مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

استراتژی بازاریابی و تولید محتوا قوی

واقعیت این میباشد که در‌صورتی‌که نکات بازاریابی و ساخت‌و‌ساز محتوا را طراحی سایت در مشهد ایفا نمائید، میتوانید ترافیک جستجوی خویش را نزدیک به 30 روز 13.15 درصد ارتقاء دهید. که سبب میگردد مشتریان بیشتری را جذب نمائید، نظرها ارزشمندتری اخذ نمائید، بازدیدکنندگان تکراری بلاگ خویش را تشویق به خرید فرمایید و مارک فردی خویش را به طور آنلاین بسازید. با یک نرم افزار و استراتژی بازاریابی و ساخت‌و‌ساز محتوا حاذق، از رقبای خویش جلوتر خواهید بود. بدین ترتیب، بیایید استارت کنیم:

1. بر روی ایده‌های دوست داستنی تمرکز نمایید
چه چیزی سبب می‌شود ایده های خاصی دوستداشتنی شوند، در حالی که برخی دیگر گزینه اعتنا قرار نگیرند؟ جونا برگر، دانشیار بازاریابی در مکتب وارتون، می‌گوید: ساخت‌و‌ساز محتوای کاربردی و مفیدی که احساسات مانند خشم، تلف کردن، واهمه، درد، خنده و غیره را برمی انگیزد، بیشتر به اشتراک گذارده میگردد. در واقع، وقتی که محتوای شما سبب ساز میشود عموم بخندند یا این که شم سرگرمی نمایند، احتمال بیشتری داراست که ایده شمارا در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

روزهایی که محتوایی ساخت و ساز می کردیم که برای گوگل و بقیه موتورهای کاوش جالب بود، قبل میباشد. این روز ها، تمرکز شما می بایست بر ساخت‌و‌ساز محتوایی باشد که اثرگذار و از حیث احساساتی طنین انداز باشد و مخاطبان غرض شما از آن برخوردار شوند. در آن مرحله، آن ها به شما یاری می نمایند پیام خویش را پخش فرمائید. شما ممکن میباشد هر توشه یک ایده محبوبی را ارائه ندهید، ولی تنها تعدادی ایده در یک ماه، بازدیدکنندگان دارای شرایط بیشتری را جذب می نماید و باعث به رونق بیزنس آنلاین شما می گردد. این به‌این مضمون‌ میباشد که شما بایستی بین جمعیت پر رنگ باشید وگرنه استراتژی بازاریابی و ساخت‌و‌ساز محتوای شما به ورطه سقوط خواهد رفت.

با جواب دادن بدین سوال های یک گرد هم آیی گردباد فکری بازاریابی و ایجاد محتوا را آغاز فرمایید:

آیا ایده‌ای دارید که عموم بخواهند درباره آن بدانند؟

آیا ایده شما خنده دار میباشد؟

آیا ایده شما برخورد عاطفی را در خواننده گان برانگیخته میباشد - برای مثال، درد، لذت، عصبانیت، تعجب و غیره؟

آیا میتوانید ویدئو، یک اینفوگرافیک یا این که تصاویر دیدنی اعتنا اضافه نمایید؟

از فی مابین پست‌ها و مقاله ها وبلاگی که پیش از اینً نوشته‌اید، کدام نوع معمولاً بیشترین اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی را اخذ می‌نماید؟

آیا خوانند‌گان شما پست های کوتاه بلاگ یا این که مطالب وقتگیر خیس را ترجیح میدهند؟

چقدر ریلکس می‌توانید با اینفلوئنسرهای صنعت رابطه برقرار نمایید و از آنان بخواهید محتوای شمارا به اشتراک بگذارند؟

شایسته ترین روز/فرصت برای نشر محتوای خویش چه روزی میباشد؟

به حافظه داشته باشید که یک استراتژی بازاریابی و ایجاد محتوا با احساس مثبت، همت آنلاین بهتری خواهد داشت. وقتی که شما به صورت مداوم احساسات مثبت را برانگیختید، عموم طبیعتا جذب شما خواهند شد.

طرز دیگر این میباشد که نویسندگان محتوا، صاحبان سایت و وب لاگ نویسان صنعتی را بر هر محتوایی احاطه پیدا می‌نمایند را شناسایی نمائید. مقاله‌ها با شایسته ترین کوشش آنان را پیدا فرمائید، بعد از آن از موضوعات و مدل سرفصل آن ها استعمال فرمائید تا چیزی قدرتمندتر و دیدنی‌خیس بسازید.

 

2. نوشته‌ی‌علمی‌های عمیق بنویسید
این یک حقیقت بی آلایش و بدیهی میباشد که گوگل مقاله ها عمیق را دوست داراست. مشتریان شما نیز آن‌ها را دوست دارا هستند. اصطلاح \"عمق\" به معنای اعتنا ظریف به مجموع جزئیات و جنبه های یک زمینه میباشد. این بدان مضمون‌ میباشد که شما به صورت کبیر در زمینه ی مورد خویش استیناف میکنید و بعد از آن با تمرکز یک نوشته‌ی‌علمی 2000+ واژه ای ساخت‌و‌ساز میکنید.

به این ترتیب، با تکثیر مداوم مقاله‌ها عمیق تحت عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی و ساخت و ساز محتوا خویش، خیر فقط ترافیک کاوش و درجه‌بندی خویش را بهبود میبخشید، بلکه اشتراک‌های اجتماعی بیشتری را به دست خواهید آورد و دستیابی‌وکار آنلاین خویش را رویش خواهید بخشید.

مقاله‌ها عمیق نیز عالی تبدیل میشوند. تست‌های بازاریابی کشف کرد که ایجاد محتوای وقت گیر بازه زمانی 30 درصد بیشتر از ورژن کوتاه‌خیس در شیت مهم آن تبدیل شد‌ه‌است.

در اینجا یکسری نکته وجود داراست که برای بازاریابی محتوای موءثر هنگام تایپ کردن مقاله‌ها عمیق بایستی در لحاظ داشته باشید:

موضوعی را گزینش فرمایید که پهناور میباشد - مثلا، ترافیک اینترنت، وب لاگ نویسی - آنگاه عمیقاً به آن بپردازید.

یک واژه و کلمه کلیدی زمانبر را در تیتر خویش مقصود قرار دهید - مثلا، چه‌طور یک وب لاگ برنده بسازیم.

بر داده‌های فعلی و ظریف برای پشتوانه گیری از حقایق و ایده ها استیناف نمایید.

محتوایی تولید نمایید که بسیار دیدنی باشد.

تصاویر، گرافیک، ویدئوها یا این که ارائه های اسلاید مربوطه را اضافه فرمایید.

به وبسایت‌های مرجع مربوطه لینک و پیوند دهید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.