و به بخش ووکامرس و قسمت تنظیمات مراجعه‌نمایید
در درون تب عمومی ، و با یه خرده اسکرول به زیر بخش مرتبط با ” تنظیمات واحد مبلغی ” را مشاهده خواهید کرد
به تصویر تحت توجه نمائید :

اکران درست بها تولید ها در ووکامرس

در‌این قسمت می توانید واحد مبلغی را روی ” تومان ” و محل واحد مبلغی را بسته به دکوراسیون پوسته روی ” راست با مسافت” و یا این که ” چپ با مسافت ” تهیه و تنظیم فرمائید ( دقت داشته باشید که در موقعیت صحیح بایستی حالت واحد مبلغی را روی راست با مسافت قرار دهید تا واحد مبلغی تومان سمت چپ عدد ارزش قرار گیرد . زیرا از گویش فارسی استعمال میکنیم بایستی راست را گزینش کنیم تا پوزیشن واحد مبلغی در سمت چپ تهیه گردد )

در بخش مرتبط با ” جداکننده هزارگان ” یک آرم ” , ” قرار دهید

در نصیب ” جداکننده اعشاری ” یک ” . ” وارد کرده و قسمت ” تعداد اعشارها ” را روی عدد 0 تهیه فرمایید ( وجود نصیب اعشار و اکران آن در نصیب بها ها نیاز وجود ندارد )

بعداز ذخیره تغییرات ، بسادگی واحد مبلغی دکان شما و طرز اکران آن تهیه و تنظیم گردد . دقت داشته باشید که صرفا نصیب در پیکربندی ووکامرس برای تنظیمات ارزش و واحد آن ، از همین نصیب عمومی میباشد . ووکامرس موقتی تا این ورژن از وردپرس یعنی ورژن 6.3 با این چینش و دسترسی فعال میباشد و احتمال دارااست در بعدی با بروز رسانی وردپرس و همینطور ووکامرس به ورژن های جدیدتر ، محل دسترسی این نصیب تغییر تحول نماید که قطعا در‌این نوشته ی علمی نیز اصلاح شود .

تنظیمات ظریف ووکامرس در نصیب مالی
نصیب ارزش صرفا یکی یک سری کاری میباشد که می بایست برای تنظیمات اصولی مغازه خویش اعمال دهید . مسلما در درون نصیب عمومی ، کشورهایی که قصد فروش متاع به آن ها را دارید معین فرمایید که در مغازه های ما معمولا کشور‌ایران میباشد . تهیه صحیح بخش ها منجر شود که هنگام تنظیمات کلاس های حمل و نقل مشکلی نداشته باشید چراکه حمل و نقل و تعریف و تمجید اشکال نحوه های ارسال متاع در یک دکان بسیار دارای اهمیت میباشد که شما با چه نوع نحوه هایی به مشتریان خویش سرویس ها ارائه می‌کنید ( ارسال درون شهری ، ارسال با پست ، ارسال با تیپاکس و … )

یک کدام از دیگر از بخش های اصلی در تنظیمات پیکربندی ، نصیب تب ” تولید ها ” میباشد که بایستی قسمت هایی همانند واحد وزن ، واحد اندازه و … را تهیه فرمائید تا در ارسال تولیدات و احتساب هزینه ارسال آن‌ها براساس وزن مشکلی نداشته باشید .

بعد از اجرا پیکربندی مرتبط با دو قسمت بها و محصول ها ، می بایست به سراغ نصیب حمل و نقل رفته و بخشها حمل و نقل + کلاس های حمل و نقل را ساخت و ساز نمایید .

بعداز این بخش ها به سراغ نصیب پرداخت ها بروید و درگاه پرداخت خودتان را نیز تنظیمات نمائید تا تنظیمات قسمت پرداخت در مغازه شما به صورت بدون نقص صورت پذیرد ( ولی پیش از آن بایستی فرایند نام نویسی و اخذ درگاه بانکی را ایفا داده باشید ) . بعد از این مورد ها بایستی موجودی انبار خویش را نیز رئیس نمائید تا درصورت اتمام محصولی درون مغازه ، قابلیت و امکان فروش و پرداخت هزینه آن از طرف مشتریان شما وجود نداشته باشد . با کمپانی در عصر ووکامرس که در اولِ مقاله معرفی شد می توانید بسادگی همه زیروبم دکان خودتان را شناخته و هر تنظیماتی را به راحتی روی آن انجام نمائید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد