تیم بندی و برچسب گذاری هردو کاربردهای خویش طراحی سایت در مشهد را در ارائه مطالب وب سایت یا این که بلاگ دارند. برای نگهداری آسانی و دسترسی عالی یوزرها به مطالب وب سایت توصیه میشود که تعداد مجموعه ها را بیشتر از پنج تا قرار ندهید. یوزرها برای دسترسی به مسئله مشخصی در وب سایت شما از گروه ها به کارگیری میکنند و زیاد بودن تعداد آن میتواند موجب سردردگمی آنها گردد، همینطور محصور بودن آن به مولف این قابلیت و امکان را میدهد تا زمینه نوشتهیعلمی آتی خویش را براحتی تعیین کرده و محل اکران درست آن را گزینش نماید. برچسب گذاری نیز با هدفی شبیه به شغل میرود و مخلوط این دو قادر است راهنمای قابل قبولی برای یوزرها در یافتن مطالب آیتم نظرشان در وبسایت شما باشد. درین نوشتهیعلمی به روش درست به کار گیری از برچسب ها یا این که به عبارتی Tag خواهیم پرداخت.
برچسب ها تیم بندی های خاص و خرد خیس را برای مطالب وبسایت شما جاری ساختن میدهند و به محتوای هر نوشته بستگی خواهند داشت در حالیکه تیم بندی براساس مسئله نوشته جاری ساختن می گیرد. برای ساخت رابطه میان مطالب در مجموعه های متعدد بایستی از برچسب گذاری به کارگیری نمائید.
به عنوان مثال فرض فرمائید که شما مطلبی در زمینه ی فیلم “قبل” به کارگردانی “اصغر فرهادی” نوشته اید، بطور حتم مجموعه بندی این مقاله چیزی مانند “انتقاد فیلم” یا این که “معرفی فیلم” خواهد بود و تعیین عبارت “اصغر فرهادی” بعنوان تیم نمیتواند گزینش قابل قبولی باشد. با این هم اکنون در گروه “خبر ها سینما” شما مطلبی در ارتباط نثار محرک اسکار به اصغر فرهادی منتشر نموده اید. حالا فرض فرمائید که استفاده کننده وبسایت شما در هم اکنون قرائت مقاله مرتبط با فیلم “قبل” بوده و گرایش داراست که داده ها بیشتری در خصوص کارگردان آن داشته باشد.
در صورتیکه شما در هردو مقاله نام برده برچسب “اصغر فرهادی” را تمجید کرده باشید استفاده کننده میتواند براحتی و با کلیک بر روی آن کل مطالبی که به نوعی با “اصغر فرهادی” در خصوص میباشد را مشاهده نماید. همین نمونه را میتوانید درخصوص هر موضوع کاری یا این که مورد دیگری بکار ببرید. در واقع برچسب ها لغت ها اصلی در متن شما میباشند (با لغت ها کلیدی نادرست نگیرید).