نکات بسیار متعددی برای تولید یک تارنما استفاده کننده پسند وجود داراست از انتخاب یک هاست و دامین مطلوب که در سرعت تارنما اثر می گذارد تا دکمه های که مشتری برای خرید سرویس ها یا این که تولیدها و یا این که تماس با شما نیاز داراست. طراحان اینترنت و متخصصان seo می بایست در کنار یکدیگر قرار بگیرند تا مشتریان را جذب نمایند و سبب تحریک تبدیل شوند. دراین نوشتهیعلمی 16 نکته مهم در طراحی وب سایت را برایتان اورده ایم.
نکات اساسی در طراحی وب سایت
1 – انتخاب دامنه و هاست
اسم دامنه در واقع صدای مارک شماست و تصحیح اشتباه در آن ناممکن هست.طراحی سایت در مشهد در تعیین اسم دامنه باید بسیار توجه کرد به جهت اینکه هم برای موتورهای کاوش اساسی می باشد و هم هویت مارک شماست. حصول و کارهایی که به طور آنلاین مدام در دسترس میباشند و سرعت بار گذاری صفحات در ان ها بالاست مشتریان بیشتری جذب می نمایند پس در گزینش هاست هم توجه کنید.
فرصت تعیین هاست ، ماهیت وبسایت و کسب و کار خویش را در حیث بگیرید که آیا سایت بی نیاز از رسانه ، با تعداد متعددی عکس طراحی سایت و کلیپ خواهد بود؟ آیا پشتیبان فنی داخلی دارید یا این که به یک حمایت کننده پاسخگو از ارائه دهنده وب سایت نیاز دارید؟ واحد سنجش ترافیک سایت خویش را تحقیق فرمایید و ملاحظه کنید که کمپانی صاحب خانه شما اقتدار آن را دارااست؟ امنیت هم از بزرگترین مفاد در خرید هاست است که می بایست به آن دقت کنید.
2 – سیستم رئیس محتوا
باتوجه به امکاناتی که برای سایت خویش می خواهید میتوانید یک سیستم مدیریت محتوای مهیا یا این که کدنویسی گردیده را تعیین نمائید کهاین بستگی به شما و نیازهایان از یک طراحی وب داراست. در نوشتهیعلمی ای غیروابسته خصوصیت های سیسم مدیریت محتوا مهیا وردپرس و کدنویسی را برای شما آورده ایم.
3 – پیاده سازی
یک کدام از مهمترین نکاتی که در حین پروسه گسترش وبسایت بایستی به خاطر بسپارید، تشکیل داد یک پیاده سازی تمیز و جذاب است. پیاده سازی کیفیت عالی جالب می باشد و با ناوبری بصری به راحتی قابل تلاوت است. مهمتر از همه، یک پیاده سازی منزه به بینندگان یاری می نماید تا به مکان پرت کردن گرافیک ها و وسعت زیاد متن، روی ارزش مارک و محتوای شما تمرکز نمایند. اکثر اوقات، مشتریان طراحی وب سایت را با کیفیت یک کمپانی یا این که مال خاص مرتبط میدانند. از این رو، پیاده سازی پاک برای ارائه یک تجارب کاربری مثبت که مشتریان را به برگشت تشویق می نماید، حیاتی است.
4 – انتخاب رنگ مطلوب
رنگ در ساخت وب سایت مهمتر از ان چیزی میباشد که شما تصور میکنید. رنگ های متفاوت قدرت برانگیختن واکنش هایی مانند آرامش، شور و یا این که نامیدی را دارا هستند و در تعیین مورد خرید محصول بوسیله استفاده کننده مفید میباشند. نوشته ی علمی تعیین رنگ مطلوب در طراحی وب سایت می تواند راهنمای خیر برای شما باشد
5 – استفاده از لوگو و برندسازی
برندسازی برای کلیه حصول و شغل های تعالی و خرد اساسی میباشد. پیاده سازی و قرار دادن لوگوی مارک شما به حیث کلی بیننده امداد می نماید. لوگوهای پیاده سازی گردیده حرفه ای با توفیق دیده مشتری را به خویش جلب می نمایند و تصویر واضحی از صدای اختصاصی مارک ارائه می دهند. مکانی را در تارنما خویش گزینش فرمایید که به راحتی برای بازدیدکنندگان قابل مشاهده باشد، مانند کناره بالا سمت چپ، چون اینجاست که دیده طبیعتا شروع به کپی یک سایت می نماید.
6 – همت
برای اینکه بدانید سایت شما کارایی خیر داراست بهتر است سوالاتی را از خویش بپرسید. آیا وب سایت کاربردی میباشد؟ آیا اشتباهات بارگزاری یا این که فساد لینک و پیوند نیست؟ آیا خصوصیت های امنیتی سایت برای شما کافی است؟ آیا هیبت های تماس ، نظر سنجی و واکنش مشتری ها در مکان قابل قبولی قرار گرفته اند؟ سرعت بار گذاری صفحه های چقدر است؟
7 – ناوبری
یک تارنما نباید برای پیمایش مشقت بار و حیران کننده باشد و استفاده کننده سایتی را که در آن نتواند هرچیزی را میخواهد پیدا نماید رخنه می کند. به طوری که یک بازدید کننده نو هستید تمامی چیز را تحقیق فرمایید. همینطور پیکمایش صحیح وبسایت شما به موتورهای کاوش برای خزیدن یاری می نماید و باعث ارتقا رتبه شما میگدد.
