(MOT (Moment of Truth یا این که لحظات حقیقی و واقعی چیست؟ با توسعه بازاریابی دیجیتال و استعمال عموم از دکان های اینترنتی، مشتری میتواند از مسیر های مختلفی برای شناخت با تولیدها موردنیاز خویش و خرید آن تولیدات استعمال نماید. به عبارت دیگر شیوه های طراحی سایت در مشهد رابطه مشتری با مارک های گوناگون در سال های اخیر تنوع بخش اعظمی داشته میباشد. ولی بهتر MOT یا این که لحظات حقیقی وواقعی چیست؟ لحظات حقیقی و واقعی یا این که MOT، گروه لحظاتی میباشد که یک بیزنس زمان دارد که با رابطه با عموم، مشتری های همیشگی برای خویش تولید نماید. درحالتی که بخواهیم از کاربرد MOT در ساخت سایت برای شما بگوییم.
آشنایی و عنایت این لحظات واقعی برای دکان های اینترنتی، حتی میتواند از تجارب کاربری این دکان ها بیش خیس باشد.
شما بایستی بتوانید با این لحظات در بیزنس خویش شناخت پیدا فرمایید و سعی فرمایید تا با بهبود آنها مشتری هایی متعددی را به تجارت خویش دعوت فرمایید.
MOT چیست ؟
یک سری لحظه واقعی یا این که MOT در طراحی وب سایت فروشگاهی وجود داراست؟
ایده اول وجود لحظات حقیقی و واقعی نخسین بار بوسیله فردی به اسم AG Lafley مدیریت دلیل کمپانی Procter & Gamble در سال ۲۰۰۵ داده شد.
وی برای نخسین بار 2 لحظه را تحت عنوان لحظات واقعی یا این که MOT معرفی کرد.
در سال های اخیر با اعتنا به بسط تکنولوژی و ساختوساز تلفن همراه های هوشمند توسعه یافته، این لحظات از ۲ به ۵ لحظه ارتقا پیدا نموده است.
ما پیرو نوشتهعلمی قصد داریم به طور موردی شمارا با این 5 لحظه واقعی یا این که MOT در طراحی وب سایت فروشگاهی آشنا کنیم.
MOT چیست و در ساخت سایت فروشگاهی چه کاربردی دارااست؟
MOT چیست و در ساخت وب سایت فروشگاهی چه کاربردی داراست؟
1- لحظه واقعی پایین صفر (وبسایت های فروشگاهی
این لحظه یک کدام از جدیدترین لحظات حقیقی وواقعی میباشد که جدیدا به لیست لحظات حقیقی وواقعی MOT اضافه شدهاست. نخسین بار وبسایت Eventricity وجود اینگونه لحظه ای را در ساخت وب سایت فروشگاهی مطرح کرد. البته بهتر لحظه حقیقی وواقعی ذیل صفر چیست؟
لحظه حقیقی و واقعی تحت صفر در واقع آن لحظاتی میباشد که مشتری با وجود اتفاقی در معاش خویش، تصمیم میگیرد تا در ادامه یک جنس در دنیای دیجیتال برود.
شما میتوانید با پژوهش ها وسیع درپی اتفاقاتی که ممکن میباشد در معاش یک فرد فیس دهد، و سبب ساز خواهد شد تا آن فرد به خرید یک مال روی بیاورد، باشید.
شما با فهمیدن این لحظه و از روش شبکههایاجتماعی و نشانی اینترنتی مارکتینگ و تبلیغات سریع خیس از هر فروشگاه آنلاین دیگری این گروه از مشتری ها را به سمت خویش جذب فرمائید.
همان دیگر، درین لحظه حقیقی وواقعی در وبسایت های فروشگاهی، مشتری نیاز به خرید یک کالا ندارد، و شما با دقت به نیاز هایی که ممکن میباشد در آجل مشتری با آنها روبرو خواهد شد. مبادرت به تبلیغات تولید ها خویش میکنید.