بهخطا یکیاز به چنگ آوردن پژوهش ها بازاریابی و مهندسی کاربردی بودن
خوشبختانه بخش اعظمی از سایت ها قیمت \"داده های مشتری\" برای پباده سازی را دریافته اند طراحی سایت در مشهد البته متأسفانه بیشتر آنان صرفا بر پژوهش ها بازاریابی سنتی مثل تیم های تمرکز توکل می نمایند. بیشتر این طریق ها مرتبط با ساخت و ساز عشق و علاقه نسبت به یک جنس خاص و فروش آن میباشند و در رابطه اینکه اشخاص چه گونه از مال استعمال نمایند داده ها مفصلی ارائه نمی نمایند. خویش ساخت سایت یک مال تعاملی میباشد و براین اساس طرزهای مهندسی کاربردی بودن برای درایت از اینکه حین تعامل استفاده کننده با وبسایت چه اتفاقی میفتد ضروری میباشند. یوزرها طراح نیستند. از هر یکسری تیم تمرکز هم که استعمال فرمایید این تیمها نمی توانند به شما بگویند که صفحه های گوناگون تارنما را چه طور بایستی پباده سازی نمایید. مجموعه های تمرکز برای بدست آوردن داده ها دربارة نیازهای کنونی یوزرها و همینطور مناطقی از وبسایت ها که یوزرها در آنها نیاز به یاری داراهستند کارکرد بسیار نیکی داراهستند، البته آنان نمی توانند به شما شیوه تجدید لحاظ در شیوه های اصلی تجارت کردن را بیاموزند. درحالتی که به صورت بی واسطه به آنچه مشتریان می گویند گوش فرا دهید ممکن میباشد در صدر سرخورده گردید اما همین سرخوردگی قادر است تبدیل به فرصتی برای پیشرفت خواهد شد، ولی هنگامی که ایده ای برای پیشرفت به ذهنتان رسید می بایست یک پباده سازی سر مشق بسازید و آن را در آزمایشات کاربردی بودن بسنجید و مشاهده کنید که آیا حقیقتاً برای یوزرها عملکرد داراست یا این که نه. روایت های بیشماری از مشتریانی شنیدهایم که در مجموعه های تمرکز گفته اند که دوست داراهستند فلان خصوصیت خاص را ببینند البته هنگامی این خصوصیت اضافه گردیده هیچکس از آن به کارگیری نکرده چون سخت و هزینه بر میباشد و یا این که در هنگام به کارگیریِ حقیقی و واقعی، نیازهای کابران را برآورده نمی نماید. نکته این میباشد که پژوهش ها بازاریابی نقطه آغاز را به شما نشان می دهند البته چنانچه خواستار پباده سازی میباشید که زمانی اشخاص از آن به کارگیری مینمایند جوابگوی نیاز آنها باشد این آغاز می بایست با مهندسی کاربردی بودن تغذیه خواهد شد. ممکن میباشد از یک کمپانی پژوهش ها بازاریابی سنتی بخواهید که از هزاران بدن از مشتریان بپرسد که تارنما شمارا بیشتر دوست دارا هستند یا این که اینترنتتارنما رقبایتان را. زمانی که متوجه گردید که امتیاز وبسایت شما 5.6 و امتیاز ضعیفترین رقیبتان 5.9 میباشد ممکن میباشد بدانید که چه چیزی را بایستی بهبود داد، اما چگونگی این بهبود بخشیدن را بلد نیستید. بخش هایی از سایت شما بایستی تغییر و تحول نمایند چون حیران کننده می باشند، سرعت استفاده کننده را کاهش می دهند و با انتظارات یوزرها هماهنگی ندارند. علم مورد نیاز برای تغییر و تحول جزئیات و همینطور تغییر و تحول این نصیب های ناکارآمد را می اقتدار از مشاهده چهار یا این که پنج استفاده کننده در اکنون فعالیت با تارنما و انجام شغل های حقیقی و واقعی، به دست آورد. تنها کافی میباشد یک یا این که دو روز را در آزمایشگاه کاربردی بودن صرف فرمائید و به فهرستی بلند بالا از تغییراتی که سبب ساز بهبود پباده سازی شما خواهند شد دست خواهید یافت. نادر پیش میاید که یک وبسایت صرفا از تست کاربری به کارگیری نماید و هیچوقت تحقیقی درباره با بازاریابی انجام ندهد، چون این فعالیت نیز غلط بزرگی به شمار میرود.
دستکم به دست آوردن تأثیر راهبردی وب
نادرست بزرگی میباشد در حالتیکه وب را در توان یک بروشور آنلاین تقلیل دهیم و آن را صحیح مثل نصیب بازاریابی تبلیغاتی رئیس کنیم. وب می بایست مهمترین برهانِ انتخابکننده در چگونگی تجارت آینده محسوب خواهد شد. از مدیریت ارشد نصیب تکنولوژی و همینطور مدیریت بخش بازاریابی سؤال نمائید که چه ایدههای راهبردی درباره با لغاتی همانند \"واسطه زدایی\"، \"مجموعههای پروژه مجازی\" و \"خرده دادوستد های آنلاین\" داراهستند. درحالتی که نظری ندارند بهتر میباشد همین حال پیش از اینکه دیر گردد آغاز به تاءمل نمایند. وب قابلیت آزمودن طرق به طور کاملً نو مانند \"جهانی شدن تجارت\" را به ما میدهد. (مثلا شبانه روز فعالیت کردن، یعنی تحویل پروژه به مجموعه های بعدی همگام با گردش شب و روز). در حالتیکه از این زمانهای نوِ تجاری، فایده ما یحتاج را نبرید تا یکسری سال دیگر ناکامی خواهید خورد. مدام دو غلط رایج در پیشبینی آینده تغییرات تکنولوژی، وجود داشتهاند، یکیاز بیشتراز اندازه برآوردهکردن این تغییرات در کوتاه مقطع، و دیگری حداقل دریافت کردن این تغییرات در بلندمدت. وب و توان آن آنقدر در بوق و کرنا شدهاست که اشخاص بضاعت وب را برای یک یا این که دو سال آینده بیشتراز اندازه برآورد مینمایند، اما واقعیت این میباشد که بیشتر تارنما ها حالاحالاها به بهره نخواهند رسید. البته لطفاً وصال به غرض \"همگی کس، همگی جا، متصل به یکدیگر\" را نیز حداقل نگیرید. تأثیر کانال ها دست کم به معیار 4/1 (یک چهارم) ارتقا یافته میباشد و بها حقیقی وواقعی وب صرفا بعد از مراحل عظیم \" درانداختن برنامه ای جدید برای تجارت\" بر همگان آشکار شود.