3- نوعی از پباده سازی که به فروش بیشتر امداد میکند:
صاحبان تجارت و موسسه ها اکثر وقت ها می پندارند صرفا چیزی که در فروش آنلاین تاثیر
طراحی سایت در مشهد داراست زیبایی ظاهری سایت میباشد.و اهمیت آن را بیش تر از تاثیر واقعیش اش تصور می نمایند. حقیقت این میباشد اشخاص و شرکتها می بایست بدین نکته دقت نمایند که چنانچه میخواهند تارنما شرکتی یا این که فردی آنها محصولاتشان را طوری به یوزرها اکران دهد که بیشترین واحد سنجش فروش را داشته باشند، علاوه بر زیبایی ظاهری می بایست به عواملی که نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری را ارتقاء می دهند دقت نمایند. که دربرگیرنده رعایت نکات مرتبط با سئو، بهینه سازی و ساخت محتوای ماهر وبسایت میباشد.
4- می بایست با سایت مثل یک کالا عکس العمل خواهد شد:
یک اشتباهی که اکثر شرکت های و صاحبین مشاغل داراهستند، به سایت به اندازه محصولاتشان دقت نمیکنند. برای پباده سازی یک تارنما سود گرا و موءثر بایستی رئیس مال یا این که گروه بازاریابی کمپانی که با ماهیت آن تجارت و بازارش تماما آشناست در زمان مراحل طراجی اینترنت، با گروه طراح وب سایت همیاری نماید و به نوعی آنان برای ساختوساز شایسته ترین ساختار رهبری نماید. وب سایت هایی که فارغ از این هماهنگی در میان تیمها پباده سازی می شوند فیض نصیب نبوده و در خیلی از مورد ها شرکتهای بدون چاره به پباده سازی دوباره وبسایت و متحمل هزینه مازاد میشوند.
5- خطاها و نواقص در نویگشن وب سایت:
نویگیشن وب سایت پیوند هایی میباشد که صفحه ها یک سایت را به یکدیگر متصل می نماید و مسیری برای تکان در صفحه های تارنما می سازد. نویگشن بایستی به نحوی باشد که تکان در آن راحت باشد و حیران کننده نباشد و بازدیدکننده را به مقصدش برساند. اینترنت سایتی که نویگیشن قابل قبولی ندارد بازدیدکنندگان خویش را به راحتی از دست میدهد. در ساخت وب سایت از روش به کاربردن call to action های مطلوب در نقاط متفاوت تارنما، بازدید کنندگان وبسایت را برای برداشتن قدمبعدی در تارنما موعظه نمائید با این عمل آنها را هر چه بیشتر در وبسایت خویش نگه دارید و نگذارید به جهت گم کردن مسیر پیش از موعد وب سایت را سوراخ نمایند.