مجموعاَ دو نوع از سبد خرید را می بضاعت و توان پیاده سازی کرد . در رویه نخستین هرگاه محصولی به سبد طولانی تر می گردد، سبد خرید نشان داده میشود اما در راه و روش دوم فقط هنگامی جنس نو طولانی تر می توان به استفاده کننده اطلاع داده میگردد . سوای مدل سبد خرید، قرار دادن آن در جایی که استفاده کننده به راحتی محتوای آن را ببیند فراوان کلیدی میباشد . در برخی اینترنت وبسایت های فروشگاهی وقتی که صفحه به سمت بالا یا این که تحت اسکرول میشود، سبد خرید کماکان قابل مشاهده و دسترسی باقی میماند . نکته حیاتی این میباشد که مشتری را ناچار نکنید برای خرید در وب وبسایت شما بیش تر از واحد سنجش اندیشه کند .
دسترسی نوار دسترسی طراحی سایت در مشهد یا این که bread crumbs که در تصویر تحت میتوانید آن را مشاهده کنید ابزاری مضاعف موءثر میباشد که دسترسی در سرتاسر سایت را بهبود میبخشد .
به ویژه وقتی که استفاده کننده از طرز موتورهای کاوش به صفحات درونی سایت مانند صفحه فرآورده سوقدهی میگردد، به راحتی میتواند بعه 2 تا 3 تراز پیشین رفته و ساختار سیرتکامل بندی های تولیدات را ببیند .
7 . مگا
منو مگامنو (mega menu) یک منوی گران قدر و بازشونده میباشد که مشتمل بر سیرتکامل بندی ها و زیردسته بندی های محصولات و در بعضی شامل تصویری مرتبط با گونه بندی بالاسری خویش می باشد . استعمال از این قابلیت و امکان در تارنما های بزرگی مثل ebay موجب گردیده با وجود تعدد مدل بندی ها، دسترسی به تولید ها سهل شود .
نکته مثبت در رابطه با مگا منو این است که در شرایط عادی فضای زیادی از سایت را اشغال نمی کند و تنها وقتی تعیین شوند گشوده میگردند . شما نیز در شرایطی که مدل بندی های متعددی برای محصولات خود دارید مطلقا از این قابلیت استفاده نمائید .
8 . بها
پایانی بها آخری محصول را در کاغذ سبد خرید یا ورقه کالا نشان دهید . چیزی بدتر از آن نمیباشد که مشتری در صفحه پایان خرید متوجه شود بایستی هزینه ای دیگر برای تحویل به چنگ آوردن کالا بپردازد . به محض مشاهده این هزینه مازاد مشتری تختگاز سایت را شکاف خواهد کرد . شما باید یک نرخ واحد برای حمل جنس در حیث گرفته، آن را بدون پول انجام دهید یا محاسبه آن را بر هر مبنایی که می باشد در به عبارتی کاغذ متاع انجام دهید .
9 . پیکسل
به پیکسل اعتنا برای تعیین عنوان تارنما، برای چیدن تصاویر، مناطق، تایپ کردن توضیحات محصول ها و . . . حرف به حرف و کلمه و واژه و جزو به جزء اعتنا کنید و خویش را جای مشتری بگذارید . از خویش سوال کنید چرا این نصیب باید دقیقا این شکلی باشد؟ طراحی این بخش چطور میتواند به رضایت مشتری و نهایتا پیروزی کسب و عمل کمک کند .
10 . بهینه سازی
در شرایطی که بازار تجارت الکترونیکی به صورت مداوم در هم اکنون رویش بوده و روز آپدیت رقابتی خیس میگردد، بهینه سازی یک کلید موفقیت میباشد . از همان اولیهِ طراحی سایت سایت فروشگاهی خود توجه به بهینه سازی را مد نظر قرار داده و ساختار htmlسایت، نحوه آدرس دهی و لینکدهی، حجم صفحه های و . . . را طبق استانداردهای بهینه سازی پیاده سازی نمایید .
11 . خصوصیت
برجسته نسبت به رقبا ذیل هر شرایطی وب سایت فروشگاهی و تجارت الکترونیکی باید اصیل و متمایز باشد . دستکم در بعضی اِلمان ها بدین نکته توجه فرمایید . اختراع چیزی که تماما نو باشد خیلی دشوار میباشد البته واقعیت این میباشد درحالتی که وب وب سایت شما هیچ خصوصیت متمایزی نداشته باشد خیلی شل دراین فضای رقابتی گم میشود . خصوصیت های اصیل یک فروشگاه اینترنتی اولین چیزی می باشد که مشتریان به حافظه خواهند سپرد .
12 . رسانه
ها و شبکه های اجتماعی شکی دراین نیست که یک فروشگاه اینترنتی که ابزارآلات باغبانی میفروشد بعید میباشد در شبکه های اجتماعی هزاران هوادار داشته باشد . اما دقت بهاین مورد نباید زمینه غفلت واقع شود چون دست کم از منظر seo اهمیت دارااست . قرار دادن آیکون های کانال اجتماعی در تارنما های فروشگاهی به سادگی بلاگ ها نمیباشد چون از یک طرف نباید خیلی توجه مشتری را به خویش جلب کند که موجب وقفه در روند خرید شود و از طرفی می بایست به اندازه کافی در دسترس باشد . درصورتی که کاربری جنس شمارا حتی لایک نیز نکند و فقط رخ یی از آن به همدم یک توضیح برای فید خبری خود بردارد گشوده نیز برای شما بی فایده نخواهد بود .
13 . پیش
اکران لبریز سرعت مال پیش نمایش متاع امداد میکند مشتری در ورقه دسته بندی (لیست تولیدات) بدون ترک کردن کاغذ داده ها بیشتری از متاع را ببیند . اکران به طور lightbox شایع ترین شیوه برای اینکار میباشد . در اینراه پنجره ای گشوده میشود که در آن داده ها بیشتری از جنس (چیزی میان صفحه جزئیات جنس و نمایش گزینه مال در لیست تولیدات) میآید و در همین دوران بقیه المان های کاغذ تاریک خیس یا این که محوتر میشوند .
14 . اشتراک
در روزنامه بازاریابی ایمیلی هنوز زنده میباشد و تا سالیان طولانی زنده خواهند ماند . به همین عامل داشتن لیستی از خریداران بالقوه زیاد حائز اهمیت میباشد . فرم اشتراک در خبر نامه را در هرجایی که استفاده کننده ممکن است درپی آن بگردد قرار دهید . در صورتیکه شما قصد ساخت محتوای به فیس متناوب (به عنوان مثال هر روز) را دارید تعدادی فرم خبرنامه در قسمت های متناسب قرار دهید . برای مثال برای کسانی که قصد اطلاع یافتن از تخفیف ها را دارا هستند یک فرم و برای اشخاصی که به جدیدترین محصول ها عشق و علاقه دارا هستند فرم دیگری برای اشتراک در روزنامه قرار دهید .