مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

ساخت قالب جداگانه برای برچسب ها در وردپرس

برچسب‌ها در وردپرس در زیرمنوی نصیب نوشته‌ها قرار دارا هستند و در صورتی به صورت اصولی از آن‌ها استعمال فرمایید میتوانند سبب ساز سازمان دهی به وب سایت شوند ( برچسب‌ها تاثیری در بهینه سازی ندارند که با بخش هشتگ های اینستاگرام غلط بگیرید و در طراحی سایت در مشهد بخش اعظمی از تارنما ها مسبب تخریب بهینه سازی نیز می‌باشند ) پیش از رسیدگی این نوشته ی علمی سفارش داریم تا یک نوشته ی علمی بسیار اساسی درخصوص برچسب ها را که در تارنما منتشر گردیده‌است تفحص فرمائید :

فعلا به مشاجره خودمان بازگردیم . برچسب ها در کدنویسی وردپرس با اسم tag شناخته میگردند و شما در حالتی که قصد دارید تا در مسئله پیاده سازی پوسته وردپرس عمل نمایید و یا این که اینک دراین باره فعال می‌باشید مورد نیاز میباشد تا کلیه پوشه‌هایی که میتوان در باطن یک پوسته وردپرس ساخت را به صدق بشناسید . برخی از پوسته‌ها ممکن میباشد بسته به سیاست پیاده سازی خودشان ، برای نصیب گروه ، برچسب ، حاصل کاوش و همینطور نوشته‌ها از یک ظواهر یکسان به کار گیری نمایند و همان یک فولدر با اسم index.php درون پوشه‌های پوسته وجود داشته باشد .

ولی در وب سایت های تعالی همانند وبسایت های خبری ممکن میباشد ظواهر مطالب اکران داده گردیده در مجموعه‌بندی خبری با تیم بندی اقتصادی تفاوت داشته باشد ، و یا این که در باب برچسب‌ها نیز به همین ترتیب باشد و شما برای برچسب های خاصی ، ظواهر و نمای متفاوتی در وب سایت ملاحظه کنید .


به یاری قانون ها سلسله مراتبی در وردپرس که مرتبط با حق اولویت اکران پوشه ها در کدنویسی پوسته وردپرس میباشد ، می توانید گزینش فرمائید که کدام برچسب‌ها با ظاهری متعدد‌خیس نسبت به مردم محتوای برچسب‌ها اکران داده شوند ، سلسه مراتب وردپرس درمورد فولدر های پوسته در قسمت برچسب‌ها به صورت تحت میباشد :


tag-{slug}.php

tag-{id}.php

tag.php

archive.php

index.php

در این‌حالت در‌حالتی که شما فایلی به صورت tag-{slug}.php داشته باشد یعنی بعداز واژه tag یک نشان – نهاده و نامک برچسب خودتان را وارد فرمایید ، این فولدر پیش از پوشه tag.php که برای اکران همگانی برچسب ها میباشد اکران داده شود .


slug به عبارتی نامک برچسب میباشد ، در مقاله‌ها زیادی از وبسایت و همینطور مباحث بهینه سازی اشاره گردیده است که بخش نامک را بصورت انگلیسی وارد نمائید تا در چنین موردها اختلال ساخت و ساز نشود و بتوانید برای یک برچسب خاص که مدنظر دارید ، یک ورقه با ظواهر گوناگون بسازید .


پس بنابراین چنانچه شما به سراغ اکران مطالب در برچسبی بروید که برای آن یک فولدر منحصربه‌فرد بصورت slug ساخته‌اید ، محتوای آن ورقه با ظواهر متعدد اکران داده می گردد و سایر برچسب‌ها و محتوای آن‌ها بصورت دیزاینی که در درون فولدر tag.php داراست !


