I. بازاریابی نفوذگرا (Influencer marketing) (درین مقاله به آن میپردازیم)
J. سازندهی محتوایی باشید که دائم در اکنون یادگیری میباشد. (Joe) شما طراحی سایت در مشهد بایستی یک محاسبه لیست را به صورت مداوم پیگیری فرمایید و خویش را آپدیت نگهدارید.
K. محتوایی فرمانروا
میباشد که کلمه ها کلیدی را به شغل میبرد. (Keywords) چگونگی محتوا همچون نقطه صفر زمین میباشد. علیرغم شغلهای بازاریابی محتوا و یا این که صرف دارایی برای آن، درصورتیکه محتوای شما ضعیف باشد، حاصل بهتر نخواهد بود. موتورهای کاوش شایسته ترین رویکرد برای اکران محتوای تولیدی شما به مخاطبان میباشند و اصل اولیه در موتورهای کاوش لغت ها کلیدی میباشد.
L. در لینکدین (LinkedIn) و مجموعههای آن فعال باشید.
M. در Medium مقاله ارسال فرمایید. Medium پردیس بازاریابی محتواست و آن را زیرکانه به شغل میگیرد. برای استعمال ریلکس میباشد و هزینهای هم ندارد.
N. خبر ها را به شغل ببرید. (News) به عنا وین خبرها و تاریخ تکثیر آن ها اعتنا نمایید و آنهارا در ایجاد محتوای خویش متناسب با مورد آیتم نظرتان به فعالیت ببرید.
پیرو، شمارا به قرائت مقاله آینده برای شناخت با سایر 40 نکته، دعوت میکنیم.