مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مباحث مهم در طراحی سایت


نکات اصلی در ساخت سایت ۱ – تعیین دامنه و هاست اسم دامنه در واقع صدای مارک شماست و تصحیح نادرست در آن نا ممکن میباشد. در گزینش اسم دامنه می بایست بسیار توجه کرد به جهت اینکه هم برای موتورهای کاوش اساسی میباشد و هم نام‌و‌نشان طراحی سایت در مشهد مارک شماست. استحصال و کارهایی که به طور آنلاین مدام در دسترس می‌باشند و سرعت بارگذاری صفحه ها در ان ها بالاست مشتریان بیشتری جذب می نمایند پس در تعیین هاست هم توجه فرمایید.
فرصت تعیین هاست ، ماهیت تارنما و بیزنس خویش را در لحاظ بگیرید که آیا سایت بی نیاز از رسانه ، با تعداد متعددی عکس و ویدیو خواهد بود؟ آیا حامی فنی داخلی دارید یا این که به یک حامی پاسخگو از ارائه دهنده وب سایت نیاز دارید؟ معیار ترافیک وب سایت خویش را پژوهش نمایید و ملاحظه کنید که کمپانی صاحبخانه شما توانگری آن را داراست؟ امنیت هم از وسیع ترین مفاد در خرید هاست میباشد که بایستی به آن اعتنا نمایید.
۲ – سیستم رئیس محتوا
باتوجه به امکاناتی که برای وبسایت خویش می‌خواهید می‌توانید یک سیستم مدیر محتوای مهیا یا این که کدنویسی گردیده را تعیین فرمایید که‌این بستگی به شما و نیازهایان از یک طراحی وب سایت داراست. در نوشته‌ی‌علمی ای مستقل خصوصیت های سیسم مدیر محتوا فراهم وردپرس و کدنویسی را برای شما آورده ایم.
۳ – پیاده سازی
یک کدام از مهمترین نکاتی که در زمان پروسه گسترش سایت می بایست به خیال بسپارید، ساخت‌و‌ساز یک پیاده سازی پاک و دیدنی میباشد. پیاده سازی باکیفیت دیدنی میباشد و با ناوبری بصری به راحتی قابل قرائت میباشد. مهمتر از تمامی، یک پیاده سازی پاک به بینندگان امداد می نماید تا به مکان پرتاب کردن گرافیک ها و وسعت زیاد متن، روی بها مارک و محتوای شما تمرکز نمایند. اکثر اوقات، مشتریان ساخت سایت را کیفیت خوب یک کمپانی یا این که مال خاص مرتبط می‌دانند. از این رو، پیاده سازی پاک برای ارائه یک تجربیات کاربری مثبت که مشتریان را به برگشت تشویق می نماید، حیاتی میباشد.
نوشته‌ی علمی ui/ux چیست؟ ui و ux چه تفاوتی باهم دارا هستند؟ قادر است راهنمای خیر برایتان باشد.
۴ – تعیین رنگ مطلوب
رنگ در ساخت سایت مهمتر از ان چیزی میباشد که شما تصور می‌کنید. رنگ های متعدد توان برانگیختن برخورد هایی مانند متانت، شور و یا این که نامیدی را دارا‌هستند و در گزینش مورد خرید فرآورده به وسیله مخاطب اثر گذار میباشند. نوشته‌ی‌علمی گزینش رنگ مطلوب در طراحی وب سایت قادر است راهنمای نیکی برای شما باشد.
۵ – به کارگیری از لوگو و برندسازی
برندسازی برای کلیه استحصال و شغل های تعالی و خرد اساسی میباشد. پیاده سازی و قرار دادن لوگوی مارک شما به حیث کلی بیننده یاری می نماید. لوگوهای پیاده سازی گردیده حرفه‌ای با توفیق دیده مشتری را به خویش جلب می نمایند و تصویر واضحی از صدای اختصاصی مارک ارائه میدهند. مکانی را در وب سایت خویش تعیین نمایید که به راحتی برای بازدیدکنندگان قابل مشاهده باشد، مانند کناره بالا سمت چپ، چون اینجاست که دیده طبیعتا آغاز به کپی یک تارنما می نماید.
۶ – کوشش
برای اینکه بدانید وب سایت شما کارایی خیر و خوبی دارااست خوب میباشد سوالاتی را از خویش بپرسید. آیا تارنما کاربردی میباشد؟ آیا ایرادات بارگزاری یا این که فساد پیوند نیست؟ آیا خصوصیت های امنیتی وب سایت برای شما کافی میباشد؟ آیا هیبت های تماس ، حیث سنجی و برخورد مشتری ها در مکان قابل قبولی قرار گرفته اند؟ سرعت بارگذاری صفحه های چقدر میباشد؟
۷ – ناوبری
یک وبسایت نباید برای پیمایش طاقت فرسا و حیران کننده باشد و استفاده کننده سایتی را که در آن نتواند هرچیزی را می‌خواهد پیدا نماید سوراخ می کند. به نحوی که یک بازدید کننده تازه می باشید تمامی چیز را پژوهش فرمائید. همینطور پیکمایش صحیح تارنما شما به موتورهای کاوش برای خزیدن یاری می نماید و سبب ارتقا جایگاه شما میشود.
۸ – فراخوانی برای مبادرت
یک توصیه از صمیم قلب مانند “امروز با ما تماس حاصل نمایید” نماد می‌دهد که تجارت شما میخواهد با مشتریان خویش رابطه برقرار نماید. این اساسی میباشد که فراخوان ها برای مبادرت برای سطح تعامل بازدیدکنندگان با کمپانی شما مطلوب باشد. صرف حیث از آنچه که از بازدیدکنندگان می‌خواهید در هر شیت یک مبادرت برای تماس بگذارید.
۹ – مجال بار گذاری کوتاه
در بخش های پیشین هم گفتیم سرعت وب سایت را فراموش نکنید. هنگام جستجوی داده ها آنلاین، هیچ چیز بیشتر از فرصت بار گذاری نماید بازدیدکنندگان را آزار نمی دهد. برای ارتقاء مراقبت مشتری و ارائه یک تجارب کاربری مثبت، بعد از فعال‌سازی وبسایت خویش، به طور زمان ای فرصت بار گذاری آن را بررسی فرمایید. مجال‌های لود کوتاه به مشتریان اطلاعاتی را که می خواهند میدهد. در حالتی‌که وبسایت شما نتواند ارائه دهد، وبسایت حریف این فعالیت را اجرا خواهد اعطا کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.