مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

چند کار ضروری که پس از نصب وردپرس باید انجام دهید

همگی شما دوستان که با سیستم رئیس محتوای وردپرس آشنا میباشید و با آن فعالیت میکنید ، مطمئنا تا به امروز بیشتراز 1 توشه این سیستم مدیر محتوا را بروی لوکال هاست یا این که دامنه خودتان نصب کرده‌اید . وردپرس یک سیستم امن و توانمند میباشد طراحی سایت در مشهد ولی در عین اکنون پس از نصب ، ما یحتاج میباشد تا یک سری امور صورت بپذیرد تا هم امنیت سیستم ارتقا یابد و هم اینکه مقادیر پیشفرض که هنگام نصب وردپرس به صورت اتوماتیک تهیه و تنظیم میشوند نیز تغییر و تحول نمایند . این امور ترتیب خاصی ندارند البته خوب میباشد همه مورد ها ارائه گردیده پیرو نوشته‌ی‌علمی را بعد از نصب وردپرس اعمال دهید تا سیستم شما بعد از بالا داخل شدن وبسایت ، دارنده اشتباهات امنیتی یا این که تنظیماتی نباشد .
اولی گام ، تغییر تحول اسم نمایشی شما!
بعداز نصب وردپرس ، یعنی هنگامی که بخش‌های مرتبط با معرفی دیتابیس را رد کرده و بعد از آن یک اسم کاربری و واژه عبور برای ورود به نصیب رئیس ساخت و ساز میکنید ، وردپرس به صورت پیشفرض ، شما‌را وارد کاغذ wp-login نموده و از آنجا فرمی به شما اکران خواهد بخشید که با وارد کردن اسم کاربری و همینطور واژه عبور ، وارد قسمت رئیس وبسایت گردید . در‌این قسمت شما با وارد کردن اسم کاربری و واژه عبور به صورت درست وارد نصیب رئیس تارنما خواهید شد ، البته بعد از ورود به پیشخوان وردپرس فارسی ، به کناره بالا در سمت چپ توجه فرمایید ، که نوشته میباشد : درود ! در مقابل درود نیز اسم کاربری شمارا نوشته میباشد .

مثلا در صورتی‌که اسم کاربری شما adminWeb باشد ، در کناره بالا و سمت چپ شیت رئیس داشبورد ، این چنین خواهد نوشت :

adminWeb
اینک می توانید به درون بخش مقاله ها ساید بروید و یکی‌از مقاله‌ها که معمولا نوشته‌علمی درود عالم میباشد را گشوده فرمائید ! در‌این ورقه در شرایطی که یه خرده اعتنا نمایید مشاهده خواهید کرد که در نصیب مولف چنین نوشته میباشد :

adminWeb
خب این یک باگ میباشد و وردپرس اسم کاربری شمارا بعنوان اسم مولف مقاله اکران می دهد . برای حل این اختلال به نصیب یوزرها رفته و وارد بازنویسی اکانت کاربری خودتان گردید . در‌این نصیب در درون قسمت اسم ، یک اسم فارسی مثل ” مدیریت تارنما ” برای خودتان تهیه و تنظیم نموده و آنگاه در نصیب اسم نمایشی ، اسم نمایشی خویش را روی ” اسم ” ، یعنی مدیریت وب سایت تهیه فرمائید .

تغییر تحول اسم نمایشی در وردپرس

با انبارکردن این بخش ، دیگر اسم کاربری شما بعنوان اسم نویسند در وب سایت اکران داده نخواهد شد . پس او‌لین شغل بعداز ورود به نصیب داشبورد مدیر ، اعمال این فعالیت میباشد !

حذف پست درود جهان !
وردپرس به صورت پیشفرض یک مقاله با اسم ” درود جهان ” در درون نصیب نوشته ها تولید می‌نماید که تاریخ تکثیر آن ، به عبارتی تاریخ راه‌اندازی وردپرس بوسیله شما میباشد . این مقاله در صورتیکه باطن وب سایت شما باقی بماند در زمانبر بازه به بهینه سازی تارنما شما جراحت خواهد زد ، بدین ترتیب بامراجعه به نصیب نوشتهه ها به طبع این نوشته را حذف نمایید . مطمئنا با نحوه حذف پست در وردپرس آشنا می باشید و نیازی به توضیح این نصیب وجود ندارد . پس این نوشته حذف خواهد شد .