فعلا درصورتی که قصد دارید تا یک گام پا را بالاتر بگذارید می توانید از شرایط آجل یعنی tag-{id}.php استعمال فرمائید . در این‌حالت دیگر از نامک در اسم پوشه به کارگیری نخواهد شد و شما بعداز نشانه – بایستی به آیدی برچسب اشاره فرمایید . البته آیدی یا این که به عبارتی شماره برچسب را از کجا پیدا کنیم ؟ کافیست به نصیب بازنویسی برچسب مدنظر رفته و به نوار نشانی مرورگر خویش در صدر اعتنا نمائید و به‌دنبال عبارتی به صورت ذیل باشید :


post_tag&tag_ID=89

در‌این نصیب شماره درج شده در مقابل ID به عبارتی آیدی برچسب شما میباشد . این موقعیت تشکیل داد ، الویت پس از موقعیت ایجاد کرد به نحوه نامک میباشد ! اشکالی که درین نحوه وجود دارااست این میباشد که در حالتی‌که شما برچسب مدنظر خودتان را که با آیدی آن ، یک پوشه در باطن پوسته وردپرس ساخته‌اید حذف فرمایید ، دیگر پوشه شما قابل به کارگیری وجود ندارد و در شرایطی که دوباره به عبارتی برچسب را با به عبارتی اسم ساخت‌و‌ساز کردید بایستی آیدی آن را پیدا نمایید و پوشه باطن پوسته را اصلاح فرمائید تا آیدی که در اسم پوشه جای‌دارد نیز با آیدی برچسب نو یکسان باشد .


پیشنهادی : ایجاد کرد پوسته جدا برای گروه بندی ها در وردپرس

وضعیت سوم ، به کارگیری از پوشه همگانی tag.php میباشد که مطمئنا در عصر پیاده سازی پوسته وردپرس ، شاهد ایجاد کرد این فولدر در درون پوسته و کدنویسی آن بودید . در درون این فولدر همگی برچسب‌ها با هر تیتر و هر نامک و هر آیدی به صورت یکسان و در یک ظواهر اکران داده می شود که در صورتی قصد دارید تا برای یک برچسب پیاده سازی متفاوتی را به یوزرها اکران دهید بایستی به سراغ دو موقعیت قبل بروید .


در صورتیکه شما به هر عامل فولدر tag.php را باطن پوسته خودتان نداشته باشید ، سیستم وردپرس به‌دنبال فایلی به اسم archive.php یا این که به عبارتی شیت بایگانی خواهد گشت که همگی محتوای شما در نصیب برچسب‌ها را با ظواهر پیاده سازی گردیده برای این برگه اکران خواهد بخشید . یعنی در حالتی‌که شما قصد دارید تا ظواهر یکسانی در نصیب برچسب‌ها و همینطور برگه بایگانی داشته باشید می‌توانید فقط پوشه archive.php را بسازید .


این پوشه ضمن محتوای برچسب ها ، می‌تواند محتوای نصیب category را نیز درصورت عدم وجود فایلی بنام category.php اکران دهد . پس در شرایطی که ظواهر وب سایت شما در قسمت گروه‌ها و برچسب‌ها یکسان میباشد می توانید از یک پوشه بنام archive.php استعمال فرمایید .


اینک در حالتی که رغبت دارید تا پوشه‌های درون پوسته بسیار نا مرتب نباشند و همینطور طراحی صفحه و پیاده سازی شما برای همه صفحه های نصیب نوشته‌ها ( بجز کاغذ جزئیات نوشته‌ها که با پوشه single.php در دست گرفتن میشود ) یکسان و به یک صورت میباشد ، می توانید فقط فولدر index.php را ساخت‌و‌ساز کرده و باطن آن از رینگ‌ها وشرط‌های وردپرس برای اکران محتوای نصیب نوشته‌ها در بخش تمامی نوشته‌ها و تیم‌ها و برچسب‌ها استعمال فرمائید .


پس بنابراین و صرفا با درک کردن نمودار سلسله مراتبی وردپرس برای اکران فولدر‌ها و همینطور طریق تشکیل داد درست پوشه ها در پیاده سازی پوسته وردپرس ، میتوانید برای اکثر محتواهای گوناگون در وردپرس صفحاتی با ظواهر و صفحه آرایی متعدد بسازید .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد