مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

دامنه تطبیق دقیق چیست؟

دامنه‌ تطبیق ظریف مدام برهان مهم اختلافات فی مابین سئوکاران بود. برای مقطع وقت گیر، EMD یک مزیت رقابتی در مشت سئوکارانی که شیوه استعمال از آن را بلد بودند قرار داده میباشد. در روزهایی که موتور جستجوی گوگل اخیرا عمل خویش را آغاز کرده بود طراحی سایت در مشهد و هنگامی که الگوریتم‌های مرتبط نسبتاً ضعیف بودند، اکثری از اشخاص از دامنه‌های «دو خط تیره» به کار گیری می‌کردند چون هم خرید آنان ارزانتر بود و هم جایگاه‌بندی آسانتری داشتند. علیرغم دعوا و سوء به کارگیری آشکار، EMD آرم دهنده شایسته ترین کاری میباشد که سئوکاران اعمال می دهند. پس عالی میباشد هر فرصتی را غنیمت بشمارید!
به کار گیری از دامنه‌های تطبیق ظریف (EMD) در قبلی رایج‌خیس بود، ولی امروزه احوال مقداری عوض شده میباشد. انطباق ظریف اسم دامنه یک غرض منحصر داشت آن هم این بود که ترافیک بیشتری را به سایت با اسم دامنه‌ای که دقیقاً با جستجوهای یوزرها منطبق دارااست هدایت نماید. با تکنیک‌های سئوی بعدازظهر امروزی، نیاز بدین دامنه‌ها به معیار قابل توجهی کاهش پیدا کرد. با این درحال حاضر، EMD هنوز هم ممکن میباشد اثرگذار باشد و آیتم به کار گیری قرار بگیرد.
ما در نوشته‌ی‌علمی‌های پیشین درباره ی «شیوه تعیین اسم دامنه و تأثیر آن بر seo» حرف کردیم. از آنجایی که یک کدام از گرفتاری‌هایی که اشخاص در طول طراحی وب سایت دارا هستند، تعیین اسم دامنه میباشد و در زمینه ی تأثیر اسم دامنه بر seo سوالاتی در ذهنشان صورت میگیرد. درین نوشته‌ی‌علمی می خواهیم دامنه تطبیق ظریف یا این که Exact Match Domain و تأثیر آن بر بهینه سازی را گزینه پژوهش در اختیار بگذاریم. بیایید با هم یک نگاهی بیندازیم.
دامنه تطبیق ظریف یا این که Exact Match Domain
یک دامنه تطبیق ظریف (EMD) دقیقاً به عبارتی چیزی میباشد که به لحاظ می رسد. این به آسانی یک اسم دامنه میباشد که با عبارت جستجوی وارداتی در Google یکسان یا این که به طور تقریبً یکسان میباشد. در حالی که EMD ها ذاتاً برای بهینه سازی بد نیستند، در قبلی سازندگان تارنما از EMD ها به کار گیری می‌کردند تا فارغ از همت برای ایجاد محتوا یا این که ساخت‌و‌ساز وب سایت، در سکو بالایی در لیست نتیجه ها گوگل قرار بگیرند. این تا وقتی میباشد که به‌روزرسانی Exact Match Domain منتشر شد و تمامی وب سایت‌ها را در عوض آنچه ساخت می‌کردند، به عنوان مثال وب سایت‌هایی که دارنده EMD بودند، مسئول تشکیل داد.
دامنه انطباق ظریف (EMD) پست الکترونیک میباشد که از کلمه و واژه کلیدی یا این که ترکیبی از واژه و کلمه کلیدی تشکیل‌شده میباشد و تارنما متبوع قرار میباشد برای آن باصرفه خواهد شد. به همین برهان بدین نوع دامنه، دامنه واژه کلیدی نیز گفته می گردد. برای بازه وقت گیر، دامنه‌های تطبیق ظریف ابزاری دوست داستنی دربین سئوکاران برای مرتبه‌بندی بهتر و سریع برای یک واژه کلیدی خاص بودند. با این اکنون، تأثیر اینگونه عبارات کلیدی بر مرتبه بندی بعداز آپ دیت رسانی EMD (دامنه مطابقت و همخوانی ظریف) گوگل کاسته شده میباشد.

عالی میباشد تعریف و تمجید این دامنه را با یک نمونه توضیح دهیم. فرض کنیم شما یک دکان گیتار دارید، به طور طبیعی واژه و کلمه کلیدی مهم تارنما شما خرید گیتار میباشد. در صورتی شما اسم دامنه خویش را buyguitar.com تعیین نمایید. دامنه شما دامنه تطبیق ظریف یا این که به اختصار EMD خواهد بود.دامنه تطبیق ظریف EMD

آیا دامنه تطبیق ظریف بر seo تاثیرگذار میباشد؟
یک کدام از مورد ها اختلاف دربین seo کاران دقیقاً همین آیتم میباشد و ما در لحاظ داریم درین نوشته ی علمی تماما این موضوع را حل کنیم. بهینه سازی کاران مجموعه اولیه معتقدند زمانه EMD به راز آمده میباشد. آن‌ها معتقدند با آپ تو دیت Exact Match Domain گوگل در سال ۲۰۱۲ این ترفند تماما از در بین رفته میباشد. آنها با اشاره به توییت مت کاتس (سرپرست قبل واحد اینترنت اسپم گوگل) که در پایین آن را آوردیم. به شدت از EMD غربت می نمایند.
الگوریتم تازه Exact Match Domain صرفا بر روی ۶ درصد از کوئری های جستجوی انگلیسی‌ لهجه تأثیر خواهد گذاشت.
ما به شما میگوییم دامنه تطبیق ظریف بر بهینه سازی یک وبسایت تأثیر گذار میباشد! و دلایل آن را درپی نوشته ی علمی برایتان گستردن خوا‌هیم اعطا کرد. اولی نکته‌ای که موردنیاز میباشد به آن اشاره کنیم، به عبارتی گزاره مت کاتس میباشد. لطفاً مجدد گزاره را بخوانید! کوئری های جستجوی انگلیسی‌ لهجه! آری انگلیسی لهجه! نکته‌ای که بسیار اساسی میباشد که به آن دقت کنیم این مقاله میباشد که سئوی فارسی با سئوی انگلیسی گوناگون میباشد و عامل آن هم ضعف بازار اینترنتی کشور‌ایران و عدم کامل شدن شدن گوگل در گویش فارسی میباشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد