چگونه
وب وبسایت خویش را مدیر کنیم ؟ پنج نکته برای مدیریت سایت 21:53
- 17 اردیبهشت 1392 رئیس وب تارنما یکی از بخشهای اصلی در موفقیت کسب و کارهای آنلاین می باشد و پس از اینکه فرآیند طراحی وب وبسایت به نقطه پایان رسید بایستی بتوانید اینترنت سایت خویش را به نیکی رئیس کنید . مدیر وب سایت نقش مستقیمی در سرپا ماندن یک کسب و فعالیت آنلاین بازی می کند .
برای
مدیر فن ای وب تارنما خود بایستی به این 5 نکته دقت کنید و آنان را به عمل ببرید:
تماس
با ما: هر وب سایت حتما بایستی یک بخش فعال برای ارتباط با یوزرها داشته باشد . این وظیفه به عهده ورقه تماس با ما می باشد . سعی فرمایید علاوه بر فرم تماس با ما، حتما شماره تماس، شماره فاکس و نشانی دفتر کار یا این که شرکت خویش را در این صفحه قرار دهید . برای آسانی عمل می توانید در صفحه تماس با ما شرایط خویش را بر روی نقشه نمایش دهید .
قرار دادن امکاناتی مانند چت آنلاین و اسکایپ در اینترنت سایت هم موثر خواهد بود به این شرط که همواره آفلاین نباشید! در صورتیکه مقطع متعددی از شبانه روز آفلاین میباشید پیشنهاد می کنم این دو ابزار را بکار نبرید . زیرا منجر خواهد شد که یوزرها بقیه بخشهای ارتباطی وب وب سایت نظیر کاغذ تماس با ما را هم بدون شوخی نگیرند .
قراردادن نشانی پروفایل شما در کانال های اجتماعی نیز موثر خواهد بود بشرطیکه حضوری فعال در این شبکه ها داشته باشید .
با
هر رخداد مهمی که در وب سایت می افتد باید یک پیام کوتاه اخذ کنید: فرض فرمائید کاربری از طرز ورقه تماس با ما یک پیام برای شما ارسال کرد، نظری برای یکی از مقاله ها شما درج کرد و یا پیشنهاد خرید یک عدد از کالاهای اینترنت وبسایت شما را تصویب کرد . در این حالت اگر در اینترنت وب سایت خویش لاگین نباشید می بایست نرم افزار اینترنت تارنما شما این قابلیت را داشته باشد که با ارسال یک پیامک شما را از این قضیه مطلع کند .
در این موارد علاوه برا ارسال پیامک، ارسال آدرس اینترنتی نیز موءثر خواهد بود .
یک مدیر خوب پس از اطلاع از این اتفاقات فورا اقدامات مقتضی را انجام خواهد اعطا کرد .
با
درج داده ها دقیق، جلوی تماسهای بی موضوع را بگیرید: با به کار گیری از ورقه در رابطه ما، برگه پرسشهای متداول، صفحه ها جانبی، درج قیمت محصولات، درج داده ها تولیدات (مانند مشخصات، کاربردها و مزایای تولید ها شما)، درج کاتالوگ، تصاویر، ویدیو های ویدیویی و هر گونه اطلاعات مفید دیگر مانع از این شوید که یوزرها برای کسب اطلاعات بخش اعظم وقت خود و شما را هدر دهند .
اطلاعاتی که در اینترنت وب سایت قرار می گیرد باید بگونه ای باشد که تمامی نیازهای کاربر را برطرف نماید بگونه ای که پس از مطالعه وب تارنما تصمیم نهایی خویش را بگیرد .
فقط
به محاسبه تعداد بازدیدهای روزمره و ماهانه اکتفا نکنید: برای
این که بدانید وب وبسایت شما در دنیای مجازی از چه میزانی از محبوبیت برخوردار هست علاوه بر مقایسه آمار و ارقام تعداد بازدید اینترنت وب سایت باید این مورد ها را هم مد حیث قرار دهید:
تکثیر
مقالهها شما در وب سایتهای دیگر تعداد
نسبت دادن به وب وبسایت شما تعداد
اعضای خبرخوان (RSS) تعداد
و کیفیت نظرات، پیامها و سفارشهایی که در روز دریافت می کنید شما
احساس رقابت را در وب سایتهای رقیب ساخت کرده اید یا این که خیر و خوبی