مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

نحوه نوشتن بیانیه مطبوعاتی در هفت گام

درین قسمت قدم به قدم طرز تایپ کردن طراحی سایت در مشهد بیانیه مطبوعاتی کاملا توضیح داده میگردد: 

1- در پی یک مقاله خبرساز باشید
در حالی که در معرض روءیت کرد خبرنگاران قرار می گیرید در پی یک محتوای خبرساز باشید .

خبرنگاران پیرو محتوایی با مختصات پایین میباشند:

رسیدگی یا این که داده های انحصاری 
 روزنامهنگاران شیفته هر چیزی انحصاری مخصوصاً داده های انحصاری میباشند. ارائه داده های انحصاری شیوه قابل قبولی برای جلب لحاظ آن‌ها میباشد.

موج سواری خبری
 هنگامی که نتوانستید یک اتفاق افتاد خبری فوری در دست خبرنگاران قرار دهید، میتوانید متوسل به یک مراحل بازاریابی محتوا به اسم موج سواری خبری گردید. به عبارت معمولی، موجسواری فرآیند تزریق اسم تجاری به خبرها روز و مالامال عنایت میباشد. برای مثال، وقتی که خبری در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند توییتر پخش می گردد، خبر خویش را به آن گره بزنید. هنگامی که خبر خویش را به خبر‌ها ترند صنعت لینک می زنید، به جذابیت هر چه بیشتر خبر میافزایید.

   

 رابطه عاطفی
داستانی که بتواند رابطه عاطفی با استفاده کننده برقرار نماید عالی می‌تواند منعکس کننده آن ها باشد. در شرایطی‌که بتوانید عموم را از دید احساساتی در مارک خویش سپرده گذاری فرمائید، شانس اینکه مخاطبان به سمت آن کشیده شوند بیشتر میباشد. 

2- تیتر بیانیه مطبوعاتی خویش را بنویسید
تیتر محتوا او‌لین چیزی میباشد که لحاظ استفاده کننده را به خویش جذب می نماید. به این ترتیب از هر حیث می بایست بی نقص و بدون نقص باشد. مقصود این تیتر جذب لحاظ مجله نگاران میباشد. 

 یک تیتر بهتر دارنده سه خصوصیت میباشد:

• به کار گیری از افعال عملی

• بدون واسطه

• جامع 



3- یک لید قدرتمند بنویسید
اولی گزاره شما در بیانیه مطبوعاتی لید نامیده میگردد. این جمله دربرگیرنده ۳۵ الی ۴۵ واژه و کلمه میباشد و به صورت خلاصه بخش های مهم بیانیه مطبوعاتی را ذکر می نماید. این جمله به طور مختصر به ۵ پرسش ذیل جواب میدهد: 

• چه کسی در روزنامه حضور دارااست؟ چه شخص و یا این که شرکتی در محتوا دخیل میباشد؟

• چه اتفاقی افتاده میباشد؟

• چه هنگامی این رخداد میافتد؟ 

• کجا پیش آمده میباشد؟ 

• چرا این داده ها مرتبط با خواننده این رسانه ها میباشد؟

بازرسی نوشته ی علمی چطور یک مجله تاثیر قسمت بنویسیم؟ را به شما توصیه می‌کنیم

4- گزاره بدنه خویش را بنویسید 

 مقصود این قسمت گستردن تک تک جزئیات مرتبط با روایت و دخالت اسم تجاری در آن میباشد. واژه کلیدی در اینجا واژه و کلمه «مرتبط بودن» میباشد. هر بیانیه مطبوعاتی خوب از هرم معکوس جهت ایفا این عمل به کارگیری می نماید. در‌این هرم مهمترین جزئیات را در بخش بالا وارد کرده و سپس به سمت جزئیات معدود عنایت خیس به پیش می‌روید. 

5- از نقل عهد و پیمان های حامی به کارگیری نمایید
استعمال از نقل قسم یک شیوه خوب برای ارتقا اعتبار و شخصیت بیانیه مطبوعاتی میباشد. با این حالا، همواره اعتقاد یابید که نقلقولهای قصه مربوط به قضیه آن باشد.

6- از متن «درباره ما» به کار گیری فرمایید
Boilerplate و یا این که به عبارتی درباره ما یک جمله استاندارد میباشد که معمولاً در انتهای بیانیه خبری یافت می‌گردد و مشمول تفصیل مختصری از کمپانی، هدف ها بازاریابی و خواسته ها تجاری آن میباشد. در شکل قابلیت می‌توانید لوگوی کمپانی را درین نصیب وارد نمائید.

7- جزئیات تماس رسانه را اضافه نمائید
مورد نیاز میباشد درین نصیب داده ها تماس خویش را برای خبرنگاران دیگر قرار دهید. شماره تلفن و آدرس اینترنتی خویش را اضافه فرمائید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.