مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

توسعه در رابطه با پروژه های لاراول با داکر


با یقین،امروزه در ارتباط با داکر و همینطور مزیت های به کار گیری از آن در پیاده سازی نرم افزار ها طراحی سایت در مشهد شنیده اید،گفتنی میباشد که ما قادر خواهیم بود برای اجرای سرور خویش نیز از داکر به کار گیری کنیم به دنبال به شما طرز به کارگیری از داکر در فضا اجرایی خویش را در سایتکد که یک کمپانی طراحی وب سایت میباشد فراگیری می‌دهیم

مزیت های به کار گیری از داکر:
پروسه اجرایی اپلیکیشن یا این که نرم افزار به سادگی طی می‌گردد ما بااستفاده از داکر قادر خواهیم بود شاهد برابری اطراف اجرایی در کامپیوتر یعنی دور و اطراف لوکال و سرور باشیم نصب و اجرای داکر به خودیه خویش کافی میباشد و نیازی به نصب (php)ندارد .

چکیده ای در ارتباط با داکر:
داکر به تنهایی بک اطراف برای اجرای اپ هاست ما برای اجرای نرم افزار خویش با به کارگیری با داکر باید از ایمیج های موجودی که خودمان ساختیم به کار گیری کنیم،که هر یک از این ایمیج ها دربرگیرنده دستوراتی می باشند که بر روی لینوکس جاری ساختن می گردند دراین مورد مثالی میزنیم: به عنوان مثال ایمیج (php)تمامیه دستوراتی که برای نصب (php)را در خویش داراست که روی ایمیج (ubuntu)ذخیره شد‌ه‌است.

چکیده ای در ارتباط با داکر کامپوز :
در‌پی با یک کدام از شاخص ترین ابزار های داکر اشنا می شویم،که طراح وب سایت اسم آن داکر کامپوز گذارده میباشد. امکان به کارگیری از کامپوز این میباشد که ارتباط برقرار کردن میان کانال های محرمانه را براحتی ساخت می نماید. •
•خصوصیت دور و بر هایی که امکان اجرای داکر را دارا‌هستند:
•وجود یک کانتینر از ایمیج(mysQl v8)برای دیتابیس اساسی
•وجود یک کانتینر از ایمیج (Redis-v6)برای استوریج کش
• وجود یک کانتینر از ایمیج (NGINX) برای اینترنت سرور
•وجود یک کانتینر از (Dockerfile)مشخص و معلوم گردیده در ارتباط با (php)
• وجود یک کانتینر از ایمیج (php)برای مدیر و توانگری اجرایjob در لاراول

این اپ در چه دور و اطراف هایی قابلیت و امکان انجام را دارااست؟
در محیطی که برای انجام تصویب گردیده‌است،در خواست های (HTTP)یوزرها با به کارگیری از کانتینر(NGINX)تصویب می‌گردد در سود اینترنت سرور(NGINX)برای راه‌اندازی اسکریپت های (php)در کانتینر آن در خواست خویش را به ثبت می رساند گفتنی میباشد که دراین مکان ما دو کانتنیر داریم که در ساخت و ساز تلاش اجرایی(job)و(Task)اثر گذار می باشند که اصطلاح آنان(Horizon)و(Cron)میباشد. کانتینر هایی که به واسطه داکر امکان اجرایی پیدا می نمایند،به تنهایی می‌توانند کارایی های سرورهای غیروابسته و خرد را در کانال های سری اعمال نمایند. شیوه برقرای رابطه در میان کانتینر ها به واسطه کانال جان دار و با استعمال از اسم تصویب گردیده از خدمت آن ها است. از جمله در صورتی دیتابیس ما (Mysql)بود اسم خدمت دیتابیس (Mysql)با هاست (Mysql) در دسترسی ما قرار می‌گیرد.

شیوه ساخت پروژه:
برای تکوین پروژه خویش بایستی آغاز داکر و ابزار کلیدی آن یعنی داکر کامپوز را روی سیستم خویش نصب کنیم و برای استارت کد دستوری تحت را در فولدر خویش ذخیره کنیم: docker-compose up -d برای در دست گرفتن شرایط و مشاهده همت های کانتینرهای خویش از کد دستوری پایین به کار گیری خوا‌هیم کرد: docker-compose ps به دنبال نکات کوتاه ولی اثر گذار دررابطه با اموزش داکر را بیان خوا هیم کرد:

داده ها (Mysql):
فایل (Mysql) فورا بعداز اجرای پروژه با به کارگیری از کامپوز تولید می‌شود،و همه فولدر های مربوطه به آن که تمامیه داده ها دیتابیس پروژه میباشد در آن ذخیره شود

دسترسی به (Mysql):
برای راحتی شغل در ارتباط با گوشه و کنار اجرایی پیاده سازی گردیده به وسیله طراح اینترنت روش ها و راهکار هایی هنوز سفارش نشده میباشد ما با به کارگیری از یوزر (root) میتوانیم با به کار گیری از کلاینت های دیتابیس به (Mysql) دسترسی پیدا کنیم.

داده ها (Redis) :
به صورت خود کار،خدمت (Redis)به صورتی (Setup) گردیده است که کلیه داده ها را در کارگردانی مثل (data),(redis),(dacker) ذخیره خواهد شد تا بعد از پر‌نور و سکوت کردن داده ها ذخیره گردیده در آن از در میان نرود.

ایمیج های قابل به کار گیری:
در فولدر (docker-compose.yml) از ورژن آخری از Docker Image های که درین نوشته ی علمی مذکور میباشد استعمال می گردد . در‌این دور و بر اجرایی از (تگ) های ظریف که جایگزین latest میباشد مصرف شده چرا‌که مورد نیاز میباشد از تگ های تکراری به کار گیری نشود. برای صرفه حیث به دست آوردن از محدودیت ساخت‌و‌ساز گردیده از طرف(http://hub.docker.com)برای کشور‌ایران، ایمیج های قانونی را در گیتهاب ذخیره می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد