مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مراحل طراحی وبسایت


خلاصه پروژه
شِمای کلی پروژه، مورد قبل سازمان، محیطی که سازمان در اون قرار داره، کسانی که در سازمان شغل میکنند طراحی سایت در مشهد و وام ها خاصی که‌این سازمان برای مخاطبانش مهیا میکنه رو به طور عنوان وار بنویسید.

هدف ها
دو یا این که سه غرض قابل اندازه گیری رو که تارنما بایستی بهشون برسه بنویسید. هدف ها می بایست بدیهی باشند تا مجموعه ساخت سایت بتونه اثرگذارترین فرآورده ممکن رو ارائه بده و سازمان رو در سمت هدف ها بازاریابیش پیش ببره.

کاربر غرض
چه عده ای قراره سازمان رو در وصال به اهدافش امداد نمایند؟ اکثر سازمانها با مجموعه های مخاطبی مختلفی در ارتباطند (مثل مشتریها، سرمایه گذارها، مخاطبین داخلی، تنظیم کننده ها، شرکا، سهامداران و یا این که سازمان های دولتی). برای هر دسته از مخاطبان یه پروفایل تنظیم فرمائید و جمعیت، خصوصیت های روانشناختی، نیازها، معیار شناختشون از مارک، هدف ها آنلاین و کارهایی که بطور روتین ایفا میدن رو در اون نظر فرمایید. برای این بخش میتونید از مقاله‌ها دیگری که در باب تشکیل داد شاخص استفاده کننده و تعریف و تمجید مجموعه های گوناگون استفاده کننده نوشته استعمال فرمایید.

پیام ها
پیامهای مهمی که میتونن مخاطبین اصلی رو جذب و تحریک و اونها رو با کمپانی سرگرم نمایند کدامند؟ پیام های اساسی مارک که میتونن سازمان رو از سایر سازمان های شبیه تمییز تن کدامند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.