مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

وب سایت ها به چه دسته هایی تقسیم می شوند؟

تارنما ها به چه گروه هایی تقسیم می گردند؟10 / 10از 1 مخاطب وبسایت ها را ما می‌توانیم تاکنون به طراحی سایت در مشهد سه نسل مجموعه بندی کنیم؛ ولی این نسل ها با دقت با‌گاز گسترش دانش دراین باره قادر است در بعدی خیلی بیشتر خواهد شد. این سه نسل را با هم بازرسی می نماییم: 1- نسل نخستین: نسل نخستین تارنما ها هنگامی بود که صرفا یوزرها می توانستند داده ها وبسایت ها را مشاهده نمایند و قابلیت و امکان تغییرات و ساخت و ساز محتوا در آن‌ها را نداشتند، داده ها تنها به وسیله مدیران سایت بر روی آن قرار می گرفت. اصطلاحا این سایت ها یک طرفه بودند. امروزه هنوز این نسل از سایت ها با دقت به اینکه موج سوم و نسل هوشمند تارنما ها در عالم عرضه گردیده اند، فی مابین کمپانی هایی با ساختار دیرین اشاعه دارا‌هستند.
2- نسل دوم:
نسل دوم سایت ها از هنگامی ساخت‌و‌ساز شد که نیاز بدین قضیه که در محتوای تارنما می بایست یوزرها نقش داشته باشند، و تغییراتی ساخت و مطالبی را به تصویب برسانند؛ این نسل از تارنما ها را سایت های مشارکتی نیز میگویند. چون در بازنویسی و کتابت محتوا هم مدیران و هم یوزرها دخالت دارا هستند. در‌این نسل فناوری های نیکی برای صفحه های تارنما پیاده سازی شد. از این مثال فناوری آجاکس ( Ajax) که فناوری برای بهبود در ابتدا وارد شدن برگه و آپلود آن سوای بار گذاری آحاد برگه بود؛ این نسل نسل رایج اکثرا وب سایت هایی که ما با آن‌ها سرکار داریم و از آن ها به کار گیری کرده ایم میباشند.
3- نسل سوم:
نسل سوم که در سالهای اخیر مهندسین فناوری داده ها برای ساخت وب سایت خویش به سمت آن رفته اند، ساخت سایت های هوشمند میباشد که بتوانند استفاده کننده خویش را بشناسند و با آن ها رابطه برقرار نماید. وبسایت های تعریف‌و‌تمجید گردیده در‌این نسل می بایست بتواند با دقت به صلیقه و علایق مخاطب مطالب و محتوا را در چنگ آن‌ها قرار بدهد و بر طبق صلیقه کابر تغییر‌و تحول نماید.
اما به کار گیری از این سایت ها هنوز همگی گیر نشده و یک‌سری یه خرده از این سایت ها در عالم خواهیم توانست مشاهده کنیم. در نرم افزار نویسی این سایت ها از تکنولوژی هوش تصنعی و مصنوعی مصرف شده میباشد و می اقتدار اعلام‌کرد ابتکار این تکنولوژی منجر به وجود داخل شدن این ایده در ساخت سایت شد‌ه‌است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد