تصور می کنم که شما می خواهید ساخت یک وب سایت را برای کسب کارتان پیشنهاد دهید. در مقالهها
طراحی سایت در مشهد زیاد درباره RFP یا همان پروپوزال درخواست طراحی و طراحی سایت حرف کرده ایم. پس خوب میباشد با هم مروری بر فرآیند سفارش و طراحی و بسط سایت داشته باشیم. شما به عنوان پیشنهاد دهنده تارنما احتیاجات، اهداف، ایرادات و نرمافزار مورد نظر خود را برای بسط یک وب سایت تازه یا باز طراحی یک سایت دیرین را به طور مدون به طور یک RFP در آورده آن را برای چند شرکت ساخت سایت معتبر ارسال میکنید. شرکت طراح در پاسخ RFP شما، نرم افزار و یا پروپوزال خود را ارائه میدهد و شاید ما یحتاج باشد در این در میان یک یا یک سری گرد هم آیی با شرکت طراح وب سایت صحبت فرمایید تا اهداف و شکل نهایی وبسایت با جزئیات آن کاملا معلوم گردد. و پس از عقد قرارداد فعالیت طراحی وب آغاز میشود.
در ساخت وب سایت یک کدام از تصمیماتی که شما و طراح وبسایت با آن مواجه میباشید گزینش قالب وب سایت هست. ما در دارکوب گالری بزرگی از قالب ها را در مشت داریم که مشتریان ما میتوانند از دربین آنها یکی از را گزینش نمایند. یا اینکه ما به درخواست آنان قالبی به طور و طراحی به طور کامل تازه تشکیل داد میکنیم. در هر دو صورت ما در دارکوب از قالب آماده استفاده نکرده و به اصطلاح قالب ها را از نقطه صفر تا صد می نویسیم و قالب های گالری صرفا برای ارائه نمونه و تصور داشتن از شکل آخری کار است که به وجود آمده هست.
چرا از قالب آماده به کار گیری نمیشود؟
شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا ما در دارکوب از قالب آماده به کار گیری نمیکنیم. چون طی سال ها تجربه در مورد طراحی سایت و سئو، ما دریافتیم که استفاده از قالب آماده علیرغم سریع و ارزان بودن برای یک طراحی فن ایی و آینده دار شاید مناسب نباشد.
در روش به کار گیری از قالب های آماده، مشتری یک قالب را از مغازه قالب انتخاب کرده و نرمافزار نویس یا همان طراح وب سایت آن را برای یک مشتری خاص سفارشی می کند. از آنجایی که این طرح فراهم میباشد و برنامه نویسی های اصلی آن انجام یافته میباشد، زمان کمتری برای توسعه تارنما آخرین صرف میگردد در منفعت هزینه مجموع شده وب سایت زیر تر است. این قالب های آماده به علت تنوع زیاد و مشخص بودن شکل جنس آخرین نیز برای برخی طراحان و صاحبان وب سایت دیدنی میباشد.