تمجید پروژه
سازمانها برای طراحی سایت در مشهد بقاشون می بایست با سرمایه گذارهایی که تو حوزه کاری اونها عمل دارا هستند تعامل داشته باشند و از طرف دیگه می بایست مشتریها رو از سرویس ها و محصولاتشون باخبر نمایند. خیلی زمان ها برای این تعاملات وجود یه وبسایت لازمه. تشخیص عارضه ها ضرورت وجود تارنما و هدف ها ساختش اولی گام فرایند ایجاد کرد اینترنت سایته. آحاد اهدافی که پیش از پروژه انتخاب میشن انتخاب کننده تصمیمات بعدی خواهند بود، سیاستی که در باب مسائلی زیرا ساختار وب سایت، نام گذاری بخشهای متعدد مسیریابی و پباده سازی بصری وبسایت می بایست اتخاذ بشن. اولین گام در تعریف و تمجید پروژه، گفتمان با سرمایه گذاران شرکته تا از این روش هدف ها استراتژیک طراحی سایت شناسایی بشن. پس از اون می بایست نیازهای اصلی استفاده کننده رو فهمید و رقبای اساسی رو پیدا کرد. غرض از مرحله تعریف و تمجید پروژه اینه که سه خروجی اساسی قابل اندازه گیری رو که مستقیما با هدف ها استراتژیک رابطه دارا هستند بشناسیم. نصیب دشوار این مرحله محصور کردن تعداد اهدافه. اکثر سازمانها انقدر هدف ها متعددی داراهستند که خودشون هم سرگردان میشن و نمیدونن چی عمل بایستی بکنند و هر بخشی هم تامل میکنه هدف ها دپارتمان خودش از سایر هدف ها مهمتره. اگه بتونید هدف ها سازمانی رو پیدا و روی اونها تمرکز نمائید، راحتتر وب سایت رو توسعه و گسترش میدید و سود پایانی اثرگذارتر خواهد بود.
زمانی که با سرمایه گذاران گفتگو اجرا شد و مجموع داده ها و نظارت های مایحتاج توده شد، بایستی یه خلاصه خوب و جامع ازش تنظیم نمایید. این خلاصه بایستی مشمول عنصرها ذیل باشه:
خلاصه پروژه
شِمای کلی پروژه، موضوع قبل سازمان، محیطی که سازمان در اون قرار داره، کسانی که در سازمان فعالیت میکنند و وام ها خاصی کهاین سازمان برای مخاطبانش مهیا میکنه رو به طور عنوان وار بنویسید.
هدف ها
دو یا این که سه غرض قابل اندازه گیری رو که تارنما می بایست بهشون برسه بنویسید. هدف ها می بایست بدیهی باشند تا گروه طراحی وب سایت بتونه اثرگذارترین متاع ممکن رو ارائه بده و سازمان رو در سمت و سوی هدف ها بازاریابیش پیش ببره.
کاربر مقصود
چه اشخاصی قراره سازمان رو در وصال به اهدافش یاری نمایند؟ اکثر سازمانها با مجموعه های مخاطبی مختلفی در ارتباطند (مثل مشتریها، سرمایه گذارها، مخاطبین داخلی، تنظیم کننده ها، شرکا، سهامداران و یا این که ارگانهای دولتی). برای هر تیم از مخاطبان یه پروفایل تنظیم نمایید و جمعیت، خصوصیت های روانشناختی، نیازها، ترازو شناختشون از مارک، هدف ها آنلاین و کارهایی که بطور روتین اجرا میدن رو در اون حیث فرمایید. برای این بخش میتونید از مقالهها دیگری که دارکوب درخصوص ایجاد کرد شاخص کاربر و تعریف و تمجید مجموعه های متفاوت کاربر نوشته به کار گیری فرمایید.
پیام ها
پیامهای مهمی که میتونن مخاطبین اساسی رو جذب و تحریک و اونها رو با کمپانی سرگرم نمایند کدامند؟ پیام های اصلی مارک که میتونن سازمان رو از سایر ارگان های شبیه تمییز تن کدامند؟
رقبا
سازمان های مهمی که تولیدها یا این که خدماتی مشابهی رو به مخاطبان شما می دهند کدامند؟ یه نگاهی هم به اینترنت سایتهای این سازمانها بندازید و مارک رو از نگاه ظاهری، پیام، مسیریابی، درخواست برای مبادرت و نکاتی مهمی که اون رو از سایر متمایز میکنه آنالیز فرمایید و به عبارت دیگه وبسایت رقباتونو محاسبه فرمایید.