مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

تاثیر پاپ آپ‌ها (pop-up) بر طراحی سایت و تجربه کاربر

پاپ آپ‌ها امروزه تحت عنوان یکی‌از ابزارهای رایج در ساخت سایت‌ها آیتم به کارگیری قرار میگیرند. پاپ آپ به محتوایی گفته میشود که به طور ناگهانی و برای بازه کوتاهی ظواهر گردیده و دقت مخاطب را جلب می‌نماید. طراحی سایت در مشهد استعمال از پاپ آپ‌ها در ساخت سایت‌ها هم مزایا و هم معایبی دارااست. از یک طرف پاپ آپ‌ها میتوانند منجر جلب اعتنا استفاده کننده گردیده و داده ها مفیدی را به وی ارائه نمایند ولی از طرف دیگر ممکن میباشد سبب مزاحمت استفاده کننده شوند. براین اساس نظارت اثر pop-up بر طراحی وب و تجربیات کاربری و شیوه به کار گیری مفید از آن‌ها دارای اهمیت میباشد.
در‌این نوشته‌ی علمی به نظارت گونه های پاپ آپ‌ها، اثر پاپ آپ‌ها (pop-up) بر طراحی وب و تجارب مخاطب، مزایا و معایب کاربرد آنان و همینطور راهکارهایی برای استعمال باصرفه از پاپ آپ‌ها در ساخت سایت خوا‌هیم پرداخت.
ظهور پاپ آپ‌ها و نقش آنان در طراحی سایت
پاپ آپ‌ها بازه متعددی میباشد که وجود داشته‌اند و از نگاه پیاده سازی و تلاش بسط کرده‌اند. در بالا از پاپ آپ‌ها برای اکران محتوای اساسی سوای ساخت و ساز نقص‌ در ساختار کلی سایت به کارگیری میشد. با این درحال حاضر، با سپری شد فرصت، بخش اعظمی از وبسایت‌ها استارت به سوء استعمال از این خصوصیت برای هدف ها تبلیغاتی تهاجمی کردند که باعث به برداشت منفی از پنجره‌های بازشو شد.

گوگل، تحت عنوان یک موتور جستجوی مهم، متوجه این فرایند شد و شیوه نامه‌هایی را برای جریمه کردن تارنما‌هایی که بیش تر از حد از پنجره‌های بازشو و تبلیغات استعمال می‌کردند، معرفی کرد. این تکان با مقصود حق تقدم‌بندی تجربیات مخاطب و پرهیز از پاپ‌آپ‌های مزاحم جاری ساختن شد.

گونه های پاپ آپ‌های گزینه به کار گیری در طراحی وب سایت
درباره ی اشکال پاپ آپ‌های گزینه استعمال در ساخت وب سایت می‌اقتدار به مورد ها تحت اشاره نمود:

پاپ آپ نام نویسی: این نوع پاپ آپ برای توده‌آوری داده ها یوزرها و نام نویسی آنان در وبسایت به عمل می‌رود. معمولاً مشمول فرمی برای ورود داده ها اسم، نشانی اینترنتی، شماره تماس و غیره میباشد.
پاپ آپ تبلیغاتی: این پاپ آپ‌ها برای اکران تبلیغات تولیدها و سرویس ها به یوزرها استعمال میگردند. ممکن میباشد به طور متن، تصویر یا این که کلیپ باشند.
پاپ آپ استحضار‌رسانی: برای ارائه خبر ها، اطلاعیه‌ها و به‌روزرسانی‌های تارنما به فعالیت می‌رود. از جملهً برای اعلام تخفیف‌ها یا این که محصول ها نو.
پاپ آپ نظرسنجی: برای گردآوری‌آوری نظرها و برخورد یوزرها راجع به تولیدها یا این که سرویس ها وبسایت به عمل می‌رود.
پاپ آپ چت آنلاین: به یوزرها قابلیت و امکان می دهد با هواخواهی وب سایت چت نمایند. معمولاً در کناره زیر سمت راست شیت قرار میگیرد.
پاپ آپ کانال‌های اجتماعی: برای دعوت یوزرها به پیوستن به صفحه های کانال‌های اجتماعی وبسایت آیتم استعمال قرار می گیرد.
مزایای به کار گیری از پاپ آپ در ساخت سایت
مانند هر عنصر پیاده سازی، پاپ آپ ها مزایا و معایب خویش را دارا هستند. بیایید نگاهی دقیقتر به مزایا و معایب استعمال از پاپ آپ در ساخت سایت داشته باشیم:

جلب دقت استفاده کننده: پاپ آپ‌ها می توانند به صورت اثر گذار اعتنا یوزرها را به خویش جلب نمایند و پیام‌ها یا این که پیشنهادات اساسی را منتقل نمایند.

افزایش و تبدیل: : از پنجره‌های بازشو می‌قدرت برای تبلیغ تولیدها، سرویس ها یا این که پیشنهادات ویژه به کار گرفت که به صورت بالقوه باعث به ارتقا تبدیل می شود.

گردآوری داده ها: از پنجره‌های بازشو می‌قدرت برای عده‌آوری داده ها استفاده کننده و رویش فهرست مشترکان نشانی اینترنتی بهره مند شد.

فردی سازی: پاپ آپ‌ها را می‌قدرت برای مقصود قرار دادن نصیب‎های خاص استفاده کننده فردی سازی کرد و رابطه و اثربخشی آن ها را ارتقاء بخشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.