8 – فراخوانی برای مبادرت
یک توصیه دوستانه مانند “امروز با ما تماس حاصل نمایید” آرم می دهد که بیزنس شما میخواهد با مشتریان خویش رابطه برقرار نماید. این اساسی میباشد که فراخوان ها برای مبادرت برای سطح تعامل بازدیدکنندگان با کمپانی شما مطلوب باشد. صرف لحاظ از آنچه که از بازدیدکنندگان میخواهید در هر برگه یک مبادرت برای تماس بگذارید.
9 – فرصت بار گذاری کوتاه
در بخش های پیشین هم گفتیم سرعت وب سایت را فراموش نکنید. هنگام جستجوی داده ها آنلاین، هیچ چیز بیشتر از زمان بار گذاری نماید بازدیدکنندگان را آزار نمی دهد. برای ارتقا نگهداری مشتری و ارائه یک تجربیات کاربری مثبت، بعد از فعالسازی وب سایت خویش، به طور عصر ای زمان بارگذاری آن را استیناف نمائید. زمانهای لود کوتاه به مشتریان اطلاعاتی را که میخواهند می دهد. درحالتی که وب سایت شما نتواند ارائه دهد، تارنما حریف این عمل را ایفا خواهد بخشید.
10 -وب لاگ فعال
داشتن یک وبلاگ که در موقتا بروز رسانی میباشد و از واپسین تولیدها و سرویس ها کمپانی داده ها دارای اعتبار می دهد ، به مشتریان شما امداد متعددی می نماید. ارائه یک وب لاگ در سایت شما یک طرز بهتر برای رابطه با آنها است، به خصوص در صورتیکه پست های شما خوانندگان را تشویق به تعامل با مارک شما نماید. فراموش نکنید که به صورت منظم این فعالیت انجام شود تا ییک مارک دارای اعتبار و مطمعن در صنعت خویش باشید.
11 – سازش با تعدادی مرورگر
با تمرکز به ارتقا استفاده از مرورگرهای مانند تلفن همراه خوب است تارنما شما برای همگی مرورگرها پیاده سازی خواهد شد و با آن ها سازگار باشد. پس پیاده سازی یک وب سایت ریسپانسیو یا این که واکنشگرا از مهم ترین نکات در ساخت وب سایت میباشد.
12 – کدنویسی
چه در در حال حاضر طراحی سایت باشید و چه در درحال حاضر seo صفحات وبف داشتن کدهای seo پسند بسیار مهم میباشد. برخی از خدمتهای CMS ، مانند وردپرس ، پلاگینهایی را ارائه مینمایند که برای معمولیسازی مراحل تمیزسازی کد و ارتقاء مرتبهبندی موتورهای کاوش پیاده سازی گردیدهاند. از آنجایی که به علم کدنویسی یه خرده نیاز داراست ، وردپرس یک منبع بهتر برای کمپانی هایی میباشد که در کوشش برای هدایت ترافیک به وبسایت های خویش می باشند.
13 – تارنما مپ
مطمعنا وب سایت شما باید تجارب ای استفاده کننده پسند و قابل پیمایش برای بازدیدکنندگان شما ساخت نماید. همینطور یک نقشه وب سایت بهتر سبب ساز میشود که گوگل را به تک تک صفحه های مهم شما هدایت نماید. نقشه های سایت یا این که تارنما مپ میتوانند برای سئو مفید باشند و به گوگل این قابلیت را می دهند که صفحه های ضروری شمارا تخت گاز پیدا نماید، حتی در صورتیکه پیوند داخلی شما بی نقص نباشد.
14 – شهودی
یک ساخت وب سایت بهتر انچه را که بازدیدکنندگان به ان نیاز داراهستند را میداند و مستقیما نیازهای آنهارا برآورده می نماید. درصورتی که بازدید کننده ورقه شما را از روش موتورهای کاوش یافته است، اساسی می باشد که وبسایت شما یک ورقه فرود داشته باشد که مستقیما به انچه که کاوش نموده است متصل نماید خیر اینکه مجدد از غربال به کار گیری نماید تا مال یا این که سرویس متبوع خویش را پیدا نماید.
15 – محتوا
محتوا مانند ردیف فقرات تارنما شما عمل می نماید. محتوای شما خیر صرفا به موتورهای کاوش امداد می نماید بلکه به کاربر هم کمک می نماید تا شمارا در موتورهای کاوش بیابد. محتوای شما می بایست آموزنده ، ریلکس و مختصر باشد و از محتوای اسکن به کار گیری نکنید. در مقاله تشکیل داد محتوای با کیفیت برای شما کامل توضیح داده ایم.
16 – از فضای کاذب انتهای برگه بپرهیزید
بهتر می باشد در انتهای برگه داده ها مرتبط با وب سایت و برخی مقالهها اساسی اورده گردد. داده ها مشتمل بر هیبت تماس، پست الکترونیک ، درباره ما ، آدرس و غیره با نگ تیره مشخص و معلوم خواهد شد. همینطور از لوگوی مارک خویش استفاده فرمائید.
نکاتی که در این نوشتهیعلمی برای شما آورده شد از مهمتری نکات طراحی وب میباشد. بعضی از این عناصر به توضیح ماهیت کمپانی شما کمک می نمایند، در حالی که بعضا دیگر بر روی تجربیات استفاده کننده و بهبود جایگاه در نتایج کاوش میتواند به شما یاری نمایند. به کار گیری از این موادسازنده بستگی به مقصود شما از طراحی وب دارااست در حالتی که صرفا قصد شما معرفی تولیدات و سرویس ها می باشد پیاده سازی بصری را فراموش نکنید البته چنانچه قصد شما استخراج مرتبه در نتیجه ها بلندتر گوگل میباشد ایجاد کرد محتوا، کدها و دیگر موارد را رعایت کنید.