مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

چند مورد از رایج ترین چالش های طراحی وب سایت

شایع ترین بحران های ساخت وب سایت چیست؟
معضل‌های طراحی وب، ساخت‌و‌ساز وبسایت بدون نقص شمارا غامض‌خیس می‌نمایند، البته فهمیدن اینکه از چه چیزهایی طراحی سایت در مشهد می بایست اجتناب کرد، قادر است به صورت قابل توجهی فرایند ساخت‌و‌ساز را بی آلایش‌خیس نماید. امروز، ما شما‌را با ۱۵ بحران طراحی وب آشنا میکنیم تا هنگام ایجاد کرد اینترنت‌وب سایت سازمان خویش از آنان مطلع باشید.
۱. اعتقادوباور از اینکه تارنما شما به طور کاملً ریسپانسیو میباشد.
تحت عنوان یک طراح، بسیار اساسی میباشد که یقین نتیجه ها فرمایید که سایت شما به طور کاملً ریسپانسیو میباشد. فارغ از یک وبسایت برخورد گرا، بازدیدکنندگان متعددی را که از روش دستگاه های موبایل به وب سایت شما دسترسی دارا هستند، قطع می کنید. کمپانی Statista، فقط در سه ماهه دوم سال 2022، بیشتراز 58 درصد از ترافیک وب سایت جهانی به لطف دستگاه های گوشی (فارغ از به حساب آوردن تبلت) بوده میباشد.
سفارش:
از آنجایی که یک وبسایت پاسخگو با استعمال از کانال های انعطاف پذیر ساخت می‌کنید، میخواهید وقتی که از آنجا استارت فرمایید. به تشکیل داد اینترنت‌وبسایت تماماً برخورد‌گرا می پردازید. از آنجا، می بایست روی قرار دادن دکمه‌ها تمرکز نمایید، از تصاویر برداری مقیاس‌پذیر به کارگیری فرمائید، از فونت‌های خوانا صرف‌حیث از اندازه دستگاه به کارگیری نمایید و فیض را تست فرمایید.
۲. با توفیق هیبت و کوشش را تغییر تحول دهید.
قادر است نقص‌ باشد. تعادل قابل قبولی فی مابین جذابیت های زیبایی شناختی و کوشش ساخت و ساز نمائید. با این هم اکنون، بایستی این عمل را جاری ساختن دهید تا اعتقاد نتایج فرمایید که بازدیدکنندگان شما بیشترین سود را از وبسایت شما میبرند. اگرچه لود وبسایت شما با تصاویر گرافیکی و متن های مالامال زرق و برق میتواند وسوسه انگیز باشد. اجرا این فعالیت ممکن میباشد منجر خواهد شد بازدیدکنندگان شما نتوانند رمزگشایی نمایند که قرار میباشد به کجا نگاه نمایند.
توصیه:
به سفری که وبسایت شما ارائه میدهد اعتنا فرمایید. رسم جریان سایت و مقصود هر شیت را در حیث بگیرید. در شرایطی‌که عنصر یا این که نسخه برداری دارید که ماموریت ورقه را بیشتر نمی نماید، آن را از کاغذ حذف نمائید. بعد، میتوانید برگردید و هر طور که میخواهید، برندهایی را اضافه فرمائید، البته مطمئن گردید که از فونت‌های قابل هضم به کار گیری فرمائید، تولیدها را به صورت بدون واسطه ارائه فرمائید و آسانی را در حق تقدم قرار دهید.
۳. پیاده سازی برای تجربیات‌های قابل دسترس.
