طراحی سایت در مشهد طراحی سایت نقش مهمی را در تارنما های کسب و عمل بازی میکند: بدین فیس که مشتریان بالقوه را جذب مینماید و مهم خیس این که آنها به چه شکل با مارک شما رابطه برقرار مینمایند را پایین تاثیر قرار میدهد.انگیزه پایانی یک وبسایت به صورت ایده آل این میباشد که بازدیدکنندگانش را تشویق نماید تا تعاملی بهره بخش داشته باشند و این انگیزه فارغ از به کار گیری از روانشناسی طراحی سایت محقق نخواهد شد.
3 تکنیک تاثیرگذار روی یوزرها جهت خرید طولانی تر از وبسایت
روانشناسی ساخت سایت چه است؟
به لهجه معمولی خیس، روانشناسی طراحی وب سایت در معنای آفریدن یک طرح از نقطه حیث بازدید کننده ی تارنما میباشد و با این فرض فعالیت مینماید که از روش بازنویسی موادسازنده پباده سازی بتواند پاسخی احساساتی را از بازدیدکنندگان وب سایت اخذ نماید.
به کار گیری از تحریک های روانشناسانه در هر عنصر از ساخت وب سایت وقتی وارد کار میگردد که مشتریان شما با وب سایت شما مشغول شوند: از پباده سازی حروف شما، پالت های رنگ، گرافیک، طریق ی دکوراسیون و شیوه ی رابطه با وب سایت برای انجام کاری مثل کلیک کردن یا این که گشودن کاغذ ای تازه.
از بینش بازاریابی هم، استعمال از روانشناسی طراحی سایت میتواند راهی قابل اعتماد برای تاثیر بر تصمیم گیری های خرید یوزرها وب سایت باشد.
سه شیوه برای استعمال از طراحی وب سایت برای تاثیرگذاری بر تصمیم گیری های خرید یوزرها وبسایت
1- الگوهای مطالعه ی کابران وب سایت ها را در لحاظ بگیرید
گشت و گذار در سایت کسب و عمل شما بایستی به حد کافی با احساس یوزرها شما رابطه برقرار نماید تا در وب سایت رویکرد خویش را به سوی محتوای شما پیدا نمایند. منوهای پیمایش، روش ی دکورا سیون اینترنت و جایگیری مطالب کلیه در کنار یکدیگر عمل میکنند تا تا به بازدیدکنندگان وبسایت یاری نمایند تا تارنما شمارا به سادگی گزینه بازنگری قرار دهند. همینطور الگوهای مطالعه ی یوزرها را در لحاظ بگیرید.
الگوی مطالعه صفحه ها وب سایت
یوزرها با به کارگیری از الگوی Z ورقه را گزینه مطالعه قرار میدهند که بدین رخ خوانده می گردد: بالا، راست، اواسط و تحت سمت پایان، چپ
همینطور از یک الگوی F مانند برای مطالعه ی محتوا به کار گیری میکنند که بهاین چهره میباشد: راست به چپ و آنگاه از بالا به تحت
الگوهای F و Z در به وجود آوردن یک سلسله مراتب بصری یاری می نمایند تا یوزرها بتوانند با استعمال از آن معین نمایند که بایستی روی چه اطلاعاتی اضافه متمرکز بشوند. داده ها ضروری را (مثل مارک لوگو، طریق ی رابطه با وبسایت برای انجام فعالیت و تصویر قهرمان) فراتر از نوار جست و جو و مورد های انتخابی قرار دهند، جایی که یوزرها به احتمال زیاد بتوانند آنانرا ببینند.
2- از روش پالت های رنگ با نام و نشان برندتان رابطه تولید نمائید
روانشناسی رنگ یک کدام از موادسازنده مهم بازایابی اثرگذار میباشد. زمانی پالت رنگی برای طراحی سایت تعیین میکنید، مهم میباشد کهاین رنگ ها با نام و نشان مارک شما هماهنگ باشند: می خواهید چه احساسی را درمخاطبانتان بیدار نمائید؟ و میخواهید آن ها چهگونه مارک شمارا ادراک نمایند؟
راهنمای روانشناسی رنگها
روانشناسی رنگ ها در بازاریابی این تئوری را بیان میکند که هر رنگ چه حس مشخصی را اکران میدهد و همچنین رنگ های مشخص و معلوم میتوانند برای تاثیر گذاری بر مودهای رفتاری مخاطبان و مبادرت کردن به کارگیری شوند. پیرو تنی چند از رایج ترین رنگ ها و رمانتیک را که به صورت سمبلیک برمی انگیزند معرفی میشوند:
آبیرنگ - استقامت، وقار، وفاداری و قابل اعتماد بودن را نشان میدهد. این رنگ اکثر وقت ها برای پلت فرم شبکه های عمومی و خزانه ها به کار گیری میگردد.
قرمز رنگ – با انرژی، پر نمک، توان، نیرومندی و شدت دارای ربط میباشد. از آن اکثر وقت ها در صنعت های غذایی و آب میوه به کارگیری می گردد تا اشتها را تحریک نماید.
زرد رنگ – شعف، گرما، امیدواری و خوشبینی را اکران میدهد و برای برندهایی مرتبط با مغازه های اثاثیه بازی فروشی و مهد خردسالان به کارگیری میگردد.
سبز – با دوستی، طبیعت و برنا سازی و متانت در رابطه میباشد. معمولا در برندهایی به کار گیری میشود که تولیدها ارگانیک میفروشند و یا این که روی گوشه و کنار زیست تمرکز دارا هستند.
3- از فونت های مطلوب برای مشخص و معلوم کردن بدن صدایی تان به کار گیری فرمائید
فونت ها یا این که پباده سازی حروف برای قابل مطالعه بودن وبسایت شما ضروری میباشند. آنان همینطور امداد میکنند تا بدن صدایی مارک شما ساخته شود و شبیه آنچه در سرازیر شناسی رنگ ها داشتیم دانشی پشت پباده سازی حروف موجود است که گروه ای از احساسات را نشان میدهد.