مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

۲۷ نکته کاربردی برای بهبود تجربه کاربری

طراحی سایت در مشهد نکات مهم طراحی وب سایت؛ ۲۷ نکته کاربردی برای بهبود تجربه کاربری

ساخت وب سایت از چندین اصول استاندارد پیروی می‌نماید که رعایت آن موجب افزایش عملکرد سایت در رابطه با یوزرها مجازی می‌شود. درین نوشته ی علمی شمارا با نکات مهم ساخت وب سایت آشنا خوا‌هیم کرد.عداد بازدیدکنندگان هر اینترنت‌وبسایت به راحتی قابل بازدید میباشد و هر بازاریاب می داند که چه مقدار ترافیک اخذ مینماید. ولی آنچه سپس واقعه میفتد به وضوح آشکار وجود ندارد.


به همین عامل نکات طراحی وب سایت سخت میباشد و ذیل تاثیر کارداران متعددی جای‌دارد. حتی پس از انجام دادن 1000 پروژه چیره اینترنت برای ما دشوار می باشد که بدانیم چه چیزی به شایسته ترین وجه کار می‌نماید.


درین نوشته‌ی علمی ۲۷ نکته طراحی سایت برای شما آورده شده‌است. بخش اعظمی از این نکات طی پژوهش ها انجام شده میباشد و می تواند برای طراحان مبتدی و شغل ها کوچک و پهناور کارآمد باشد.


چینش ساختاری اینترنت‌وب سایت

اینترنت‌سایت درواقع مشتمل بر دو چیز می‌باشد، پیاله و محتوا.


پیاله اینترنت‌سایت نیز دربرگیرنده دو چیز میباشد: ساختار و سبک.


در آغاز با ساختار آغاز میکنیم که نکات آن در رابطه دکوراسیون کاغذ میباشد.


پیشنهاد اینترنت راز: تکنیک‌های ساخت سایت


۱.اهرم سلسله مراتبی بصری

نکات مهم ساخت سایت - اهرم سلسله مراتبی بصری


هر برگه دارنده سلسله مراتب بصری میباشد. در شرایطی‌که با معنا این عبارت آشنا نیستید ما تمجید آن را در اینجا برای شما آورده‌ایم:


طراحان اینترنت از سلسله مراتب بصری استفاده میکنند تا توجه بازدیدکنندگان را به سوی موادسازنده مهم هدایت نمایند. طرح اینترنت دربرگیرنده شرایط (بالا و زیر ورقه)، اندازه‌ها (پهناور یا این که کوچک)، تصاویر (کلیپ، تصاویر، نمادها) و کنتراست (رنگ و فضای سپید) میباشد.


۲.به کار گیری از یک تیتر توصیفی و کلیدی در کاغذ اصلی

نکات مهم طراحی سایت - تیتر توصیفی و کلیدی


تیتر در بالای صفحه اصلی قراردارد و می تواند توصیفی یا این که غیرتوصیفی باشد. در چهره توصیفی نبودن بازدیدکننده ممکن می باشد نتواند به اولین سوال خویش یعنی «آیا اینجانب در جای مطلوب هستم؟» جواب دهد. همینطور تیتر توصیفی برای به کارگیری از واژه کلیدی انگیزه و نشان دادن رابطه می باشد. بسیاری از بازاریابان یک تیتر زیرکانه یا این که نامفهوم می‌نویسند. البته پر‌نور و بدیهی بودن تیتر یک نحوه هوشمندانه‌خیس می باشد. بهتر است به جای تایپ کردن یک تیتر جالب ولی نامفهوم یک تیتر توصیفی بنویسید.


۳.فراخوانی برای مبادرت را در بالای کاغذ قرار ندهید

نکات مهم ساخت سایت - فراخوانی برای مبادرت


بازدیدکنندگان ممکن می باشد وقت بیشتری را در کاغذ اینترنت‌وبسایت شما بگذرانند ولی این بدان مضمون‌ وجود ندارد که فراهم مبادرت و یا این که خرید می باشند. فراخوانی برای مبادرت معمولا در پایین برگه انجام می‌گردد.


طی یک تحقیق که 25 میلیون بازدیدکننده را آیتم تجزیه و تحلیل قرار داد دریافتیم که بیش تر درگیری‌ها در زیر کاغذ اتفاق میفتد. تنها به دلیل آنکه محتوای موجود در بالای برگه قابل بازدید میباشد لزوما به این مضمون‌ وجود ندارد که موثرترین مکان برای فراخوانی مخاطب می باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.