شیت مثال و ورقه های مازاد
همچون نوشته درود عالم ، باطن نصیب ورقه ها نیز یک ورقه با اسم ” شیت مثال ” وجود دارااست که موردنیاز میباشد تا این ورقه را نیز حذف فرمایید . اکثری از سایت ها با اینکه تعدادی سال میباشد تارنما خویش را فعال سازی کرده‌اند ، هنوز هم مقاله درود عالم یا این که ورقه مثال در وب سایت آن‌ها ما‌نده میباشد .

همینطور در‌حالتی که پوسته خویش را بوسیله بسته نصبی یا این که داخل ریز وردپرس نصب کرده باشید ، یکسری شیت مازاد که ممکن میباشد برای شما مایحتاج نباشد نیز وارد قسمت صفحه ها یا این که نوشته ها خواهد شد . به عنوان مثال در صورتی‌که شما از پوسته وودمارت که پوسته فروشگاهی میباشد به کار گیری می کنید و آن را با بسته نصبی ، روی ورردپرس خویش نصب کرده باشید ، و قصد ندارید تا از بخش مغازه وبسایت استعمال فرمایید و صرفا از دموهای شرکتی تارنما به کارگیری فرمایید ، پس به صفحه های دکان و سبد خرید و تسویه اکانت احتمالا نیازی ندارید ، و مایحتاج میباشد تا آن‌ها را از قسمت صفحه ها حذف نمائید !

ایجاد کرد ورقه های ورقه مهم و وب لاگ
پس ازنصب وردپرس ، در شرایطی‌که هر نوع قالبی روی سیستم خودتان استعمال نمایید ، می بایست دو شیت اساسی را در وبسایت تولید نمائید . به بخش کاغذ ها رفته و یک شیت با اسم شیت مهم ، و یک صفحه با اسم بلاگ یا این که خبر‌ها ساخت‌و‌ساز نمایید . پس این دو کاغذ می بایست ساخت و ساز خواهد شد . بعد از ایجاد کرد این دو کاغذ بایستی به بخش پیکربندی وردپرس بروید .

تنظیمات صفحه ها در وردپرس

بعداز ورود به نصیب قرائت ، موردنیاز میباشد تا از نصیب مرتبط با پیکربندی ” برگه مهم شما اکران داده میگردد ” ، تیک مرتبط با نصیب ” واپسین نوشته‌های شما ” را برداشته و روی مورد ” یک شیت یکتا (از ذیل برگزینید) ” قرار داده و بعد برای نصیب برگه ابتدا ، شیت‌ای که برای کاغذ مهم ساختید را گزینش فرمایید و برای نصیب کاغذ نوشته ها نیز ، شیت‌ای که برای نصیب وبلاک ساختید را ! این مبادرت برای اکران صحیح دموهای پوسته وردپرسی بسیار اساسی میباشد .

کامل شدن قسمت توضیحات و تیتر تارنما
در باطن قسمت پیکربندی و نصیب همگانی ، ما یحتاج میباشد تا بخش های تیتر تارنما و توضیحات را کامل شدن نمایید . برای نصیب تیتر تارنما می توانید 70 کاراکتر و برای بخش توضیحات حداکثر 160 کاراکتر (صحبت ) را بنویسید . به عنوان مثال یک مثال به صورت تحت میباشد :

تیتر تارنما : بهینه سازی نود – مرجع فراگیری های جامع و تضمینی برای بازار فعالیت

توضیحات : عصر های یادگرفتن پروژه پایه طراحی وب ، فراگیری های فرانت و پیاده سازی پوسته وردپرس جهت ورود به بازار فعالیت ، یادگرفتن های vip ، نگهبانی بدون نقص دانشجوها

نشانی برگه ورود به قسمت داشبورد را عوض فرمائید !
در وضعیت پیشفرض ، نشانی کاغذ ورود به پیشخوان وردپرس به صورت wp-login با پسوند php میباشد ! پس در‌صورتی‌که سایتی وردپرسی باشد میتوان با قراردادن این نشانی در انتهای نشانی اساسی تارنما ، برگه ورود به پیشخوان را روئت کرد ! از این ورقه میتوان با هجوم ها بروت فورس منجر ارتقا مصرف منابع تارنما و از شغل افتادن آن گردد . بدین ترتیب بایستی این شیت را از نظر سایرافراد نهفته نموده و نشانی آن را تغییر‌و تحول دهید .

برای این کارافزونه هایی وجود دارا هستند که ولی معمولی می باشند البته پلاگین هایی همانند پلاگین ” امنیت بی نقص وردپرس ” که تجهیزات بخش اعظمی را برای شما آماده خواهد کرد ، در بخشی از پیکربندی ، این قابلیت و امکان را نیز آماده نموده است که نشانی کاغذ ورود به پیشخوان را تغییر تحول دهید !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد