8- پشتیبانی از یکسری گویش زنده عالم:
عملکرد فرمائید مطالب وب سایت شما به زبانی غیر از لهجه فارسی (انگلیسی) هم نشان داده گردد. دراین حالت،
طراحی سایت در مشهد کاربرانی که به صورت اتفاقی از سایر نقاط عالم، با تارنما شما روبرو گردیده اند، از مطالب تارنما شما استعمال خواهند کرد و استفاده کننده و مشتری بالفعل شما خواهند شد.
9- به تارنما خویش تشخص بدهیم:
برای وب سایت خویش از یک مدل استعمال فرمائید که با محتوا و شخصیت تارنما شما مطابقت و همخوانی داشته باشد. دقت داشته باشید کهاین مدل، نشان دهنده شخصیت شما هم خواهد بود.
10- طرز نگارشی مطلوب مخاطبان خویش را در حیث بگیرید:
مطالب وبسایت را طوری بنویسید که به استفاده کننده این شم را القا فرمایید کهاین مقاله برای وی درج شده میباشد. برای این مراد میتوانید از لحن خودمانی هم به کارگیری فرمائید. این نکته را مد حیث داشته باشید که از تایپ کردن مطالب کوتاه و مختصر بپرهیزید و مطالب را به اندازه کافی توضیح دهید.فراموش نکنید زیاده گویی هم منجر خسته شدن کاربر میشود.
11- زیبایی، فدای خوانایی نشود:
اعتنا فرمایید که برای تایپ کردن متن های تارنما، از مسئله پرنور مصرف شود و دورنما تیره تنها برای نصیب هایی که حروف درشت دارا هستند، مانند عنوان و کاغذ نخستین مصرف شود.
12- به کارگیری از محتوای چندرسانه ای:
در حالتی که شما برای وبسایت خویش صرفا از فولدر متنی استعمال نمایید، تارنما شما برای کاربر به شدت رخوت انگیز و خسته کننده شود. قراردادن یکسری فولدر چند رسانه ای برای مثال عکس، فیلم و اینفوگرافیک، سبب ساخت و ساز شوق و اشتیاق از سوی مخاطب برای باقی ماندن در تارنما و ادامه دادن مطالعه مطالب وب سایت میشود.
13- از فولدر های تصویری کوچک به کارگیری کنید:
در دنیای پرسرعت مدرن به طور تقریب هیچ کس وقت چشم به راه ماندن (حتی برای 30 ثانیه ) برای گشوده شدن عکس یا این که دانلود فیلم در صفحه ها وب سایت های گوناگون ندارد.ضمن اینکه با دقت به رقابت زیاد میان وبسایت های گوناگون برای جذب کاربر، بایستی در کمترین برهه زمانی داده ها ما یحتاج را در چنگ استفاده کننده قرار اعطا کرد.
این فعالیت سبب می شود کاغذ هر چه سریعتر گشوده خواهد شد و عده ای که از سرعت و وسعت ترافیک وب کمتری برخوردارند هم بتوانند از وب سایت، بازدید نمایند.
14- توضیح در رابطه متاع:
یک فروشنده خوب بایستی کلیه داده ها محصولی که میخواهد بفروشد را بداند و بتواند به نیکی این داده ها را به مشتری خویش توضیح دهد. پس درحالتی که شما نیز میخواهید مغازه اینترنتی فعالسازی فرمائید باید در رابطه با کالا خویش هر توضیحی که برای مشتری اصلی میباشد را ارائه دهید. عملکرد فرمایید از فیلم، عکس و جدول های مقایسه ای استعمال کنید و توضیحی راجع به تجربه فعالیت با جنس شرح دهید.