مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

۴ نکته برای بهبود جستجوی موضوعی سایت

طراحی سایت در مشهد جستجوی موضوعی : مسلما برای شما نیز اتفاق افتاده میباشد که درباره‌ی موضوعی یگانه درپی مطلبی بوده اید البته با جور ای از نتیجه ها پربازدید حوزه دیگری مواجه گردیده اید . مثلا فرض نمایید برای تایپ کردن نوشته ی علمی ای برای وبسایت خویش مستلزم به کار گیری از عبارت «تسویه اکانت» میباشید ، اکنون اینکه دربین تایپ کردن این کلمه ها فی مابین “تسویه” ، “تصویه” یا این که حتی “تصفیه” شک و تردید دارید . به همین برهان عبارت متبوع خویش را در باکس جستجوی گوگل می نویسید تا در فیس داشتن اشتباه املائی ، مثال درست آن ظواهر شود .

جستجوی موضوعی
در چنین قوانینی که شما درپی یافتن تفاوت در میان لغات فوق میباشید ، ممکن میباشد فیلمی با این اسم یا این که توضیحی تخصصی از این عبارت در حوزه‌ کارها حسابداری یا این که مالیاتی در ابتدا حاصل ظواهر شود ، مطلبی که مشخصاً مناسب شما نبوده و صرفا شما‌را به تکاپوی بیشتری می اندازد . جذاب اینجاست که چنین معضلی ممکن میباشد برای متخصص حوزه فیلم و سینما یا این که یک دانشجوی حسابداری نیز چهره دهد ؛ مشکلی که صدها مصداق برای آن وجود داشته و تا از شیوه مناسبی برای یافتن مخلص صحبت مد نظرمان وارد نشویم نیز به همین منوال ادامه مییابد .

در همین اثنا Vertical Search یا این که جستجوی موضوعی که به طور جستجوی عمودی نیز از آن حافظه میگردد ، شالوده عمل موتورهای جستجوگریست که به مراد تقابل با وقوع چنین دردسرهایی صورت گرفته اند . همان بی آلایش خیس ، این وبسایت ها با عمل در حوزه ای مختص و تمرکز بر روی شاخه ای منقطع از دانش ، صنعت ، هنر ، فرهنگ وتمدن ، تجارت ، شغل یابی یا این که جلوه های اکران آنها (تصویر اثبات یا این که متحرک ، کتاب ، نوشته‌ی‌علمی ، پادکست یا این که پوشه های موسیقی) ، کاری را که گوگل به طور یکجا انجام میدهد ، در زیرمجموعه ای منحصربه‌فرد پیش می‌گیرند .

برای مثال SkyScanner.net یا این که Momondo.com موتورهایی در حوزه هجرت و پرواز ، picsearch.com و tineye.com موتور تصویر یابی ، MixTurtle.com یا این که SongBoxx.com موتورهای جستجوی موسیقی ، PodScope.com و SlideFinder.net فعّال در موضوع رسانه های دیداری (ویدیو) ، Iconfinder.com همان گونه که از نامش پیداست موتور آیکون یاب ، SimilarSites.com در حوزه‌ یافتن وب سایت های شبیه نسبت به دامنه کاوش گردیده و روستا ها نمونه دیگر موتورهای جستجوگریند که علی رغم گمنامی ، هر یک دوستداران مختص خویش را دارا‌هستند .

با گذر از این پیشگفتار درپی قصد داریم تا با ذکر ۴ نکته حائض اهمیت ، seo و seo وبسایت خویش در اینگونه مراجع تقویت کنیم .

شیرجه در عمق داده ها
شیرجه در عمق داده ها
شیرجه در عمق داده ها
مشتریان به عوارض زیادی تارنما های متعددی را نظاره مینمایند . این بدان معناست که‌این اشخاص دارنده ذوق وسلیقه و انتظارات متنوعی هستند ، ذائقه ای که ممکن میباشد با داده های شما و تیم مطالبی که در سایتتان دارید و یا این که بها seo شما همسو باشد . به همین استدلال نیاز میباشد تا همگی اطلاعات دردسترس در پلتفرم های کاوشگر را به مراد درک کردن ذوق عموم مخاطبین تجزیه و محاسبه نمایید ؛ در غایت براین اساس میباشد که اسم تجاری شما اقبال بیشتری برای چشم شدن داراست .

