مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

فوتر سایت چیست؟

فوتر اینترنت‌تارنما، تیم موادتشکیل دهنده جان دار در نصیب ذیل صفحه ها اینترنت میباشد که اکثر زمان ها کمترین طراحی سایت در مشهد اعتنا را در ساخت سایت فروشگاهی به خویش تخصیص می دهد. هنگامی فوتر تارنما را معدود‌قیمت در حیث بگیرید، زمان شگفت‌انگیزی را از دست داده‌اید چون، فوترها به نحوه شگفت آوری برای کارایی یک فروشگاه آنلاین ضروری می باشند. با اعتنا به داده های عددی جانور، اشخاص بیشتر از آنچه که تصور می شود، فوتر تارنما شمارا می بینند. عموم در واقع اسکرول می‌نمایند و سریعا به بخش پایانی ورقه اولیه تارنما فروشگاهی شما می‌رسند؛ مخصوصاً در دستگاه های موبایل. محتوای فوتر مطلوب نشانه می دهد که آنها به انتهای شیت رسیده‌اند، فارغ از اینکه نقطه پایان خسته کننده‌ای برای مشتریان شما داشته باشد. فوتر تارنما چیست؟ در پیاده سازی فروشگاه آنلاین، عموماً فوتر در ذیل هر کاغذ و ذیل محتوای اساسی قرار می گیرد. درواقع اصطلاح فوتر از صنعت چاپ به دنیای اینترنت به ارث رسیده میباشد، البته تعریف و تمجید و مضمون‌ متفاوتی دارااست. در صنعت چاپ، فوتر یک عنصر پیاده سازی اثبات میباشد که در تک تک صفحه های تحت عنوان یک گواهی چشم میشود. با این هم اکنون، در دنیای دیجیتال، فوتر مشمول گونه های مختلفی از داده ها میباشد که قابل مشاهده برای بازدیدکنندگان میباشد. در سال‌های قبلی، فوترها یا این که تحت عنوان قسمت‌های اثر گذار که مشتمل بر داده‌های مختصر درخصوص یک قضیه گزینه به کار گیری قرار می‌گرفتند یا این که تحت عنوان مکانی برای اشکال متعدد ارتباطات به کار گیری می‌شدند. با این حالا، مداقه فوترها در حین سال‌ها عوض شده میباشد و آن ها تحت عنوان یک مرجع اساسی برای مخاطبان آیتم استعمال قرار می گیرند. به این ترتیب، از پاورقی برای جاری ساختن شغل های گوناگون این روز ها استعمال می گردد. التفات فوتر وب سایت در فعال سازی فروشگاه آنلاین طراحان UX (تجارب کاربری) دقت بیشتری به پیاده سازی عنصرها بنا شده در بالای کاغذ یک اینترنت دارا هستند، چون اکثر یوزرها فرصت بیشتری را به تلاوت یا این که مشاهده بالای هر برگه اینترنت تخصیص میدهند. با این اکنون ، التفات فوتر در زمان سال‌ها عوض شده میباشد و می اقتدار از این عنصر برای اضافه کردن داده ها مازاد یا این که آیتم‌های جابجایی در زیر کاغذ اینترنت بهره برد. بدین ترتیب، اساسی میباشد که پیش از حدس پیاده سازی آن، اثر گذار بودن یا این که به کار گیری از فوتر را در یک کاغذ اینترنت خاص بخصوص در طراحی وب فروشگاهی را تحقیق فرمائید. در استیناف اخیر بدست آمده، وبسایت Chartbeat حدود ۲۵ میلیون بازدید از تارنما را تست نموده است. این تحلیل‌ها علامت می دهد که بخش اعظمی از بازدیدکنندگان مایلند صفحه های وقت گیر را از روش هزاران پیکسل به ذیل پیمایش نمایند تا ببینند چه چیزی در فوتر برای آنان وجود دارااست. بدین ترتیب، می‌اقتدار اعلام‌کرد فوترها دیگر در یک کاغذ اینترنت نادیده گرفته نمی شوند. در سود فوتر وب سایت را در ایجاد کرد فروشگاه آنلاین نادیده نگیرید. دلایلی که بازدید کنندگان به انتهای ورقه اولیه وب سایت فروشگاهی شما اسکرول می‌نمایند. یک کدام از دلایلی که بازدید کنندگان شما به فوتر ورقه مهم فروشگاه آنلاین شما اسکرول می‌نمایند، عدم جستن نصیب یا این که محتوای آیتم نظرشان در نصیب اساسی میباشد، درنتیجه میتوانید برای متقاعد کردن یوزرها، با افزودن دیگر قسمت‌های اساسی در پاورقی یا این که فوتر به کارگیری فرمایید. از جمله، یک مخاطب ممکن میباشد یک مارک خاص را برای یک مال خاص دوست داشته باشد. با این درحال حاضر، اوممکن میباشد پیش از مشتری شدن به داده ها بیشتری راجب به آن متاع نیاز داشته باشد. در‌این نمایش، می اقتدار از پاورقی یا این که فوتر برای تذکر یا این که تدبیر دادن به مشتریان بالقوه درباره‌ی پیشنهادات انحصاری یک تجارت خویش به کار گرفت و آن ها را به کاغذ فرآورده یا این که گروه‌بندی فرآورده خاص جابجایی دهید. پاورقی یا این که فوتر حتی ممکن میباشد تحت عنوان مکانی برای اطلاعاتی مانند شیت سوال های متداول که یافتن آنان مشقت بار میباشد مصرف شود. مثلا، ممکن میباشد فردی به جهت عشق به شغلی در یک صنعت خاص از وبسایت