عوامل
ظاهری دکان به طور عام وبسایتها
بایستی واکنشگرا (رسپانسیو) باشند خروجی وبسایت هنگامی که روی موبایل، تبلت یا این که صفحه ها نمایش دسکتاپی مشاهده میشود باید تغییر و تحول پیدا نماید تا تجربهی کاربری خیر حاصل شود .( می توانی مطالب ما در موضوع تجربه کاربری بخش اعظم بخوانید .)
یک نکته بزرگ که به تازگی اینجانب به آن از نحوه آنالیزورهای وبسایتهای خودمان پی برده ام این میباشد که در سه ماه پایان سال نود و سه و سه ماه اول سال نود و چهار ۴۰ درصد از بازدید کنندگان وبسایتهای را دستگاههای یاور تشکیل میدادند و نیمی از آنها نیز از برند اپل استعمال می کنند!
برای خودتان بهانهای صحیح نکنید که به عنوان مثال چرا دیجیکالا ریسپانسیو بدون نقص نیست . برند آنها بزرگتر از آن می باشد که وبسایت تازه پایتان را با آن ها مقایسه فرمائید و هم ایشان نیز یک نرمافزار تلفن همراه به رخ جداگانه حاضر کردهاند که مشتری قادر است از آن استعمال کند . اینجانب سناریو روز جاری دیجیکالا در تبلت و تلفن همراه را برای شما آوردهام . آیا قابلیت و امکان خرید سهل وآسان از آن وجود دارد؟ تامل نمی کنم . ولی در صورتیکه مغازه شما اینچنین طراحی شود هیچ کس آن گاه از دیدن آن مجدد به آن مراجعه نمی نماید .
دیجیکالا
- ریسپانسیو مطمئن شوید وبسایت شما در مرورگرها و دستگاههای گوناگون تست گردیده است . گوگل و مرورگر آن به واسطه دستگاه های اندروییی در حال گرفتن بازار مرورگرها می باشند البته باقی مرورگر ها را فراموش نکنید .
سرعت
بار گذاری مناسب مطمئن شوید که وبسایت شما سریعا لود میشود . در سال تقریبا ۱۰ سال پیش مطلبی دیدم که در آن آمازون اعلام کرد به ازای هر ۱۰۰ میلی ثانیه تاخیر در لود وبسایت یک درصد کاهش در فروش مشاهده شد و هم در رابطه با موارد دارای ربط با رنکینگ، سه سال پیش گوگل فاکتور سرعت بار گذاری شدن وبسایت را یک عدد از شاخصهای رتبه دهی در الگوریتم سرچ خود معرفی کرده میباشد . دیگر برهه زمانی به کارگیری از زبانهای برنامه نویسی نو و تکنیکهای خاص میباشد . سرور شما زیاد کلیدی می باشد . هیچ وقت تجارت حیاتی خویش را بر روی هاستینگ های ضعیف و یاد یک سری صد هزار تومان به خطر نیندازید . همیشه کیفیت هاستینگ را بررسی کنید و از سرعت وب وب سایت اطمینان حاصل نمایید .
وضعیت
سبد خرید مطمئن گردید که سبد خرید مشتریانتان در تمام صفحه های چشم میشود، احتمال دارد بهتر باشد سبد خرید به موقعیت شناور چشم شود و همیشه شامل تصاویر بندانگشتی از کالا باشد .
سبد
خرید
دکمهی کامل شدن خرید روند خرید را بلندمرتبه و در مکان مشخصی بگذارید .
یک قاب جستجوی معین برای رسیدن به محصول دلخواه در جای مناسب بگذارید و بهتر میباشد چیزی مشابه به این داشته باشید تا پیشنهادات دیگری نیز به مشتری بدهد . پاره ای جلوتر بخش اعظم در این ارتباط سخن خواهیم کرد .