پیاده سازی برای تجارب‌های اینترنت‌تارنما قابل دسترس فارغ از حدس توان یا این که نقص مخاطب، مدام بایستی حق تقدم شماره یک باشد. با ارائه یک تجارب سایت دانش آموز به بازدیدکنندگان، بیزنس شما تعهد خویش را به دسترسی نماد می‌دهد که شغل صحت میباشد و میتواند وفاداری به مارک را ارتقاء دهد. به علاوه، در‌صورتی‌که استانداردهای دسترسی خاص را رعایت نکنید، ممکن میباشد ایرادات رسمی وجود داشته باشد. (بسط‌دهندگان اینترنت‌وب سایت همینطور بدین مورد اشاره می‌نمایند که‌این یکی بحران‌های مهم آنهاست.)
۴. باور از اینکه وبسایت شما بروز می گردد.
تخت گاز بارگیری می‌گردد. ما نمی‌توانیم بر مداقه لود اینترنت‌وبسایت شما در یک زمان سنجیده تأکید کنیم. متأسفانه، در‌صورتی‌که تارنما شما به اندازه کافی سریع بارگیری نمیشود، اهمیتی ندارد که محتوای شما چقدر خوب میباشد بازدیدکنندگان شکیبایی نخواهند داشت. مجال لود برگه بسیار حیاتی میباشد.
توصیه:
استراتژی‌های متعددی وجود دارااست که میتوانید برای یاری به بارگیری سریع‌خیس وبسایت خویش سعی فرمایید. بعضی از موردها گزینه عشق و علاقه ما مشمول عمل با کوشش ارائه دهنده میزبانی باصرفه، فشرده سازی تصاویر شما، ذخیره صفحه ها وبسایت و کاهش تعداد تغییر تحول مسیرها در وبسایت شما.
۵. به کارگیری از شایسته ترین طرق seo در طراحی وب سایت.
تا کنون، احتمالاً با عنایت سئو موتور کاوش (سئو) آشنا گردیده اید. یکی‌از رایج‌ترین معضل‌های ساخت سایت از یاد بردن ساخت‌و‌ساز بهینه سازی در بافت وب سایت میباشد.
سفارش:
مطمئن گردید که طراحان اینترنت شما هنگام تشکیل داد اینترنت‌وب سایت شما از شایسته ترین طریق‌های سئو به کار گیری می‌نمایند. این به معنای استعمال مطلوب از سرفصل‌ها، حق تقدم‌بندی سرعت، به کار گیری از متن جایگزین برای تصاویر و فهرست‌پسند کردن وب سایت میباشد.
۶. حق تقدم دادن به تجارب کاربری.
می بایست تجارب کاربری را در حق تقدم قرار دهید، چون ممکن میباشد تصمیم بازدیدکنندگان برای رجوع و برگشت مجدد به اینترنت‌تارنما شما یا این که جستجوی جای ‌های دیگر را از میان غالب شود. هنگام پیش بینی تجربیات کاربری تارنما خویش، دسترسی، سهولت به کارگیری و راحتی را نظارت فرمائید.
توصیه:
خبر عالی؟ شغل های متعددی وجود دارااست که میتوانید برای اصلاح تجارب کاربری ایفا دهید. برخی از دوست داستنی‌ترین آیتم‌ها عبارتند از: استعمال از فضای سپید، به کار گیری از CTAهای اثر گذار، با صرفه‌سازی سرعت کاغذ، به عنوان مثال تصاویر، تقسیم‌بندی داده ها برای سازمان و متمایز کردن پیوند‌ها.
۷. تولید یک وبسایت دیدنی که تبدیل می نماید.
در غایت، شما می‌توانید توفیق وبسایت خویش را مبنی بر واحد سنجش تبدیل آن انتخاب فرمائید. بعضا از دلایل مهم که اینترنت‌وب سایت‌ها به خیر و خوبی تبدیل نمی شوند عبارتند از: داده ها ارائه‌گردیده برای بازدیدکنندگان جاری ساختن نمی شود. پیمایش اینترنت‌وبسایت طاقت فرسا میباشد یا این که به خیر جریان ندارد دکمه‌ها به صورت بدون واسطه قرار نمی‌گیرند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.