مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مرجع رسمی مقالات طراحی سایت

مسافت گذاری سفارشی اطلاعات در پباده سازی فرم های مالی سایت


مسافت گذاری سفارشی اطلاعات در پباده سازی فرم های مالی سایت
 
بعضی از فیلد ها همچون شماره تلفن ها و شماره اعداد کارت های اعتباری به فرمت های نوشتاری ویژه ای نیاز دارا‌هستند. این مسافت گذاری ها و فرمت های نوشتاری از روش برنامه های جاوا اسکریپت تولید گردیده و یکی شایسته ترین فنونی می‌باشد که میتوانید به تارنما خویش بیفزایید.
این نحوه شما‌را مجاز می‌نماید تا بدانید همگی چیز در محل مطلوب خویش قرار گرفته میباشد. می اقتدار این فعالیت را با به کارگیری از فوت‌و‌فن زیپ کدها انجام اعطا کرد که به صورت خود کار و به محض ورود یوزرها به دور و بر وبسایت از آن‌ها درخواست می‌گردد. این درباره‌ی شماره تلفن ها نیز راستگو میباشد و شما میتوانید اعداد دیجیتالی را با شماره ها تطبیق دهید. این مقاله در مثال تارنما ذیل به خیر و خوبی معین می باشد.

 



 

مسافت گذاری CC در لیست های مالی و حسابداری، به یوزرها اذن می‌دهد تا به راحتی شماره تلفن و اعداد دیجیتالی را فارغ از هیچ اشتباهی وارد نمایند. میتوانید شایسته ترین مثال درین خصوص را در وبسایت پایین مشاهده فرمائید.

 



 

پلاگین های مجانی بی شماری وجود دارا هستند که میتوانید برای ساخت یک فرمت اتوماتیک متن‌ها از آنان استعمال فرمایید. طولانی تر این ها با به کار گیری از برنامه jQuery اجرا میشوند ولی شما میتوانید از برنامه های JS نیز یاری بگیرید.

 

بی آلایش سازی فعالیت   
بعضی از فرم های پرداختی، نسبت به بقیه فرم ها اضافه بوده و این فرایند برای بعضی از وبسایت ها گوناگون خیس خواهد بود. همین فرمان برای طولانی تر یوزرها غیر قابل فهم بوده و شاید به همین عامل میباشد که وبسایت های تجارت الکترونیکی از اوایل سال 2000 ابتدا به فعالیت کرده اند. ولی صرف حیث از طویل یا این که کوتاه بودن فرم های پرداخت، دو طرز برای پباده سازی آن‌ها موجود است:

فرم های کوتاه خیس باید همگی چیز را در ورقه اولیه به آسانی محافظت کرده .

فرم های پرداخت طویل خیس می بایست با دقت به سلسله مراتب به بخش های کوچک خیس تبدیل شوند.

مثلا، فرم پرداخت بسیار کوتاه در سایت SEMrush، مثال ای از یک فرم بی آلایش با دسترسی آسوده و قابل تلاوت می باشد که هر چیزی را درباره ی داده ها آن به صدق می اقتدار کسب کرد.

 



 

این منجر می‌شود هر کاربری در هر مرحله از نام نویسی و پرداخت فرم، تعهد خویش را مد حیث بگیرد. در صورتی‌که یوزرها هیچ ایده ای در زمینه‌ی طریق اتمام فرآیندهای پرداختی نداشته باشند، پیش از کامل شدن فرایند خرید، آن را رها خواهند کرد. طرح های بسیار کوچک این روز ها تنوع بالایی داشته و پیشنهاد می‌کنیم آنها‌را به فرم های بیشتر بیفزایید. به عنوان مثال، سایت Wiggle  این فرم های پرداختی را در بالای هر ورقه قرار داده می‌باشد.

فرم های مالی بزگ و کوچک صرفا با اعمال فوت و فن نسبتاً مختلف میتوانند تلاش بسیار مطلوبی داشته باشند. بهتر می باشد هر دوی این نسخ را آزمون نمائید.  

 



 

خلاصه فرایند خرید( رونوشت خرید) در پباده سازی فرم های مالی تارنما های فروشگاهی
زمانی که کاربری وارد فرم داده ها اکانت مالی می گردد، از او منظور میگردد برای نهایی توشه دکمه تایید پایانی مراحل خرید را فشار دهد. مکث کردن به معنای اتمام تعامل می‌باشد.

 با خلاصه سازی فرایند خرید، این مجال را در چنگ مشتری قرار می دهید که با طاقت و شکیبایی تمام به بازبینی پرداخته و از مبلغ آخری و حتی مورخ تحویل جنس آگاه گردد.

GitHub’s ، فرایند خرید را در قست ابتدایی برگه در آغاز فعال نموده و همینطور معین نموده است که به چه شکل دستمزدها پرداخت شود، حقوق و دستمزد آخری به چه فیس می باشد و یا چه هنگامی به پرداخت دستمزدهای طولانی تر نیاز می باشد. اضافه این داده ها از بخش پروفایل قابل رویت می‌باشند براین اساس، درصورتی که اکانت کاربری فعالی دارید، این فرایند را بسیار سریع خیس از آن چه تصور کنید، به اتمام میرسانید.

 



 

نمونه بعدی، سایت آمازون می‌باشد. آمازون، مامان تمامی وبسایت های فروشگاهی در جهان!

به محض ورود به‌این سایت، همگی جزئیات خرید همچون نشانی محل بارگیری متاع، داده ها در خصوص پرداخت ها و پیشنهاد های آتی برای کامل شدن فرایند خرید قابل رویت می‌باشند.  

این سبب ساز کاهش گزینه های غلط گردیده و یاری مینماید تا در فیس لزوم بتوانید از این مراحل های خرید اطمینان نتیجه ها فرمائید.

 



 

 خلاصه سازی فرایند خرید قادر است در باب فرم های مالی کوتاه نیز اجرا شود. تنها کافیست با مشتریان خویش رو راست باشید و تا جایی که میتوانید جزئیات خرید را با آنان بین بگذارید.

سود گیری
فرم های مالی سایت شما میتواند فقط چیزی باشد که مشتریان بالقوه شمارا به مشتریانی تبدیل نماید که از وب سایت شما خرید انجام میدهند. و این دقیقا به عبارتی چیزی می باشد که نشان میدهد چرا باصرفه سازی فاکتورهای وب سایت تا این حد اهمیت داراست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.