بازدید نماید. درین نمایش، از پاورقی میتواند برای ارائه سوال های متداولی که برای یوزرها پیش‌می‌اید به عنوان کاغذ سوالهای متداول استعمال نماید. برخی از اشکال داده‌ها معمولاً در پاورقی یا این که فوتر گنجانده می شوند، مانند جزئیات مرتبط با یک تجارت، داده ها تماس،برگه درباره ما، پست‌ها / لینک و پیوند‌های کانال‌های اجتماعی یا این که محتوای مرتبط. یک مخاطب ممکن میباشد در جستجوی این نوع داده ها به تحت پاورقی یا این که فوتر پیمایش نماید. نکته: هرچه اطلاعاتی از این دست در فوتر فروشگاه آنلاین خویش قرار دهید، تجارب مشتری بهتری را برای مشتریان بالفعل خویش خواهید تشکیل داد. تجارب مشتری خوب سبب ساز وفاداری مشتریان شما می شود و همینطور از ریزش مشتریان خودداری کرده‌اید. پاورقی یا این که فوتر حتی ممکن میباشد برای پیمایش به بقیه صفحه های اینترنت یا این که نصیب دیگری در یک ورقه اینترنت مصرف شود. برای مثال ، از این قابلیت می‌اقتدار برای یوزرها بهره برد تا سوای پیمایش به بالای کاغذ به مقصد متبوع خویش برسند. از سایر مواقعی که بازدیدکنندگان تارنما فروشگاهی ممکن میباشد به فوتر مغازه شما اسکرول نمایند، تولید یقین از لوگو اینماد یا این که ساماندهی و وجود لوگو‌های مرتبط با درگاه‌های فعال در فروشگاه آنلاین شماست. نکته: وجود لوگوی اینماد در فوتر تارنما فروشگاهی شما سبب جذب متکی بودن مشتریان و اعتقاد و باور خیال آنها از خریدشان می‌گردد. لوگوی اینماد نقش به سزایی در نگهداری مشتریان دارااست. در هرکدام از سناریوهای فوق الذکر ، یقین از اینکه پیاده سازی فوتر با دیزاین اینترنت یار سازگار و به راحتی قابل دسترس میباشد، ضروری میباشد که پیش از پیش بینی نوع محتوایی که قرار میباشد در پاورقی یا این که فوتر قرار دهید، مطمئن گردید که غرض اساسی وبسایت، همپا با کاربرد اساسی پاورقی یا این که فوتر در حیث گرفته گردیده است. چه قسمت‌هایی در فوتر فروشگاه آنلاین خویش در اختیار بگذاریم: پیاده سازی فوتر در طراحی وب سایت فروشگاهی حالت استعمال \"موقعیت به کارگیری\" نکاتی را تعریف می نماید که بازدید کننده در هر فرصت بازدید از یک تارنما با آنها موافقت می‌نماید. متن مستعمل در \"وضعیت استعمال\" را می قدرت در پاورقی یا این که فوتر فروشگاه آنلاین قرار بخشید. لینک و پیوند به نقشه / جهت یاروهمدم با نشانی: درج نشانی یک بیزنس یا این که یک کمپانی به یار و همدم نقشه و راهنما تنها برای یوزرها اثرگذار وجود ندارد. Google ممکن میباشد از این اطلاعات برای استخراج داده ها درباره ی وضعیت بیزنس شما به کارگیری نماید که مشتریان بالقوه را قدرتمند می سازد بیزنس شما‌را پیدا نمایند. سیاست نگهداری حریم سری: سیاست نگهداری حریم محرمانه توضیح میدهد که چه نوع داده ای گردآوری می شود و چه گونه اطلاعات بوسیله یک وبسایت ذخیره یا این که استعمال میشوند. \'سیاست مراقبت حریم سری\' یکی موادسازنده رایج گزینه استعمال در پاورقی یا این که فوتر میباشد. داده ها تماس ممکن میباشد یک لینک \"تماس\" در ذیل سمت راست یک شیت اینترنت یا این که بالا سمت راست یک شیت اینترنت قرار دهید. با این درحال حاضر ، سازه به دلایلی، این لینک و پیوند جای این که یک پیوند پست الکترونیک باشد، به یک ورقه تماس سبب ساز میگردد که دربرگیرنده یک هیبت تماس میباشد که طریق‌های ارتباطی با مشتریان را معین می‌نماید شماره تلفن / فکس قرار دادن شماره تلفن یا این که شماره فاکس در پاورقی برای گوگل ثابت میکند که‌این یک تجارت محلی میباشد. آیتم پیمایش فوترشما ممکن میباشد دربرگیرنده بعضا لینک و پیوند‌ها باشد که در منوی کشویی هدر یافت می‌گردد؛ ولی برای اینکه از جابجایی مشتری به بالا و اتلاف وقت دوری نماید در فوتر نیز قرار میگیرد تا به راحتی بازدید‌کنندگان را به ورقه مدنظرشان منتقل نماید آیکون‌ها کانال‌های اجتماعی: مطالعات اخیر نماد می دهد که بخش اعظمی از تارنما های بازاریابی (۷۲٪ از تارنما‌های رفیعتر بازاریابی) از فوتر برای قرار دادن آیکون های کانال‌های اجتماعی به کارگیری می‌نمایند. ابزار جستجوی وب سایت در شرایطی‌که یک ابزار جستجوی تارنما به صدق پیاده سازی گردیده باشد ، یک افزودنی باارزش در پانویس یا این که فوتر شیت اینترنت خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.