مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مراحل طراحی سایت

مهم ترین مشکلی که یک کمپانی ساخت وب سایت با آن مشغول میباشد، عدم وجود داده ها فنی موردنیاز نزد مشتریان طراحی سایت در مشهد میباشد. این مسئله سبب ساز می‌شود که نهایتا دو طرف ادراک صدق از تعریف و تمجید پروژه پیدا نکنند و مشتری به اهدافی که گزینش نموده است نرسد. لذا اولی مرحله طراحی وب سایت آشنایی نیازمندی ها و هدف ها پروژه میباشد. فارغ از ساخت و ساز اینگونه شناختی طراحی وب و حضور در بازار وب هیچ بهره ای برای مشتری نخواهد داشت.
پروسه طراحی وب سایت
کارشناسان طراحی وب 24 تحت عنوان مشاور مشتری کار خواهند کرد. وظیفه ما این میباشد که طریق ها و تکنولوژی های جانور در اینترنت را برای مشتری گستردن داده و مبنی بر نیازهایی که دنبال می نماید شایسته ترین طرز ها را همدم با مزایا و معایبی که دارا هستند برای وی توضیح دهیم. فاز آشنایی مهم‌ترین فاز یک پروژه ساخت وب سایت میباشد که متاسفانه با دقت به اینکه زمانبر می باشد اکثر شرکتهای فعال در این باره فرصت کافی برای آن نمی گذارند و همین زمینه سبب میگردد که فیض نهائی پروژه با منظور های مشتری مسافت داشته باشد و در فعالیت پروژه ساخت وب سایت باخت بخورد.
روند ساخت وب سایت بوسیله طراحی وب سایت 24 به طور ذیل میباشد:
آشنایی نیازهای مشتری
تعریف و تمجید هدف ها معلوم پروژه و نظارت رویکرد های مو جود چهت نیل به غرض
معین کردن مجال و هزینه و بسته شدن قرارداد
پیاده سازی گرافیک وبسایت و پذیرش از طرف مشتری
اپ نویسی و طراحی سایت
آزمایش و چک قسمت های گوناگون
فعال سازی ورژن آزمایشی
تحویل نهائی
فاز جانبداری، مشورت کردن توسعه و گسترش وبسایت و seo وب سایت در گوگل
در مجموع پروسه فوق دریافت کردن برخورد مطلوب از مشتری ضروری میباشد و جلسات حضوری یا این که غیر حضوری با دقت به نوع پروژه دربین صاحبکار و کمپانی ساخت وب سایت برگزار شود. گزینش تکنولوژی مطلوب در قضیه طراحی وب سایت تماما بستگی به هدف ها و دارایی مشتری خواهد داشت. در بعضی مواقع که هزینه ساخت وب سایت به چگونگی آن ارجحیت داراست خوب میباشد از سیستم هائی مثل وب سایت ساز مصرف شود.
پیش از استارت پروژه ساخت سایت در کمپانی اینترنت 24 در صدر با برگزاری جلساتی همت می کنیم به جواب سوال ها پایین برسیم :
خلاصه پروژه : که مشمول روئت کرد کلی پروژه و امکاناتی که می بایست در آن وجود داشته باشد در کنار ترازو مخاطبان و ارزشی که قرار میباشد وبسایت آخری برای کاربرانش اخلاق نماید.
هدف ها : برای پروژه معمولا 2 تا 3 غرض قابل سنجش معین میگردد تا گروه پیاده سازی بتواند با رعایت آن هدف ها شایسته ترین آیتم ها را در ساخت سایت رعایت نماید.آیا قرار میباشد در وب سایت محصولی به فروش رسد یا این که صرفا برای آگهی از آن به کارگیری می شود ؟ جواب دادن به چنین سوالهای در‌این مرحله و معین نمودن غرض برای تارنما به دسته پیاده سازی امداد میکند بتوانند مشاهده کرد پر‌نور تری به پروژه داشته باشند و خوب تصمیم بگیرند.
یوزرها غرض : یکی مهم‌ترین فرآیند در طراحی وب ماهر این میباشد که بدانیم یوزرها مقصود ما چه اشخاصی می‌باشند ؟ بایستی بدانیم که جنسیت یا این که سختی سنی کاربرانمان در چه محدوده ای میباشد و حتی از چه کشورهایی به وبسایت ما وارد می گردند.آیا یوزرها وب سایت ما بیشتر از کامپیوتر دسکتاپ وارد وب سایت می شوند یا این که یوزرها موبایلی می باشند ؟ آیا برای خرید جنس وارد وبسایت می شوند یا این که در پی دستیابی داده ها و قرائت مقاله‌ها وارد وب سایت می گردند ؟
مشخص و معلوم بودن یوزرها غرض وب سایت به دسته پیاده سازی یاری میکند در پیاده سازی گرافیکی و چینش قسمت های گوناگون تارنما, استاندارد های مورد نیاز را رعایت نمایند.
پیام آخری : هر دسته طراحی وب سایت بایستی پیش از استارت پروژه دقیقا بداند که آن پروژه قرار میباشد چه پیامی به کاربرانش برساند و این مورد خصوصا در سایتهای شرکتی و سازمانی بسیار اساسی میباشد چون درین سایتها اعتبار و نام و نشان مارک آن ها دارنده پیام خاصی میباشد که بایستی از روش وب سایت هم به یوزرها منتقل خواهد شد.
هنگامی پیام وبسایت برای یوزرها مشخص و معلوم باشد مجموعه پیاده سازی هم می تواند تصمیم بگیرد که‌این پیام را به چه شکل و با چه ابزاری به استفاده کننده برساند که برای وی ساخت و ساز جذابیت نماید و سبب قربت هرچه بیشتر مخاطب و مارک گردد.
شرایط رقبا : امروزه برای هر نوع وب سایت و استحصال و کاری در وب صدها تارنما حریف وجود دارااست و طبیعی میباشد که بعضا از عده ای که قصد دارا هستند وب سایت جدیدی فعال‌سازی نمایند می خواهند امکاناتی از تارنما های حریف خویش را اسکن نمایند و آن را به یوزرها خویش بدهند. این قبیل امکاناتی که قصد دارید در وب سایت شما گنجانده خواهد شد هم بایستی در جلسات پیش از آغاز پیاده سازی ذکر خواهد شد و حتی اسم و لینک و پیوند سایتهای رقیبی که اینک از این تجهیزات به کار گیری میکنند هم به گروه پیاده سازی داده خواهد شد تا بتوان روی آن ارزیابی و پژوهش کرد. این فعالیت در برآورد ظریف معیار هزینه و فرصت مورد نیاز برای تحویل پروژه بسیار اصلی میباشد چون ممکن میباشد رئیس وبسایت بخواهد یک قابلیت بسیار جزئی (از نگاه خودش) را به تارنما بیفزاید که از لحاظ فنی فعالیت بسیار وقت گیری باشد.پس خوب میباشد پیش از آغاز پروژه درباره‌ی همه جوانب آن کلام و تصمیم گیری مطلوب خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.