مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

انواع مختلف وب سایت

هنگامی فعالیت جدیدی استارت می کنید شایسته ترین رویکرد برای معرفی خودتان به بقیه افراد چیست؟ چطور می توانید ۲۴ ساعته پاسخ مشتریان خویش را بدهید؟ چه طور می توانید سوای پیش بینی محدوده جغرافیایی مشتریان بیشتری به دست بیاورید؟ فقط کاری که می بایست طراحی سایت در مشهد جاری ساختن دهید داشتن یک سایت مطلوب میباشد.
امروزه بیشتر از ۱.۸ میلیارد وبسایت در دنیای اینترنت وجود داراست که هریک از آن‌ها در گروهٔ خاصی قرار میگیرند و در مسئله‌های مختلفی شغل می‌نمایند البته در‌حالتی که شما بخواهید برای خویش یک تارنما فعال‌ساز‌ی نمائید ممکن میباشد یه خرده حیران گردید چون گونه های گوناگون تارنما مبتنی بر کاربرد و طریق پیاده سازی مخصوص خویش، تقسیم بندی میگردند. تارنما‌ها بطور کلی سه گروه اساسی دارا هستند که ساختار محور‌ای سایت‌ها بر این سه تیم قرار می گیرد.
این نوع تارنما‌ها از آن جهت استاتیک خوانده می شوند که به وسیله طراح‌های ماهر با به کار گیری از Css،HTML و جاوا اسکریپت پیاده سازی می شوند که بازنویسی و آپ تو دیت رسانی آن ها هر ساله یکی‌از دو توشه اعمال میشود.
وبسایت‌هایی که با به کارگیری از لهجه html، Css و جاوا اسکریپت پیاده سازی می شوند و بازنویسی و به روزرسانی آنان حداکثر ۲ توشه در جاری ساختن می‌گیرد را سایت استاتیک میگویند. پیاده سازی و آپ دیت رسانی این سایت‌ها بایستی توسط یک طراح وبسایت ماهر صورت پذیرد. در وب سایت‌های استاتیک وسعت کدها نسبت به تارنما‌های داینامیک بسیار کمتر میباشد. این زمینه منجر ارتقاء سرعت بار گذاری در تارنما استاتیک گردیده و seo آن را راحتتر نموده است.
وبسایت دینامیک
به سایت‌هایی که توسط برنامه نویس ها و سیستم مدیر محتوا پیاده سازی و ساخته میشود، وبسایت داینامیک میگویند. عامل مهم آن هم این میباشد که‌این تارنما‌ها یک پنل مدیر برای بازنویسی و ارسال مطالب تازه دارا‌هستند و صاحب و مالک تارنما قادر است مجموع تغییرات و به روزرسانی های وبسایت را خودش جاری ساختن دهد.
وبسایت داینامیک چیست؟
وبسایت‌های متحرک
سایت‌های متحرک گرافیک بسیار بالایی دارا هستند اما بوسیله موتورهای کاوش قابل قرائت نیستند. این زمینه سبب ساز گردیده تا seo وب سایت‌های متحرک بسیار بد باشد. سرعت لود این نوع وبسایت به جهت وسعت بسیار بالای گرافیک بسیار نادر میباشد. ضمن این مورد ها به روزرسانی و تغییرات سایت‌های متحرک قطعاً بایستی بوسیله طراحان حرفه ای صورت پذیرد.
حالا با اعتنا به معرفی سه نوع مهم تارنما ها، به معرفی کلی گونه های متفاوت سایت‌هایی که در کانال جهانی اینترنت وجود دارا هستند، میپردازیم:
مغازه‌های اینترنتی خویش به اشکال مختلفی تقسیم میگردند. نوع اولیه آنها سازنده‌هایی می باشند که تولید ها خویش را از روش مغازه آنلاینی که وابسته به خویش میباشد، به فروش میرسانند. نوع دوم دقیقاً شبیه دکان‌های سنتی میباشد و به فروش تولید ها تولیدی از سوله‌ها یا این که تولیدی‌ها می پردازند. نوع سوم دکان‌های اینترنتی دارای اسم و رسم به مارکت پلیس می باشند در واقع این نوع آنلاین شاپ مشابه به یک بازارچه است که هر فروشنده‌ای در آن محصولاتی را می فروشد. این تولیدات می توانند فیزیکی یا این که مجازی باشند. صاحب و مالک فروشگاه آنلاین از هر تراکنش، پولی را تحت عنوان پورسانت اخذ می‌نماید.
تارنما شرکتی
کمپانی‌ها و سوله‌ها برای ارتقا مارک سازی بیزنس خویش مبادرت به ساخت وب سایت‌های شرکتی می‌نمایند. در‌این سیرتکامل تارنما ها معمولاً صفحاتی برای معرفی اشکال محصول ها، بروشورها، تاریخچه تأسیس کمپانی، شیوه های تماس، پند جهت دریافت نمایندگی و … وجود دارااست. به نوعی یک بروشور آنلاین برای سوله یا این که کمپانی محسوب می‌شود.
امروزه با ارتقا سرسام آور هزینه‌های تبلیغات محیطی، بخش اعظمی از کمپانی‌ها به تبلیغات در بستر وب روی آوردند. چون با هزینه بسیار کمتری نسبت به هزینه‌های تبلیغاتی محیطی، منفعت وری بسیار بیشتری را بدست میاورند. مهم ترین تفاوت میان تبلیغات محیطی و تبلیغات در بستر وب شاید این باشد که مردم مخاطبانی که وارد تارنما شما میشوند عشق مند به حوزه بیزنس مربوطه میباشند. این دلیل اساسی درصد تبدیل استفاده کننده به مشتری را بسیار ارتقاء میدهد.
ساخت سایت شرکتی
سایت فردی
بخش اعظمی از اشخاص متخصص‌های خاصی در ناحیههای مختلفی می‌باشند. امروزه متخصصان با ساخت سایت‌های فردی میتوانند خویش را پرزنت نمایند و درآمد خویش را از روش معرفی در وب سایت ها یک سری موازی ارتقا دهند. کارشناس‌ها ضمن اعمال پروژه‌های تخصصی میتوانند مبادرت به فراگیری درین حوزه نمایند. به طور فیلم‌های آموزشی، زمان‌های آموزشی و کارخانه‌های آموزشی میتوانند درآمد خویش را به صورت قابل توجهی ارتقا دهند.
تارنما اشتراک گذاری عکس
وب سایت‌های متعددی وجود دارا هستند که به شما اذن می‌دهند تا عکس‌های خویش را با سایرافراد به اشتراک بگذارید. بعضی از این وب سایت ها همگانی می‌باشند مانند پینترست و برخی دیگر مانند دریبل مختص گرافیست‌ها می باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.