مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

چند نکته کلیدی برای طراحی سایت با وردپرس

در حالتی‌که از کابوس‌های کدنویسی و فرآیندهای خسته کننده طراحی وب سایت خسته گردیده اید، عالی میباشد از وردپرس به کارگیری فرمائید. با وجود سهولت استعمال و تطبیق پذیری، وردپرس به پلتفرم گزینه به کارگیری برای میلیون‌ها وبسایت در سراسر دنیا تبدیل گردیده است. طراحی سایت در مشهد به خصوص در بعدازظهر دیجیتال امروز، داشتن یک سایت دیگر یک بودجه گران‌قیمت وجود ندارد، بلکه یک بایستگی میباشد. با میلیون‌ها اینترنت سایتی که برای جلب اعتنا مخاطبان رقابت می‌نمایند، ساخت‌و‌ساز یک حضور آنلاین پر رنگ بسیار اصلی میباشد. البته، با وجود آیتم‌های بسیار متعددی برای ساخت وب سایت، گزینش پلتفرم مطلوب میتواند بسیار مشقت بار باشد.
شما هم می توانید وارد وردپرس گردید، سیستم مدیر محتوای دوستداشتنی (CMS) که اینترنت را طوفانی نموده است. وردپرس دسته‌ای از خصوصیت‌ها و مزایا را ارائه می دهد که آن را به یک تعیین ایده آل برای اشخاص و دستیابی و امور تبدیل می‌نماید.
خصوصیت‌های خاص وردپرس
وردپرس به جهت انعطاف پذیری، مقیاس پذیری و سهولت به کار گیری دارای اسم و رسم میباشد. خصوصیت‌های اساسی آن عبارتند از:
آسانی و سهولت به کار گیری
یکی‌از خصوصیت های بارز وردپرس، آسانی و سهولت به کارگیری از آن میباشد. این پلتفرم به طوری پیاده سازی گردیده است که حتی برای افرادی که هیچ علم کدنویسی یا این که تخصص فنی ندارند، قابل دسترسی باشد. داشبورد وردپرس یک رابط بصری ارائه میدهد که به یوزرها قابلیت می دهد به راحتی محتوای تارنما خویش را رئیس نمایند، صفحه ها و پست‌های تازه اضافه نمایند و ظواهر تارنما را سفارشی نمایند.
ویرایشگر بر اساس بلوک، ساخت و ساز و ترتیب محتوا را معمولی می‌نماید، در حالی که کتابخانه کبیر تم‌ها و پلاگین‌ها به یوزرها قابلیت و امکان میدهد تا همت تارنما خویش را سوای پرداختن به کدنویسی بغرنج، توسعه و گسترش دهند. این آسانی برای ورود بدین معنا میباشد که اشخاص و مشاغل خرد میتوانند تخت گاز حضور آنلاین خویش را سوای نیاز به مهارت‌های فنی پهناور ساخت‌و‌ساز نمایند.
خلال این، وردپرس به صورت مداوم در اکنون تکامل میباشد، با آپ دیت رسانی و بهبودهای منظم که به محافظت امنیت وردپرس و استفاده کننده پسند بودن پلتفرم یاری می‌نماید.
انجمن والا و فعال وردپرس منابع فراوانی مثلا یادگرفتن، انجمن‌ها و مستندات را مهیا می‌نماید که یافتن چاره برای خطاها خویش و ادامه یادگیری را برای یوزرها راحت می‌نماید.
انعطاف پذیری و سفارشی سازی
در حالی که وردپرس ممکن میباشد به عبارتی سطح از در اختیار گرفتن را مانند تارنما‌های کدنویسی گردیده سفارشی ارائه ندهد، ولی همچنان انعطاف پذیری و سفارشی سازی بالایی را ارائه میدهد. کتابخانه پهناور تم‌ها و پلاگین‌های این پلتفرم به یوزرها اذن میدهد تا ظواهر و تلاش وب سایت خویش را با نیازهای خاص خویش تهیه و تنظیم نمایند.
از کسب و کار الکترونیک و بهینه سازی گرفته تا هیبت‌های تماس و ترکیب رسانه‌های اجتماعی، یک پلاگین برای به طور تقریبً هر خصوصیت که مخاطب ممکن میباشد نیاز داشته باشد، وجود دارااست. ماهیت منبع گشوده وردپرس به‌این معنا میباشد که بسط دهندگان میتوانند عمیق خیس در مقر کد پلتفرم جستجو نمایند و تم‌های سفارشی، پلاگین‌ها یا این که حتی تمام اپلیکیشن‌های اینترنت را متناسب با نیازهای مشتری ساخت نمایند.
این سطح از سفارشی‌ سازی به‌ویژه برای استحصال‌ و امور یا این که کسانی با نیازهای منحصر به فرد موءثر میباشد که ممکن میباشد به راحتی با رویه‌ حل‌های دیگر برطرف نشوند. در حالی که‌این عمل ممکن میباشد به سطح بالاتری از تخصص فنی نیاز داشته باشد، ولی توانگری تولید چاره‌های سفارشی در چارچوب وردپرس میتواند مزیت قابل توجهی نسبت به استارت از آغاز با HTML و CSS باشد.
انعطاف‌ پذیری این پلتفرم همینطور به بضاعت آن در رئیس طیف بزرگ‌ای از گونه های محتوا، از پست‌ها و صفحه های بلاگ گرفته تا اشکال پست سفارشی و طبقه‌بندی توسعه و گسترش مییابد.
مدیر رسانه
وردپرس آپلود و رئیس تصاویر، فیلم‌ها، اوراق و بقیه رسانه‌ها را راحت می‌نماید. می توانید پوشه‌ها را در آپلود کننده رسانه بکشید و رها فرمائید و زیرنویس‌ها، متن جایگزین و ارتباطات را اضافه نمائید. کتابخانه رسانه کلیه پوشه‌های شمارا تر و تمیز نگه می دارد و به راحتی پیدا میگردد.
وردپرس همینطور مشمول ابزارهای مهم دستکاری تصویر برای برش، چرخش و مقیاس گذاری عکس‌ها میباشد. در کتابخانه رسانه وردپرس، می توانید تصاویر و ویدیوها را به راحتی گزینش و آپلود فرمایید. این به ارتقاء غنای محتوای وبسایت شما یاری می‌نماید. در حالتی که می خواهید محتوا یا این که تصاویر اضافه نمائید، صرفا محتوای رسانه را از رایانه خویش بکشید و در آپلود کننده رها فرمائید تا آپلود گردد.
پوشه‌های رسانه دربرگیرنده صدا، کلیپ، تصاویر و ورقه ها می باشند و میتوانید پوشه‌های خویش را غربال نمائید یا این که سفارشی فرمایید. درصورتی که میخواهید کتابخانه رسانه خویش را سازماندهی فرمایید، تنها پلاگین media manager را نصب نمایید تا پوشه های خویش را به راحتی و سریع سازماندهی فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.