به عبارتیطور که محتوای تارنما شما طراحی سایت در مشهد میتواند رایا پارس روی اعتبار ahrefs تأثیر بگذارد، بیشتر از آن منابع فرنگی اثرگذارند. وضعیت بک لینک و پیوندهای شما حقیقتا هدایتکننده اعتبار میباشد.
به عنوان مثال:
فرض نمایید یک تارنما دارید و تمامی میتوانند بک پیوندهای آن را ببیند. این وب سایت 1000 پیوند داراست و بیشتر آنان از وب سایتهای فرنگی، نظرها وب لاگها و دایرکتوریهای تصادفی می باشند. آیا شما از این تارنما بازدید می کنید؟
دربارهی سایتی که 100 تا بک لینک و پیوند دارااست، ولی این بک پیوندها از Huffington Post، CNN و CNET میباشد چطور؟ آیا از این وب سایت بازدید می کنید؟
به احتمال زیاد شما سایتی را گشوده می کنید که 100 تا بک پیوند از تارنماهای دارای شهرت و دارای اعتبار داراست. اینراه نگاه گوگل به وبسایت شماست و انتخابکننده معیار پشت گرمی وی به شماست. درصورتی که منابع فرنگی وب سایتهای معدود ترافیک باشند، گوگل به شما اعتبار نمیدهد. البته در صورتیکه طیف نیکی از وب سایتهای آیتم پشت گرمی داشته باشید، گوگل اتکا به شمارا استارت خواهد کرد.
معرفی سبک پشت گرمی
گوگل در سعی میباشد تا سیستمهایی با پیوندهای بد و بیقیمت بازاریابان کلاه سیاه و خاکستری را تمیز نماید. گوگل به صورت مداوم الگوریتمهای خویش را آپ دیت مینماید و ممکن میباشد به زودی سیستم جدیدی برای گزینش اعتبار وب سایتها بسازد. در واقع نظارت پستهای تارنما در موتور کاوش در اکنون ظهور میباشد و سکوبندی آنها بر پایه ی با معیار صداقت و صدق آنان به یوزرها ارائه میگردد.
اکنون گوگل اعتبار و آوازه وب سایتها را مطابق تعداد پیوندهای وارداتی مرتبط، منبع این لینک و پیوندها، همینطور محبوبیت تارنما در رسانههای اجتماعی گزینش مینماید.
ممکن میباشد تیمی از پژوهشگران گوگل در اکنون عوض کردن سبک باشند. سیستمهایی که آنان در اکنون گسترش آن میباشند، حقایق خطا در یک برگه را با به کار گیری از علم بغرنج غیروابسته گوگل به حساب آوردن مینمایند.