نادیده گرفتن اعتمادسازی به مارک بوسیله خودتان
شما بیش از هر کس دیگری برای هدفمند بودن طرح خود به آن نزدیک میباشید . از فلوچارت(Flowchart) گرفته تا وایرفرمینگ (Wireframing) ،طراحی فلت و مثال نمایشی قابل کلیک . در هر سطح از پروسه از دیدگاههای دیگران که در متن عمل نیستند مطلقا به کار گیری فرمایید .
بهترین قضاوتها برای تجربه کاربری وب سایت شما، مشتریان شما میباشند .
حتی درصورتیکه یک تیم دورکاری برای ساخت وب وبسایت دارید، این کلیدی میباشد که حیث کارشناسان پباده سازی و بازاریابی را که با پروژه آشنا نیستند را اخذ نمایید . خیلی اندک پیش آید که این اشخاص تسلیم نظرها یک نفر شوند .
بایستی با افراد غیر کارشناس مشورت فرمایید . کسانی که هیچ چیز در رابطه تئوری تجربه کاربری یا پباده سازی رابط کاربری یا این که اصول پباده سازی وبسایت نمیدانند واقعا میتوانند بگویند طراحیهای شما می بایست چه طور باشد تا بتوانند با آن تعامل برقرار کنند . شایسته ترین قضاوتها برای تجربه کاربری وب وبسایت شما، مشتریان شما میباشند . از پرسیدن ایده ها آنها غافل نشوید .
۳
– حق تقدم با پباده سازی است
طرح نو و هیجان انگیز، احساسات متعددی را به وجود میآورد ولی این روش صدق نیست . در اولِ این فرایند برای طراحی شتاب نکنید .
با تحلیل پباده سازی وب سایت فعلی خویش شروع نمایید و کلیه فعالیتهای آنلاین شرکت خویش را برای اشاره کردن به هدف ها آنها، استراتژیها، تاکیدات UI و سایر موارد تحلیل نمائید . از ساختن ، آزمودن و بی نقص کردن قیمت کار خویش خاطر جمع گردید ، چراکه این معنی بایستی هر نوع تصمیم گیری شما در پباده سازی جدید را پیش برنده شود . با فراهم کردن محتوی و عده آوری تصاویر و کلیپ برای وب سایت شروع کنید . آن گاه یک طرح کلی برای برنامه بازاریابی میان المللی خود تهیه و تنظیم فرمایید و وب سایت خویش را بر شالوده آن طرح سازه فرمائید .
اصلی نمیباشد که چه مقدار برای طرح گرافیکی سایت خود سرمایه گذاری میکنید، در شرای مطالب شما ناقص یا بی ارزش باشد ، طراحی شما در واقع ناقص میباشد . تجربه کاربری شما صدمه خواهد مشاهده کرد و مشتریان خود را از دست خواهید داد . قرار دادن مبحث پباده سازی قبلی از محتوای سایت، یک عدد از ۱۰ عاملی هست که پباده سازی مجدد اینترنت وبسایت شما کمکی به شما نخواهد کرد .
۴-
اختیار دادن به خلاقیت طراحان
مطمئن باشید که راهکار کسب و فعالیت شما روی طراحی پروژه تاثیر نمیگذارد . مطمئن باشید که تیم اجرایی شما برای خلق یک فرآورده الهام بخش آزادی فعالیت داراست . آنگاه از کلیه اینها، عکس العمل احساسی بازدیدکنندگان سایت شماست که به احتمال مضاعف آنها را به مشتریان همیشگی وبسایت شما تبدیل خواهد کرد .
مدیران می بایست در گزینش ساختار، پیامها ، هدف ها و دیگر الزامات سایت مشغول باشند . زمانی به مرحله طراحی میرسد، می بایست آنرا به دست کارشناسان کاربلد طراحی رابط کاربری با خلاقیت بسپارند .
یاری به طراحان (مثلا!) و اظهار نظرهای زیادی و بیش از حد و دخالت در پروسه پباده سازی وب سایت، میتواند وسوسه برانگیز باشد . اما اکثر اوقات، این کار سبب ساز به وجود آمدن یک اینترنت سایت غیر حرفهای میشود . در صورتیکه رشته پباده سازی را دوست ندارید، طراحان جدیدی را استخدام فرمائید – صرفا در فرآیند طراحی، خویش را دخالت ندهید .