مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

همه چیز درباره طراحی سایت

امروزه طراحی وب سایت بالاتر زیبایی بصری میباشد و همت کلی تارنما اشاره دارااست. طراحی سایت به اعتنا محتوا را مدیر می نماید و طراحی برنامه می نماید تا آن را به طور آنلاین به اشتراک بگذارد. اینجا جایی میباشد که شما تصاویر بصری را از روش پیاده سازی گرافیکی با طراحی سایت در مشهد ارکان کاربردی برای تجارب کاربری شگفت انگیز تولید میکنید. هنگام پیاده سازی یک وبسایت، بایستی به همت وبسایت در اینترنت، نرم افزار های گوشی و پیاده سازی UX اعتنا نمایید. یک آفریننده تارنما میتواند به شما یاری دهد تا با‌گاز نوع سایتی را که برای محصول ها و سرویس ها شما مطلوب میباشد، انتخاب نمائید.
این نوشته‌علمی طریقه مفیدی راجع به روش پیاده سازی یک وبسایت به شما میدهد، پس تا نقطه پایان نوشته‌علمی با ما یار و همدم باشید.
ساخت وب سایت چیست؟
ساخت سایت
طراحی وب سایت به پروسه پیاده سازی و گسترش صفحه های اینترنت اشاره دارااست. در‌این روند، طراحان اینترنت از لهجه‌های اپ‌نویسی مانند HTML، CSS، JavaScript، PHP و .. استعمال می‌نمایند تا طرح و ظواهر یک تارنما را تولید نمایند.
طراحی وب سایت دربرگیرنده گونه های مختلفی از وبسایت‌ها مانند وب سایت‌های شرکتی، فروشگاهی، خبری، وبلاگی و غیره میباشد. مقصود مهم ساخت سایت، ساخت‌و‌ساز یک تارنما با امکان‌های مطلوب و ظاهری جالب میباشد.
برای طراحی سایت، آغاز می بایست نیازمندی‌های تارنما را ادراک کرده و ایده‌ای بدون نقص از طرح و امکان‌های سایت داشته باشید. آنگاه، پیاده سازی ظواهر و امکان‌های وبسایت را با به کار گیری از قابل انعطاف‌افزارهای ساخت سایت و گویش‌های اپ‌نویسی اجرا دهید.
در تحت توضیحاتی درخصوص هر زیربخش طراحی سایت ارائه گردیده است..
پیاده سازی گرافیک اینترنت
پیاده سازی گرافیک اینترنت به پروسه پیاده سازی ارکان گرافیکی و صفحه های اینترنت اشاره دارااست. در‌این روند، طراحان گرافیک اینترنت از قابل انعطاف‌افزارهای پیاده سازی گرافیک مانند فتوشاپ، ایندیزاین، اسکچ و غیره استعمال می‌نمایند تا طرح و ظواهر یک تارنما را ساخت نمایند.
غرض اساسی پیاده سازی گرافیک اینترنت، ساخت‌و‌ساز یک کاغذ اینترنت با ظواهر جالب، قابلیت و امکان‌های کاربرپسند و سازگار با نیازهای یوزرها میباشد. پیاده سازی گرافیک اینترنت مشمول ساخت و ساز طرح کلی تارنما، پیاده سازی لوگو، پیاده سازی آیکون‌ها، تصاویر و گرافیک‌های دیگر میباشد.
در پیاده سازی گرافیک اینترنت، از اصول پیاده سازی گرافیک مانند ادغام رنگ، تعادل، کنتراست و غیره به کارگیری می‌گردد تا طرح گرافیکی صفحه های اینترنت با صرفه خواهد شد و یوزرها بتوانند با به کارگیری از آن به راحتی با محتوای سایت تعامل داشته باشند. ضمن ظاهرسایت که بایستی دیدنی باشد، می بایست در پیاده سازی گرافیک اینترنت مدام به سازش با دستگاه‌های متعدد، seo لود صفحه ها و شایسته ترین تجربیات کاربری برای یوزرها دقت کرد.
پیاده سازی تجربیات کاربری
پیاده سازی تجارب کاربری
پیاده سازی تجارب کاربری (UX Design) به فرایند پیاده سازی صفحه ها اینترنت و اپ‌های کاربردی با دقت بر تجربیات مخاطب اشاره دارااست. غرض اساسی پیاده سازی تجربیات کاربری، ساخت و ساز یک تجارب کاربری مطلوب برای یوزرها و ارتقا رضایت آنها در به کارگیری از صفحه ها اینترنت یا این که اپ‌های کاربردی میباشد.
در فرایند پیاده سازی تجارب کاربری، طراحان با دقت به نیازهای یوزرها و غرض اساسی وبسایت یا این که نرم‌افزار‌ی کاربردی، تلاش می‌نمایند تا محتوایی را ارائه دهند که سبب ساز رضایت یوزرها و تسهیل در حصول به هدف ها آنها خواهد شد.
مهم ترین مفاهیم در پیاده سازی تجربیات کاربری عبارتند از:
• آنالیز نیازهای یوزرها و غرض مهم تارنما یا این که نرم افزار‌ی کاربردی
• پیاده سازی ساختار مهم و اکران صفحه ها اینترنت یا این که نرم‌افزار‌های کاربردی
• پیاده سازی رابط کاربری (UI Design) با دقت بر راحتی استعمال، دسترسی آسوده به داده ها و عملکردها، و بهبود تجربیات کاربری
• تست‌های کاربری (User Testing) برای انتخاب واحد سنجش رضایت یوزرها و بهبود کالا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد