کاغذ فرود یا این که لندینگ پیج چیست
کاغذ فرود در واقع ویترین یا این که دروازه ورود یک وب سایت محسوب میشود. مثلا در صورتیکه کسی با سرچی از گوگل به یک محتوای خاص شما رسید، کاغذ آن محتوا ورقه فرود شما محسوب میشود. یا این که در حالتی که
طراحی سایت در مشهد از جمله قصد دارید برای مشتریان جذبگردیده و غیرفعال خویش ایمیلی بفرستید و کد تخفیف ویژهای به آن ها بدهید که اولی خرید خویش را اجرا دهند برای آنها برگه ویژهای صحیح میکنید که مختص آنها باشد و از پیشنهادات مخصوص خودشان برایشان مقاله مینویسید. بهاین ورقه لندینگ پیج می گویند.
یا این که برای مثالً میخواهید دنبالکنندگان پیج اینستاگرام خویش را به ورقهای خاص رهنمون نمایید و آن لینک و پیوند ویژه را در قسمت بیو پیج خویش قرار میدهید. تمامی اینها نمونههایی بودند از صفحه ها فرود یا این که Landing page هایی که با مقصود خاصی پیاده سازی گردیدهاند.
به طبع متوجه گردیدهاید که چرا کاغذ فرود می سازیم و مدام و کلیهجا پیوند ورقه مهم وبسایت را نمیدهیم. به این دلیل که شما نمیدانید که استفاده کننده برگه اساسی دقیقاً که می باشد، از کدام منبع به وبسایت شما آمده میباشد، دنبال چه چیزی می شود و … . مثلا وقتی که ما در یکتانت میخواهیم خدمت تبلیغات همسان خویش را به کمپانیها تبلیغ کنیم، در صورتی به مکان تشکیل داد یک شیت فرود ویژه آن، پیوند کاغذ اساسی را به مشتری احتمالی بدهیم چه اتفاقی می افتد؟
استفاده کننده در کاغذ اساسی به جهت آشنا نبودن با ما و عمل ما ممکن میباشد اشتباهاً به نصیب اکراندهندگان تارنما ما برود که مرتبط با رسانههاست و زیرا مسلماً چیز مرتبط با خویش در آن نمیبیند وبسایت را میبندد و کل هزینهای که برای جذب آن استفاده کننده کرده بودیم تلف می گردد. حتی شاید اشتباهاً به قسمت وبلاگ یکتانت برود و در میان یک سری مقاله سردرگم گردد و از وبسایت بیرون خواهد شد.
بدین برهان میباشد که می بایست یک لندینگ پیج ویژه و خاص برای هر یک از کمپینهای بازاریابی خویش بسازیم. پیاده سازی لندینگ پیج در شرایطیکه به صحت جاری ساختن پذیرد قادر است به شدت نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری احتمالی را در کمپینهای ما ساخت و ساز نماید. در پایین در ۴ مرحله، دیزاین فرود را یاد خواهید گرفت.
با تبلیغات کلیکی یکتانت، میلیونها توشه در کمتر از ۲۴ ساعت چشم گردید!
با تبلیغات کلیکی یکتانت، میلیونها توشه در کمتر از ۲۴ ساعت چشم گردید!
آغاز تبلیغات arrow-left
بیشتر بخوانید: نرخ تبدیل چیست؟
۱. ساختوساز برنامه ای کلی از کمپین و توصیه و پیاده سازی لندینگ پیج
آغاز یک طرح و اپریزی کلی فراهم نمایید و بعد از آن تصمیم بگیرید که روی چه چیزی می خواهید تمرکز نمائید. فهرستی از توصیههای خویش برای یک کمپین تهیه و تنظیم فرمایید و بعد از آن درباره مطالب شیت بیندیشید.
آشنایی مخاطبانتان به شما یاری مینماید متن مقصودمندتری تولید فرمائید. کاربری که از روش تبلیغ اینستاگرام با کمپانی شما آشنا میگردد حتما با هر که از روش کاوش در گوگل یا این که شنیدن از گویش دیگرافراد کمپانی شمارا شناخته میباشد، تفاوت دارااست.
هم اکنون پس از آشنایی مشتریان و فهرست کردن اشکال خاصی از پیشنهاداتی که قابل ارائه دارید استارت می کنیم به دیزاین فرود. یعنی یکی شایسته ترین پیشنهادات خویش را از لیست گزینش نمایید و به مشتری خاص خویش ارائه دهید. دقت داشته باشید این پیشنهادات می تواند موردها متعددی باشد برای مثال داشتن خدمت بدونپول برای خریدهای بالای ۱۰۰هزار تومان یا این که تخفیف ۳۰ درصدی برای خرید اولیه یا این که … . در کمیپین تبلیغات کلیکی مدرسهخونه در پلتفرم یکتانت، قسمت نخستین ورقه فرود پیاده سازی گردیده به این شکل بوده میباشد که میبینید یک کد تخفیف ۳۰هزار تومانی ودورههای زیاد بدونپول توصیه گردیدهاست.