تکرار محتوای داخلی یک ریسک برای هر بهینه سازی کاری میباشد. طراحی سایت در مشهد محتوای تکراری داخلی ممکن میباشد سبب گردد گوگل برگه شمارا ایندکس نکند، البته نسبتهای زیاد محتوای تکراری در صفحه ها شما احتمالا منجر شود که جایگاهبندی خیر و خوبی نگیرید. بدین ترتیب درصورتی که کاغذ خاصی دارید که مقدار متعددی محتوای شبیه با شیت دیگر در وبسایت شما دارااست ممکن میباشد این دلیلی باشد که کاغذ شما در گوگل ایندکس نشده و یا این که سکوبندی خیر نگیرد.
برای پژوهش محتوای داخلی تکراری، توصیه می گردد که از ابزار Siteliner برای کراول شدن تارنما خویش استعمال نمائید. این ابزار به شما تمامی صفحه ها با محتوای تکراری را گزارش میدهد و همینطور به شما یه نمایه گرافیکی از اینکه چندین محتوا بر روی وب سایت شما تکرار شدهاست را نماد می دهد.
گوگل به وضوح در راهنمای کنسول جستجوی خویش ذکر مینماید که تارنماها می بایست محتوای شبیه را به دستکم برسانند. ممکن میباشد که صفحاتی بر روی وبسایت با محتوای بسیار شبیه بتوانند هنوز تا حدی درجه بگیرند، با این هم اکنون صفحاتی که دقیقا محتوای مشابهی دارا هستند احتمالا از حاصل جستجوی گوگل تختگاز جداگانه خواهند شد. این صفحه ها ممکن میباشد از نتیجه ها کاوش ذیل اطلاعیهای مانند پایین حذف شوند: