13. پیشنهادات و ایدههای جدید و یگانه ارائه دهید.
اینکه چه گونه بازدیدکنندگان و مخاطبان خویش را تبدیل به مشتری میکنید و یا این که به پیمان بازاریابان آنها را وارد یک قیف برای فروش می کنید و آنانرا نگه میدارید تا مجدد و مجدد از شما خرید نمایند فقط با ارائه ایدهها و پیشنهادات نو و مختص قابلیتپذیر میباشد. تقلید کردن از وبسایتهای حریف شاید در صدر برای شما منافعی داشته باشد البته تاهنگامیکه نتوانید صدایی اختصاصی خویش ساخت فرمائید مدام ذیل سایهی رقبا خواهید بود.پیچیده وجود ندارد، درصورتی که این فعالیت را با مشورت کردن همیاران و خلاقیت و ایدهپردازی انجام دهید و کارایی و پشتکار مداوم را به عمل ببندید مطلقا به فیض خواهید رسید و تصمیمات شما دراین باره میتوانند گزینش کننده باشند. درضمن از تصمیم به چنگ آوردن، ناکامی میل کردن و مجدد برخاستن نترسید. اکثری از کمپانیهای بزرگی که حال حاضر میشناسید بارها و بارها باخت خوردهاند ولی از آنان درس گرفتهاند و رو به جلو تکان کردهاند.
14. محتوایی متناسب با پرسونای مخاطب خویش ساخت فرمایید.
در شرایطی که محتوایی مینویسید که یوزرها را سرگرم فرمایید می بایست مراقب باشید که گیر تلههای محتوایی نیفتید. در شرایطی که برای کلیه محتوا ایجاد نمائید در واقعیت برای هیچ کس محتوا ساخت نکردهاید. محتوای شما خویش شما می باشید و آن چیزی که روی آن تمرکز دارید. شما درپی چه مشتریهایی میباشید? پس متناسب با آنها و برای آنان محتوا ساخت فرمائید و سایر را به راحتی حذف فرمائید.
می بایست بدانید چه کسی به تارنما شما راز می زند و به چه مراد راز میزند و چه منفعتی برای شما داراست و متناسب با آن محتوا ساخت فرمائید. هدف ها تجاری شما می بایست در محتوا موج بزند البته به سیرتکاملای که مخاطبان متوجه آن نشوند. چنانچه مخاطبانی دارید که از محتوای وب سایت شما استعمال می نمایند وظیفه شما این میباشد کهاین مخاطبان را تبدیل به مشتری فرمایید و میدانید چه چیزی است؟ هیچ چیز به اندازه توان سخن تاثیرگذار وجود ندارد.