مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

روانشناسی رنگ زرد برای طراحی سایت


زرد رنگ براق‌ترین رنگ میباشد. با موضوعاتی همانند شور، خوش‌بینی و جوان ها مطابقت و همخوانی دارااست. طراحی سایت در مشهد همینطور القاء کننده‌ی برخی خصوصیت‌ها منفی مثل بزدلی، فریب و ارزانی نیز می باشد.

– چه وقتی از زرد رنگ به کار گیری کنیم؟
برای شور بخشیدن به اشخاص از رنگ زرد استعمال نمائید. در‌صورتی‌که می خواهید این شعف توأم با ادب باشد، از رنگ زرد پر‌نور معدود‌رنگ‌خیس به کار گیری نمائید. زرد برای جلب اعتنا به متن ها و دکمه‌هایی که با کلیک بر روی ‌آنان عملیات خاصی اعمال می‌‌خواهد شد بسیار مطلوب میباشد.

– چه وقتی از زرد رنگ استعمال نکنیم؟
از آنجایی که نگاه کردن وقتگیر به زرد منجر خسته شدن دیده‌ها می گردد، به کار گیری‌ی متعددی آن سفارش نمیشود. تا حد ممکن از این رنگ کمتر به کارگیری فرمایید.

روانشناسی رنگ نارنجی رنگ


نارنجی رنگ یک رنگ فعال و لبریز جنب و جوش میباشد که عموما با تفریح، شعف، هیجان و شوق دارای ارتباط میباشد. همینطور به کارگیری از این رنگ برای جلب اعتنا و برقراری رابطه نیز سفارش میگردد.

– چه هنگامی از نارنجی رنگ به کار گیری کنیم؟
برای جلب اعتنا به عملکردهای اساسی (مشترک شدن (subscribe)، خرید، عضویت و …) یا این که هر محتوایی که می خواهید اعتنا اشخاص به آن جلب خواهد شد، برای طراحی وب سایت‌ های بیزنس الکترونیک، خودرو، تکنولوژی، سرگرمی، طعام و … مطلوب میباشد.

– چه هنگامی از نارنجی رنگ به کار گیری نکنیم؟
هرچند که شدت نارنجی رنگ از قرمز‌رنگ کمتر میباشد، ولی با این درحال حاضر به کار گیری زیاد از آن مسحورکننده میباشد. در به عمل بردن آن زیاده‌روی نکنید.

روانشناسی رنگ سبز


سبز به مراد هماهنگی و نگهداری تعادل عنصرها به فعالیت می‌رود. رنگ سبز با رویش و پویایی، تندستی، طبیعت، گنج، ادب، سخاوت، باروری، توفیق، آشتی و مضامینی از این قبیل دارای ربط میباشد.

– چه وقتی از سبز به کارگیری کنیم؟
پردازش رنگ سبز بوسیله دیده به آسانی اجرا می‌گردد. از این رنگ به مراد ساخت و ساز ادب و در سایت‌هایی در قضیه طبیعت استعمال نمایید. همینطور رنگ سبز برای تارنما‌هایی با محوریت دانش، جهانگردی، منابع انسانی و … مطلوب میباشد.

– چه هنگامی از سبز به کار گیری نکنیم؟
این رنگ برای وبسایت‌هایی با محوریت کالاهای لاکچری، تکنولوژی، و مفهوم ها شبیه مطلوب نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.