در راستای شناخت با عنصرها مقام بندی کار نمائید .
در راستای شناخت با موادتشکیل دهنده جایگاه بندی عمل نمایید

هر تیم علاوه بر لزوم رعایت ضابطه نسخه برداری ، سازه به سیاست های داخلی خویش دارنده اسلوب و قواعدی مخصوص بفرد در ساختار جستجویش می‌باشد . برای مثال الگوریتم A9 “آمازون” تفاوتی بنیادین با “والمارت” یا این که “تارگت” دارااست . به همین عامل بر ماست که با محاسبه و تحقیق پیرامون هر مورد ، دست به شناسایی فاکتورهای در حق تقدم آنان زنیم و در صورتی‌که در آنها عمل می‌کنیم ، سیاست های به عبارتی موتور جستجو گر یگانه را مد حیث در اختیار بگذاریم ؛ عواملی که همینطور منجر میگردند تا بدانیم هر وب سایت حق تقدم خویش در قبال مخاطبینش را چه چیزی قرار داده میباشد .

برای هر پلتفرم محتوایی منحصر به فرد بفرد بسازید .
برای هر پلتفرم محتوایی اختصاصی بفرد بسازید

با اینکه عدم به کار گیری از مطالب تکراری یا این که نسخه برداری گردیده وقف عام وبمستران به نیکی جای افتاده و از دغدغه به‌این دام اجتناب میکنند ، ولی نکته ای که در سایه گوگل باقی‌مانده میباشد این میباشد که‌این داده ها در حیث موتور های جستجوی موضوعی یا این که عمودی تکراری در حیث گرفته میشوند و بایستی برای هر مورد اطلاعاتی منحصر به فرد بفرد تدارک رویت کرد (هرچند گوگل از خویش این داده ها نیز فایده میبرد) .

تمامی این ها در حالیست که تکرار بی محاسبه یک نوشته و چسباندن نسخه برداری های آن در وب سایت های مختلف سبب ساز میشود تا ریسک تلف کردن زمان جذب سنتی ترافیک کاهش پیدا کرده و مخاطبین سوء به کار گیری گر نیز از این مطالب در وبسایت خویش (نسخه برداری پیست) استعمال نمایند . در همین ارتباط با عنایت به نکته اولیه ، اینکه هر وب سایت روی چه موضوعی تمرکز کرده را شناسایی کرده و با رعایت آن محتوایی بی همانند برایش ساخت فرمائید .

نگهداری یکپارچگی
محافظت یکپارچگی

اگرچه بین مراقبت یکپارچگی و ساخت محتوایی منقطع برای هر موتور جستجوی موضوعی اندکی تناقض موجود است ، البته نکته مهمی میباشد که منجر پر‌نور شدن مساله می شود . مدام گفته می‌شود که شما به اندازه ضعیف ترین رینگ زنجیره تجاری مارک خویش کارکشته می‌باشید ؛ لذا محتوایی که در فضای مجازی برخط به اشتراک میگذارید انعکاسی از نام‌و‌نشان اسم تجاری شماست که می بایست لحنی انعطاف پذیر داشته باشد و در عین حالا آنچنان ضعیف نباشند که تحت عنوان دروازه های سست قلعه شما ، مسبب سقوطتان گردند . پس جای این که موتورهای جستجوی موضوعی یا این که عمودی را جلوه یک استراتژی جداازهم در حیث بگیرید ، بخشی از ماجراجویی های مشتری ملاحظه کنید .

حرف پایان

در سال نو میلادی رابطه متقابل دربین بهینه سازی وبسایت ، بازاریابی محتوا و تخصص های دیجیتالی در حوزه هایی زیرا جستجوی موضوعی ، تصویری و صوتی را بیشتراز پیش خوا هیم مشاهده کرد ؛ به همین برهان بازاریابان کاوش از حالا می بایست در تاءمل تقویت این حوزه های رسانه ای خویش باشند . در انتها گفتنیست که به کارگیری از این حربه ها به آگهی ، seo و اندازه گیری موثرتر استراتژی های seo و قرارگیری آن در راءس حوزه تجارت الکترونیکی سبب خواهد شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.