مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

آیا واقعاً به استراتژی تولید محتوا نیازمند هستیم و چه دلیلی برای نوشتن آن وجود دارد؟

به طبعً برای خیلی از کسانی که در قضیه ساخت محتوا برای وب لاگ، تارنما طراحی سایت در مشهد و یا این که کانال‌های اجتماعی کار می‌نمایند اتفاق افتاده که هر روز ذهنشان مشغول این بوده که درباره چه موضوعی محتوا ایجاد نمایند. این اشخاص مدام درباره این قضیه فکر میکنند که‌این محتوایی که قرار میباشد ساخت‌و‌ساز کنم آیا به تارنما اینجانب یا این که به ورقه کانال اجتماعی اینجانب ارتباطی دارااست یا این که نه؟

برای اینکه بتوانید به‌این پرسش جواب دهید می بایست این را بدانید که سوای استراتژی ساخت‌و‌ساز محتوا هیچوقت نمی‌توانید جهت مشخصی را برای جنبش تعیین نمائید و هیچ وقت نخواهید توانست با رقبا به رقابت بپردازید. به طور کلی در شرایطی‌که بخواهیم معمولی‌خیس کلام کنیم، مقصود از تایپ کردن یک استراتژی برای ساخت و ساز محتوا در معنای معین کردن مسیری میباشد که به ما نماد می دهد که چه کارهایی را چهت نیل به توفیق بایستی ایفا دهیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.