توصیه
در جستجو به یاد داشته باشید که مشتریان شما عمده از سمت موتورهای کاوش میآیند و روی صفحهی با اهمیت و ابتدایی وبسایت شما فرود نمیآیند، بدین ترتیب هر صفحه بایستی دارای یک سیستم مسیریابی شفاف و اثبات و breadcrumbها (مسیرهایی که به کاربر نشان میدهد که در کجای وبسایت قرار دارد) باشد . از عنوانهای مرسوم در سیستم مسیریابی کلیدی به کار گیری نمایید تا وبسایت بلافاصله آشنا و خودمانی به لحاظ آید . به عنوان مثال در یک وبسایت فروشگاهی آنلاین در رابطه با کالای مد، از عبارتهای “مخصوص زنان” و “مردان” به کارگیری کنید، آنگاه از منوهای کشویی برای جداسازی دسته پوشاک به تیتر نمونه لباسهای زنانه، تاپها، لوازم دیگر به کار گیری کنید .
در هر ورقه داده ها تماس روشن و آشکار باشد . این مورد در کاهش نگرانیهای خریداران اثرگذار می باشد .
در انتهای هر برگه یک تب بازخورد پر سرعت اعمال کنید، تا به بازدیدکنندگان اجازه دهد از وجود مشکل ها احتمالی روی وبسایت شما را باخبر سازند . چنین چیزی روشی عالی برای اخذ مشکل ها مربوط به امکان استعمال از وبسایت شما میباشد .
بایستی اشتراک گذاری محتوا در هر صفحه با استعمال از دکمههای اشتراک در شبکههای اجتماعی سهل و آسان باشد . ما سفارش میکنیم بر یک یا دو شبکهی اجتماعی تمرکز کنید، شبکههایی که مخاطب شما در آنها بیشتر است (و ایدهآل آن هست که شما نیز در آنجا فعال هستید) . تمرکز بر اشتراکگذاری را در فیسبوک و یا اینستاگرام بگذارید .(البته این نکته کاملا شخصی میباشد .)
سیاستهای بده بستان و برگشت محصول بایستی به رخ مشخصی نشان داده شود . مکان ورود به چنین موردی سپس از انقلاب دیجیکالا در پس تصاحب کردن کالاها چه بسا آن گاه از ۷ روز به بالای صفحه ها منتقل گردیده است، بنابراین از چنین مسئله قراردادیی پیروی کنید و آنها را همانجا بگذارید . ضوابط رجوع مال به صورت خلاصه بیان شوند و درک آن سهل وآسان باشد . سیاستهای رجوع و برگشت فرآورده نباید پیچیدگی و هم طرفند خاصی را علامت رفته باشد که نشان دهنده زرنگی شما باشد . همت کنی همانگونه که بایستی باشید باشید .
لوگوی ایجاد کنندهای کالاها و تولیدات خود را به فیس آشکاری نشان دهید، بویژه در شرای برندهای معروفی دربین آنها به دیده میخورد، مجددا بایستی اعلام کرد چنین امری منجر تولید اطمینان در بازدیدکنندگانی میشود که به فیس ناخودآگاه برندهای شما را با برندهای خویش در ارتباط قرار میدهند .
اصلی میباشد تا اعتماد بازدیدکنندگان در تمامی مسیر فرآیند فروش نگهداری شود، بدین ترتیب در فوتر وبسایت خود لوگوی تامین کنندگان مال و مسیریابی به صفحات بعدی را حیث کنید، یعنی صفحهی مربوط به رضایت مشتریان، چرا می بایست از ما خرید کنید، سیاست حریم خصوصی، سیاست رجوع و برگشت کالا، اطلاعات تحویل کالا، صفحهی تماس با ما . در حالتی که امکانش میسر است، یک قابلیت گفتگوی زنده در وبسایت خود با لغت ها اطمینان بخش بگذارید . فراموش نکنید که اپراتور چت از خود چت مهمتر می باشد .
فرآیند تصویب نام در خبرنامهی وبسایت را برای مشتریان بی آلایش فرمائید . یک گزینهی “برای اخذ پیشنهادات ویژه عضو شوید” یا “در لیست ایمیلهای ما قرار بگیرید” در صفحهی خرید نظر نمائید . به مشتریان اجازهی تصمیم گیری دهید . بگذارید وارد کردن ایمیل با یک تحریک کوچک و دریافت کردن اطلاعات اثرگذار یار باشد . اطلاعاتی آماری خوبی بگیرید . تا به حالا خبر نامه بامیلو ثبت نام کردهاید؟ ۲۰ هزار تومان کوپن تخفیف می دهند .